هتل های دهلی نو
Holiday Inn Express New Delhi International Airport T3, an IHG Hotel
مشاهده تمامی هتل‌ها

هتل هالیدی اکسپرس اینترنشنال دهلی نو

Holiday Inn Express New Delhi International Airport T3, an IHG Hotel

هتل
6.4 / 10
Level 5, Terminal 3, Indira Gandhi International Airport New Delhi
مشاهده همه نظرات
امکانات
وای‌فای رایگان
صبحانه رایگان
سیگار کشیدن ممنوع
امکانات بدنسازی
خدمات اسپا در محل
دسترسی ویلچر به آسانسور
مشاهده همه
Level 5, Terminal 3, Indira Gandhi International Airport New Delhi
نقشه
فاصله تا نقاط مهم و مراکز دیدنی
Worldmark4.5 km
Nelson Mandela Road7.6 km
DLF Promenade Vasant Kunj9.2 km
Fortis Hospital9.2 km
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين منطقه

نزديک‌ترین‌ها
Worldmark - 4.5 km
Nelson Mandela Road - 7.6 km
DLF Promenade Vasant Kunj - 9.2 km
Fortis Hospital - 9.2 km
Ambience Mall - 9.3 km
Jawaharlal Nehru University - 9.5 km
DLF Emporio Vasant Kunj - 10 km
Fun 'n' Food Village - 10.3 km
Ambience Mall - 10.7 km
DLF Cyber City - 10.9 km
DLF Phase II - 10.9 km
Qutub Minar - 11.9 km
Chhattarpur Temple - 12 km
Dhaula Kuan - 12.2 km
Hauz Khas Complex - 13.4 km
The preferred airport for Holiday Inn Express New Delhi International Airport T3, an IHG Hotel is Indira Gandhi International Airport (DEL) - 2.3 km

نقشه

درباره اين هتل

اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد

امکانات هتل هالیدی اکسپرس اینترنشنال

فارسی
English
امکانات رفاهی
دسترسی
  • قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد)
  • دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
  • دسترسی ویلچر به آسانسور
  • میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
  • سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
  • نور کافی در قسمت ورودی
  • مسیر بدون پله
تفریحات و امکانات
  • چک‌این سریع
  • اسپا با خدمات کامل
  • شومینه در لابی
  • بدنسازی ۲۴ ساعته
  • چک‌اوت سریع
  • امکانات بدنسازی
سرگرمی
  • تلویزیون در فضاهای مشترک
اینترنت
  • وای‌فای رایگان
خارج از مکان
  • تعداد بار ها- ۲
اسپا
  • اتاق اسپا
  • خدمات اسپا در محل
امکانات رفاهی
  • روزنامه رایگان در لابی
  • تصفیه آب
  • خودپرداز / بانکداری
اسپا
  • باشگاه سلامت ۲۴ ساعته
خدمات مهمان
  • انبار چمدان
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • نگهبان ورودی
غذا و نوشیدنی
  • صبحانه رایگان
  • تعداد رستوران‌ها- ۲
  • قهوه / چای در فضاهای عمومی
خدمات تجاری
  • مرکز تجاری
  • فضای کار با کامپیوتر
  • مرکز تجاری ۲۴ ساعته
بیشتر
  • سیگار کشیدن ممنوع
خدمات مناسب خانواده
  • اسنک بار/اغذیه فروشی
زبان هایی که صحبت می شود
  • زبان هندی
  • زبان انگلیسی
روش های نظافت و ایمنی
فاصله گذاری اجتماعی
  • حفاظ بین مهمانان و کارکنان در فضاهای اصلی ارتباطی
  • تدابیر مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی
تضمین ایمنی
  • تاییدیه پیروی از اقدامات ایمنی برای مهمانان
  • کنترل دمای بدن مهمانان
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه
  • کنترل منظم دمای بدن کارکنان
  • ضدعفونی کننده دست رایگان
  • انواع شام با بسته بندی جداگانه موجود
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه (روم سرویس)
  • تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان
  • انواع صبحانه با بسته بندی جداگانه موجود
  • ماسک برای مهمانان
  • انواع ناهار با بسته بندی جداگانه موجود
  • لباس محافظ برای مهمانان
  • دستکش برای مهمان
خدمات بهداشتی و نظافت
  • نظافت
  • ضدعفونی شده
  • شستشوی ملحفه‌ها و حوله‌ها در دمای حداقل 60 درجه سانتیگراد
  • گهواره (تخت نوزاد) موجود نیست
  • نظافت سطوح با مواد ضدعفونی کننده
قوانین هتل
فارسی
English
زمان ورود:

2:00 عصر

زمان خروج:

12:00 عصر

حداقل سن سرپرست:

18

دستورالعمل ها
  • هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
  • شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
  • درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
  • این ملک کارت های اعتباری، کارت های بدهی و پول نقد را می پذیرد
  • ویژگی های ایمنی در این ملک شامل کپسول اتش نشانی و کیت کمک های اولیه است
  • لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
  • این ملک به مهمانان اجازه خروج از ترمینال فرودگاه را از چک در تا چک کردن نمی دهد. حداکثر اقامت 24 ساعت مجاز است.
دستورالعمل های ویژه
مهمانان باید از طریق هواپیما به ملک منتقل شوند. مهمانان باید حداقل 24 ساعت قبل از سفر با استفاده از اطلاعات تماس در تایید دریافت شده پس از رزرو با ملک تماس برقرار کنند. برای انجام ترتیبات برای چک در لطفا با ملک حداقل 24 ساعت قبل از ورود با استفاده از اطلاعات در تایید رزرو تماس بگیرید. مهمانان باید از قبل برای دستورالعمل های چک در با ملک تماس بگیرید. کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو با ملک تماس بگیرید. مهمانان باید یک پرواز خروج از ترمینال 3 برای بررسی در این هتل داشته باشند. چک در 24 ساعت قبل از خروج برنامه ریزی شده مهمان از ترمینال 3. جزئیات کامل پرواز باید از قبل به هتل ارائه شود. مهمانان باید با استفاده از بال داخلی یا بین المللی، بسته به مقصد پرواز بعدی خود، بررسی کنند. مهمانان رزرو شده در صبحانه شامل برنامه های نرخ دریافت صبحانه برای تا 2 بزرگسالان که به اشتراک گذاری یک اتاق مهمان. هزینه صبحانه برای مهمانان اضافی اعمال می شود. مهمانان رزرو شده در شام شامل برنامه های نرخ دریافت شام برای بزرگسالان 2 که به اشتراک گذاری یک اتاق مهمان. هزینه های شام برای مهمانان اضافی اعمال می شود.
هزینه های اختیاری
  • هزینه تخت رولاوی: INR 1500.0 در هر شب

لیست بالا ممکن است جامع نباشد. هزینه ها و سپرده ها ممکن است شامل مالیات نباشند و در معرض تغییر باشند.

حیوانات
حیوانات خدماتی مجاز نیستند
حیوانات خانگی مجاز نیستند