The preferred airport for The Elanza Hotel is Kempegowda Intl. Airport (BLR)
37.1 km - 0 min walk
درباره هتل
اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
امکانات هتل الانزا
فارسی
انگلیسی
امکانات رفاهی
خدمات مهمان
خشکشویی / لباسشویی
دستیار تهیه تور/بلیط
انبار چمدان
کارکنان مسلط به چند زبان
پذیرش ۲۴ ساعته
نگهبان ورودی
حمل و نقل
ترانسفر از ایستگاه قطار(با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر مرکز خرید (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر محلی (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر به شهربازی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
دسترسی
قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
سالن قابل دسترس برای ویلچر
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن (جریمه)
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
روزنامه رایگان در لابی
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
تفریحات و امکانات
چکاین سریع
شومینه در لابی
چکاوت سریع
امکانات بدنسازی
خارج از مکان
تعداد اتاق جلسه - ۱
تعداد بار ها- ۱
تعداد کافیشاپها - ۱
اینترنت
اینترنت رایگان
وایفای رایگان
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
خدمات تجاری
اتاق کنفرانس
فضای کار با کامپیوتر
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
قهوه / چای در فضاهای عمومی
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان هندی
زبان انگلیسی
قوانین هتل الانزا
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 PM - 12:00 PM
زمان خروج:
12:00 PM
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
This property accepts credit cards, debit cards, mobile payments, and cash
Mobile payment options include: Google Pay
Cashless transactions are available
Only bookings from non-local guests are accepted; guests whose residence is within the same city as the property will not be allowed to check in
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms.
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport and train station (surcharges may apply). To arrange pick-up, guests must contact the property 24 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property. For any questions, please contact the property using the information on the booking confirmation. To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.