ریزورت Prime Plaza Hotel Sanur - Bali دنپاسار

ریزورت
خیلی خوب
8.2/10
Jl. Hang Tuah, No. 46, Sanur Denpasar Bali

امکانات

وای‌فای رایگان
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
سیگار کشیدن مجاز
خشک‌شویی / لباسشویی
آسانسور
صندلی آفتاب استخر
خدمات اسپا در محل
مشاهده همه
Jl. Hang Tuah, No. 46, Sanur Denpasar Bali
مشاهده روی نقشه
فاصله تا نقاط مهم و مراکز دیدنی
Sanur Marina0.4 km
Matahari Terbit Beach0.5 km
Bali Beach Golf Course0.8 km
Sanur Night Market1.4 km
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين منطقه

نزديک‌ترین‌ها
Sanur Marina - 0.4 km - 4 min walk
Matahari Terbit Beach - 0.5 km - 6 min walk
Bali Beach Golf Course - 0.8 km - 9 min walk
Sanur Night Market - 1.4 km
Sanur Beach - 1.5 km
Sindhu Beach - 1.6 km
Royal Thai Consulate - 2.5 km
Consulate General Republic Democratic Timor Leste - 2.5 km
Bajra Sandhi Monument - 2.9 km
Bali Orchid Garden - 3.7 km
Semawang Beach - 3.8 km
Mertasari Beach - 4.2 km
RS Bali Mandara - 4.4 km
Bali Museum - 6.2 km
Puputan Badung Square - 6.6 km
The preferred airport for Prime Plaza Hotel Sanur - Bali is Ngurah Rai Intl. Airport (DPS) - 17.2 km

مشاهده روی نقشه

درباره اين هتل

Take time to pamper yourself with a visit to the full-service spa. You can take advantage of recreational amenities such as a health club, an outdoor pool, and a spa tub. This resort also features complimentary wireless internet access, concierge services, and babysitting (surcharge). Guests can catch a ride to nearby destinations on the complimentary area shuttle.

Featured amenities include a business center, complimentary newspapers in the lobby, and dry cleaning/laundry services. Event facilities at this resort consist of conference space and meeting rooms. A roundtrip airport shuttle is provided for a surcharge (available 24 hours), and free self parking is available onsite.

In accordance with local regulations, all visitors must remain within the property during Seclusion Day (Nyepi)/Hindu New Year for a 24-hour period (starting at 6 AM). Seclusion Day typically falls in March or April (dates subject to change each year). Check-in and check-out will not be possible on that date. Ngurah Rai Airport (Bali International Airport) is also closed on Seclusion Day.

Grab a bite to eat at one of the resort's 2 restaurants, or stay in and take advantage of the 24-hour room service. Snacks are also available at the coffee shop/cafe. Relax with a refreshing drink from the poolside bar or one of the 2 bars/lounges.

Make yourself at home in one of the 329 guestrooms featuring refrigerators and minibars. 32-inch flat-screen televisions with cable programming provide entertainment, while complimentary wireless internet access keeps you connected. Private bathrooms with showers feature complimentary toiletries and hair dryers. Conveniences include phones, as well as laptop-compatible safes and desks.

When you stay at Prime Plaza Hotel Sanur - Bali in Denpasar, you'll be connected to the convention center, within a 15-minute drive of Sanur Beach and Kuta Beach. This 4-star resort is 10.6 mi (17 km) from Legian Beach and 11.2 mi (18 km) from Jimbaran Beach.

امکانات ریزورت Prime Plaza Hotel Sanur - Bali

امکانات رفاهی
خدمات مهمان
  • خشک‌شویی / لباسشویی
  • دستیار تهیه تور/بلیط
  • خدمات مراسم عروسی
  • انبار چمدان
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • سالن آرایش
  • نگهبان ورودی
  • راحتی
  • گیفت‌شاپ
  • آسانسور
  • سالن برگزاری مهمانی
  • روزنامه رایگان در لابی
  • صندوق امانات در پذیرش
  • مناسب خانواده
  • نگهداری یا مراقبت از کودک (با پرداخت هزینه اضافه)
  • تعداد وان آبگرم - ۱
  • تعداد استخرهای روباز - ۱
  • خدمات مربوط به نگهداری از کودکان (با پرداخت هزینه)
  • اینترنت
  • وای‌فای رایگان
  • فضاهای خارجی
  • تعداد بار ها- ۲
  • تعداد بار کنار استخر - ۱
  • تعداد کافی‌شاپ‌ها - ۱
  • باغچه
  • اتاق کنفرانس
  • تراس
  • صندلی آفتاب استخر
  • پارکینگ و حمل و نقل
  • ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
  • ترانسفر رایگان محلی
  • پارکینگ رایگان (بدون راننده)
  • دسترسی برای افراد کم توان
  • رستوران قابل دسترس برای ویلچر
  • ویلچر موجود در محل
  • دسترسی ویلچر به اتاق‌های جلسه و کار
  • قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد)
  • دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
  • میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
  • باشگاه قابل دسترس برای ویلچر
  • سایر خدمات
  • زمین‌های تنیس در فضای باز - ۱
  • کلوپ سلامتی
  • اسپا با خدمات کامل
  • تنیس در محل
  • غذا و نوشیدنی
  • قهوه / چای در فضاهای عمومی
  • تعداد رستوران‌ها- ۲
  • سرویس‌های مناسب خانواده و مهمان
  • امکانات خشکشویی
  • خدمات شغلی
  • اتاق جلسات
  • مرکز تجاری
  • اسپا
  • اتاق اسپا
  • خدمات اسپا در محل
  • سرگرمی
  • اتاق بازی
  • بیلیارد
  • بیشتر
  • سیگار کشیدن مجاز
  • اسپا
  • سونا
  • اتاق بخار
  • Things to do & Children's pool
  • استخر کودکان
  • زبان هایی که صحبت می‌شود
  • زبان انگلیسی
  • زبان اندونزیایی
  • روش‌های نظافت و ایمنی
    فاصله اجتماعی
  • فاصله بین اقامت مهمانان - ۲۴ ساعت
  • چک‌اوت بدون نیاز به تماس
  • حفاظ بین مهمانان و کارکنان در فضاهای اصلی ارتباطی
  • تدابیر مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی
  • پرداخت غیرنقدی
  • اقدامات ایمنی
  • تاییدیه پیروی از اقدامات ایمنی برای مهمانان
  • کنترل دمای بدن مهمانان
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه
  • کنترل منظم دمای بدن کارکنان
  • ضدعفونی کننده دست رایگان
  • انواع شام با بسته بندی جداگانه موجود
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه (روم سرویس)
  • تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان
  • سرویس غذای مقوی
  • انواع صبحانه با بسته بندی جداگانه موجود
  • ماسک برای مهمانان
  • انواع ناهار با بسته بندی جداگانه موجود
  • لباس محافظ برای مهمانان
  • استفاده از ماسک اجباری است
  • خدمات نظافت
  • نظافت
  • ضدعفونی شده
  • شستشوی ملحفه‌ها و حوله‌ها در دمای حداقل 60 درجه سانتیگراد
  • چک-این بدون نیاز به تماس
  • پیروی از دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (cdc)
  • نظافت سطوح با مواد ضدعفونی کننده
  • قوانین ریزورت Prime Plaza Hotel Sanur - Bali

    Check-in
    2:00 PM - midnight
    Check-out
    12:00 PM
    دستورالعمل ها
    • Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
    • Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
    • Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
    • This property accepts credit cards, debit cards, and cash
    • Cashless transactions are available
    • Safety features at this property include a fire extinguisher and a smoke detector
    • Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
    دستورالعمل های ویژه
    This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). To arrange pick-up, guests must contact the property 48 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival. Guests are required to download the Peduli Lindungi mobile app to their smartphone or tablet prior to check-in. The app is used to for contact tracing and is required to access the property’s common areas.
    هزینه های اختیاری
    • Airport shuttle fee: USD 24 per vehicle (one-way)
    • Rollaway bed fee: USD 400000.0 per night

    The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.

    توصیه های مهم
    • The property has connecting/adjoining rooms, which are subject to availability and can be requested by contacting the property using the number on the booking confirmation.
    • No pets and no service animals are allowed at this property.
    • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
    • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F.
    • Personal protective equipment, including masks, will be available to guests.
    • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas.
    • Contactless check-in and contactless check-out are available.
    • Enhanced food service safety measures are in place.
    • Individually-wrapped food options are available for breakfast, lunch, and dinner, and also through room service.
    • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.
    • This property affirms that it adheres to the cleaning and disinfection practices of COVID-19 Guidelines (CDC).
    حیوانات
    Service animals not allowed
    Pets not allowed