خدمات مربوط به نگهداری از کودکان (با پرداخت هزینه)
امکانات رفاهی
لاکر موجود
آسانسور
اینترنت
وایفای رایگان
تعداد دستگاه وایفای رایگان (محدود) - 10عدد
دسترسی
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
بریل یا تابلوهای برجسته
سالن قابل دسترس برای ویلچر
رستوران قابل دسترس برای ویلچر
دسترسی ویلچر به اتاقهای جلسه و کار
قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
پارکینگ ون قابل دسترس برای ویلچر
دسترسی ویلچر به آسانسور
اسپا قابل دسترس برای ویلچر
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
استخر قابل دسترس برای ویلچر
غذاخوری خصوصی/مخصوص زوجها
مسیر مناسب ویلچر
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
غذا و نوشیدنی
صبحانه رایگان
قهوه / چای در فضاهای عمومی
تعداد رستورانها- ۲
خدمات تجاری
اتاق کنفرانس
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
حمل و نقل
پارکینگ ایمن
ترانسفر ساحلی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
امکانات ایمنی
کاملا حصارکشی شده
سرگرمی
اتاق بازی
گالری هنری
بازیهای کودکان
اسپا
باشگاه سلامت ۲۴ ساعته
اسپا
خدمات اسپا در محل
استخرکودکان
استخر کودکان
زبان هایی که صحبت می شود
زبان انگلیسی
قوانین هتل The Voice Hotel
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 PM - 11:00 PM
زمان خروج:
11:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
This property accepts credit cards, mobile payments, and cash
Mobile payment options include: Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay, and MobilePay
Cashless transactions are available
Parties and events are allowed on site
Noise-free guestrooms cannot be guaranteed
Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, and a first aid kit
دستورالعمل های ویژه
If you are planning to arrive after 10:30 PM please contact the property in advance using the information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.