قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
پارکینگ ون قابل دسترس برای ویلچر
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
بریل یا تابلوهای برجسته
ابزارهای مخصوص افراد ناشنوا و کمشنوا
مسیر بدون پله
سالن قابل دسترس برای ویلچر
رستوران قابل دسترس برای ویلچر
مسیر مناسب ویلچر
خارج از مکان
تعداد اتاق جلسه - ۱
باغچه
اینترنت
وایفای رایگان
سرگرمی
اتاق بازی
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
حمل و نقل
ترانسفر پایانه کروز (با هزینه اضافی)
ترانسفر فرودگاهی رایگان
پارکینگ شخصی (با پرداخت هزینه اضافه)
خدمات تجاری
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
قهوه / چای در فضاهای عمومی
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان انگلیسی
زبان اسپانیایی
امکانات اتاق
غذا و نوشیدنی
مایکروویو مشترک
قوانین هتل کلاریون
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - anytime
زمان خروج:
11:00 AM
حداقل سن سرپرست:
21
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, a first aid kit, and window guards
This property affirms that it follows the cleaning and disinfection practices of Commitment to Clean (Choice)
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the cruise terminal (surcharges may apply). Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property. The credit card used to book the reservation must be presented by the cardholder at check-in along with matching photo identification. Other arrangements must be coordinated with the property prior to arrival.