The preferred airport for Hostal HPC Portocolom is Palma de Mallorca Airport (PMI)
58.3 km - 0 min walk
درباره هتل
اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
امکانات هاستل Hostal HPC Portocolom
فارسی
انگلیسی
امکانات رفاهی
حمل و نقل
فاصله کم اقامتگاه با پارکینگ رایگان
ترانسفر کازینو (با پرداخت هزینه)
ترانسفر مرکز خرید (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر محلی (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر ساحلی (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر به شهربازی (با پرداخت هزینه اضافه)
تفریحات و امکانات
چکاین سریع
نوشیدنی
چکاوت سریع
مسیر پیمایش/دوچرخه سواری در نزدیکی
خارج از مکان
تعداد اتاق جلسه - ۱
تعداد بار ها- ۱
تراس
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
اینترنت
وایفای رایگان
امکانات رفاهی
روزنامه رایگان در لابی
خدمات مهمان
دستیار تهیه تور/بلیط
خدمات مراسم عروسی
دسترسی
غیرقابل دسترس برای ویلچر
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
خدمات مناسب خانواده
اسنک بار/اغذیه فروشی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان آلمانی
زبان انگلیسی
زبان اسپانیایی
قوانین هاستل Hostal HPC Portocolom
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
12:00 PM - 11:00 PM
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
Cashless transactions are available
This property uses a grey water recycling system
دستورالعمل های ویژه
There is no front desk at this property. To make arrangements for check-in please contact the property at least 24 hours before arrival using the information on the booking confirmation. If you are planning to arrive after 11:30 PM please contact the property in advance using the information on the booking confirmation. Guests planning to arrive outside of normal check-in hours must contact the property in advance for check-in instructions. The host will greet guests on arrival.