قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
پارکینگ ون قابل دسترس برای ویلچر
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
باشگاه قابل دسترس برای ویلچر
استخر قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
مسیر مناسب ویلچر
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
غذا و نوشیدنی
صبحانه رایگان
تعداد رستورانها- ۱
امکانات رفاهی
آسانسور
سالن برگزاری مهمانی
صندوق امانات در پذیرش
تفریحات و امکانات
امکانات بدنسازی
چکاوت سریع
خدمات تجاری
اتاق جلسات
مرکز تجاری
فضای اتاق کنفرانس - 3600 فیت
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
حمل و نقل
ترانسفر رایگان محلی
پارکینگ داخل خیابان
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
زبان هایی که صحبت می شود
زبان ویتنامی
زبان فیلیپینی
زبان انگلیسی
زبان اسپانیایی
قوانین هتل Hyatt Place HoustonSugar Land
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - midnight
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
21
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards and debit cards; cash is not accepted
Cashless transactions are available
Safety features at this property include a smoke detector
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
It is Hyatt’s practice to enter any occupied guestroom at a minimum of once within a 24-hour period, even if a guest has requested privacy. Appropriate efforts are made to provide advance notice to the registered guest before entering an occupied guestroom.
دستورالعمل های ویژه
It is Hyatt's practice to enter any occupied guestroom at a minimum of once within a 24-hour period, even if a guest has requested privacy. Appropriate efforts are made to provide advance notice to the registered guest before entering an occupied guestroom.Front desk staff will greet guests on arrival at the property.