ریزورت Diamonds Athuruga Maldives Resort & Spa Athurugau

ریزورت
عالی
8.8/10
South Ari Atoll Athuruga Island

امکانات

وای‌فای رایگان
صبحانه رایگان
سیگار کشیدن ممنوع
امکانات خشکشویی
بدون آسانسور
خدمات اسپا در محل
ترانسفر فرودگاه
مشاهده همه
South Ari Atoll Athuruga Island
مشاهده روی نقشه
فاصله تا نقاط مهم و مراکز دیدنی
Harbor Green Zone0.1 km
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين منطقه

نزديک‌ترین‌ها
Harbor Green Zone - 0.1 km - 2 min walk

مشاهده روی نقشه

درباره اين هتل

Pamper yourself with a visit to the spa, which offers massages and facials. This resort also features complimentary wireless internet access, concierge services, and gift shops/newsstands.

Featured amenities include a business center, a 24-hour front desk, and luggage storage. A roundtrip airport shuttle is available for a surcharge.

This resort is all inclusive. Rates include meals and beverages at onsite dining establishments. Charges may be applied for dining at some restaurants, special dinners and dishes, some beverages, and other amenities.

Grab a bite at Maakana, one of the resort's 5 restaurants, or stay in and take advantage of the room service. Snacks are also available at the coffee shop/cafe. Quench your thirst with your favorite drink at the bar/lounge. A complimentary buffet breakfast is served daily from 8:00 AM to 10:30 AM.

Make yourself at home in one of the 68 air-conditioned rooms featuring free minibar items. Private bathrooms with showers feature hair dryers and bathrobes. Conveniences include phones, as well as safes and coffee/tea makers.

When you stay at Diamonds Athuruga Maldives Resort & Spa in Athuruga Island, you'll be by the ocean and within a 5-minute drive of Harbor Green Zone. This luxury resort is within the vicinity of Ari Atoll and Himendhoo Thila.

امکانات ریزورت Diamonds Athuruga Maldives Resort & Spa

امکانات رفاهی
امکانات رفاهی
  • گیفت‌شاپ
  • کتابخانه
  • صندوق امانات در پذیرش
  • تفریحات و امکانات
  • مرکز خرید در محل
  • اسپا با خدمات کامل
  • حمل و نقل
  • ترانسفر فرودگاه
  • ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
  • سرگرمی
  • تلویزیون در فضاهای مشترک
  • اینترنت
  • وای‌فای رایگان
  • خارج از مکان
  • تعداد بار ها- ۱
  • باغچه
  • تعداد کافی‌شاپ‌ها - ۱
  • تراس
  • خدمات مهمان
  • دستیار تهیه تور/بلیط
  • انبار چمدان
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • نگهبان ورودی
  • دسترسی
  • غیرقابل دسترس برای ویلچر
  • غذا و نوشیدنی
  • صبحانه رایگان
  • تعداد رستوران‌ها- ۵
  • خدمات تجاری
  • مرکز تجاری
  • اسپا
  • خدمات اسپا در محل
  • بیشتر
  • سیگار کشیدن ممنوع
  • خدمات مناسب خانواده
  • اسنک بار/اغذیه فروشی
  • خدمات مهمان مناسب خانواده
  • امکانات خشکشویی
  • زبان هایی که صحبت می شود
  • زبان انگلیسی
  • زبان ایتالیایی
  • روش های نظافت و ایمنی
    فاصله گذاری اجتماعی
  • فاصله بین اقامت مهمانان - ۲۴ ساعت
  • چک‌اوت بدون نیاز به تماس
  • تدابیر مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی
  • بدون آسانسور
  • تضمین ایمنی
  • تاییدیه پیروی از اقدامات ایمنی برای مهمانان
  • کنترل دمای بدن مهمانان
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه
  • کنترل منظم دمای بدن کارکنان
  • ضدعفونی کننده دست رایگان
  • انواع شام با بسته بندی جداگانه موجود
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه (روم سرویس)
  • تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان
  • انواع صبحانه با بسته بندی جداگانه موجود
  • انواع ناهار با بسته بندی جداگانه موجود
  • فقط کارکنان اصلی - خیر
  • خدمات بهداشتی و نظافت
  • نظافت
  • ضدعفونی شده
  • شستشوی ملحفه‌ها و حوله‌ها در دمای حداقل 60 درجه سانتیگراد
  • چک-این بدون نیاز به تماس
  • گهواره (تخت نوزاد) موجود نیست
  • تخت اضافه موجود نیست
  • نظافت سطوح با مواد ضدعفونی کننده
  • قوانین هتل
    زمان ورود:

    10:00 عصر - 2:00 عصر

    زمان خروج:

    12:00 عصر

    حداقل سن سرپرست:

    18

    دستورالعمل ها
    • هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
    • شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
    • درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
    • این ملک کارت های اعتباری و پول نقد را می پذیرد
    • ویژگی های ایمنی در این ملک شامل یک سیستم امنیتی است
    • لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
    دستورالعمل های ویژه
    مهمانان باید از طریق هواپیما به ملک منتقل شوند. مهمانان باید حداقل 72 ساعت قبل از سفر با استفاده از اطلاعات تماس در تایید دریافت شده پس از رزرو با ملک تماس برقرار کنند. کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو با ملک تماس بگیرید. مهمانان باید انتقال (هزینه اضافی) را از فرودگاه بین المللی Male به ملک، که 30 دقیقه از طریق هواپیمای دریایی است، ترتیب دهند. برای تضمین انتقال، مهمانان باید حداقل 48 ساعت قبل از ورود مورد انتظار خود با جزئیات پرواز خود تماس بگیرند. انتقال نمی تواند در عرض 48 ساعت قبل از ورود مهمان تنظیم شود. خدمات انتقال روزانه توسط تاکسی هوایی مالدیو بین ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر ارائه می شود. به مهمانانی که خارج از این ساعات وارد یا خارج می شوند توصیه می شود یک اتاق هتل محلی در Male یا Hulhumale رزرو کنند. چمدان بیش از 20 کیلوگرم / فرد ممکن است هزینه ای را متحمل شود که در هنگام چک کردن پرواز به شرکت هواپیمایی پرداخت می شود. مهمانان باید هزینه هواپیمای دریایی را در پرداخت پرداخت کنند.
    هزینه های اجباری

    از شما خواسته می شود که هزینه های زیر را در ملک پرداخت کنید:

    • مالیات توسط شهر اعمال می شود: USD 6.00 برای هر نفر، در هر شب
    • انتقال قایق در هر بزرگسال: USD 547 (رفت و برگشت)
    • انتقال قایق به ازای هر کودک: USD 243 (رفت و برگشت)، از 2 تا 11 سال

    ما تمام اتهاماتی را که توسط ملک به ما ارائه شده است، شامل می شود.

    حیوانات
    حیوانات خدماتی مجاز نیستند
    حیوانات خانگی مجاز نیستند