کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. مهمانان باید قبل از ورود به برنامه تلفن همراه Aarogya Setu ملک را دانلود کنند. در هنگام ورود، مهمانان باید نتیجه ازمایش COVID-19 PCR منفی یا سابقه واکسیناسیون کامل covid-19 را ارائه دهند. مهمانانی که نتیجه ازمایش covid-19 منفی را ارائه می دهند نباید بیش از 72 ساعت قبل از ورود به این تست شده باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو با ملک تماس بگیرید. مشتریان ممکن است توسط ملک درخواست به ارائه اسناد و مدارک از تاریخ سفر اخیر (مانند نشان دادن تمبر مهاجرت گذرنامه) و / یا تکمیل اظهارنامه سلامت. برای ثبت نام در این ملک، مهمانانی که شهروند هند هستند باید یک کارت شناسایی معتبر صادر شده توسط دولت هند ارائه دهند. مسافرانی که شهروند هند نیستند باید گذرنامه و ویزای معتبر ارائه دهند.
از شما خواسته می شود که هزینه های زیر را در ملک پرداخت کنید:
- شب کریسمس (24 دسامبر) جشن شام برای هر بزرگسال: INR 4720
- شب کریسمس (24 دسامبر) شام جشن برای هر کودک: INR 4720 (از 2 تا 12 ساله)
- شب سال نو (31 دسامبر) شام جشن برای هر بزرگسال: INR 6400
- شب سال نو (31 دسامبر) شام جشن برای هر کودک: INR 6400 (از 2 تا 12 ساله)
ما تمام اتهاماتی را که توسط ملک به ما ارائه شده است، شامل می شود.
- هزینه شاتل فرودگاه: INR 949 در هر وسیله نقلیه (یک طرفه)
- Cribs (تخت نوزاد) برای هزینه اضافی در دسترس هستند
- تخت های Rollaway برای هزینه اضافی در دسترس هستند
لیست بالا ممکن است جامع نباشد. هزینه ها و سپرده ها ممکن است شامل مالیات نباشند و در معرض تغییر باشند.