پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی

0
3435
 پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی
 پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی

برقراری پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی تهران برای بازگرداندن مسافران ایرانی

به دنبال شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در سفر، پاکستان نیز از جمله کشورهایی است که اجازه ورود مسافران ایرانی به این کشور را نمی‌دهد. اما برای رفع مشکل بازگرداندن مسافران ایرانی به ایران و در راستای تقاضای هموطنان برای بازگشت به کشور، هواپیمایی ایران ایر (هما) اقدام به برقراری یک پرواز در مسیر تهران–کراچی-تهران نموده است.  پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۰ برابر با ۱۹ تیر ماه ۹۹ انجام خواهد شد.

خرید بلیط ارزان هواپیما کراچی تهران

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده  پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی در تاریخ ۹ ژوئیه روز شنبه و توسط هواپیمای Airbus A300-600  انجام می‌شود. پرواز رفت هما به شماره پروازی IR812 از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه جناح کراچی (KHI) راس ساعت ۰۷:۴۰ انجام خواهد شد. همچنین پرواز برگشت هما به شماره پروازی IR813 از مبدا فرودگاه جناح کراچی به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران راس ساعت ۱۲:۳۰ انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر از تهران به کراچی و از کراچی به تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

جدول پرواز فوق العاده ایران ایر تهران کراچی به شرح زیر می‌باشد:

پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی
پرواز رفت تهران کراچی ایران ایر

جدول پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی تهران به شرح زیر می‌باشد:

پرواز فوق العاده ایران ایر کراچی
پرواز برگشت کراچی تهران ایران ایر

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید