هتل های Huruelhi
Radisson Blu Resort Maldives
مشاهده تمامی هتل‌ها

ریزورت Radisson Blu Resort Maldives Huruelhi

ریزورت
عالی
8.8 / 10
South Ari Atoll Huruelhi Island Maldives
مشاهده همه نظرات
امکانات
وای‌فای رایگان
بدون آسانسور
خشک‌شویی / لباسشویی
امکانات بدنسازی
خدمات اسپا در محل
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن (جریمه)
استخر
صبحانه‌گیاهی
مشاهده همه
South Ari Atoll Huruelhi Island Maldives
نقشه
فاصله تا نقاط مهم و مراکز دیدنی
Thun'di8.8 km
Dhidhoofinolhu Marina20.3 km
Vakarufalhi Island Beach20.6 km
Maafushivaru Island Jetty21.3 km
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين منطقه

نزديک‌ترین‌ها
Thun'di - 8.8 km
Dhidhoofinolhu Marina - 20.3 km
Vakarufalhi Island Beach - 20.6 km
Maafushivaru Island Jetty - 21.3 km
Maafushivaru Island Beach - 21.3 km
Dhigurah Beach - 22.8 km
Dhangethi Beach - 26.9 km
Bikini Beach - 27 km
Kuda Miskiy - 27.2 km
Ranveli Beach - 27.3 km
Dhangethi Port - 27.3 km
Villingilivaru Island Pier - 27.4 km
Bunbaru Public Beach - 36 km
Ari Atoll - 39.7 km
Himendhoo Thila - 41.9 km

نقشه

درباره اين هتل

اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد

امکانات ریزورت Radisson Blu Resort Maldives

فارسی
English
امکانات رفاهی
خارج از مکان
  • پکیج‌های خواستگاری و عاشقانه
  • مبلمان فضای باز
  • تعداد بار ها- ۳
  • تعداد بار کنار استخر - ۲
  • تعداد بار های ساحلی - ۲
  • باغچه
  • اسکله
  • فضای پیک‌نیک
  • باغچه
  • پیک‌نیک‌های خصوصی
  • تراس
  • چتر استخر
  • تعداد اتاق جلسه - ۱
  • ساحل خصوصی
  • چترهای ساحلی/ سایبان ساحلی
  • پیاده‌رو به سمت آب
  • فضای تفریحی رایگان کنار استخر
  • صندلی‌های آفتابگیر ساحلی
  • صندلی آفتاب استخر
خدمات مناسب خانواده
  • نگهداری یا مراقبت از کودک (با پرداخت هزینه اضافه)
  • تعداد استخرهای روباز - ۲
  • کلوپ کودکان (رایگان)
  • نگهداری از کودک (رایگان)
  • اسنک بار/اغذیه فروشی
اینترنت
  • وای‌فای رایگان
تفریحات و امکانات
  • زمین‌های تنیس در فضای باز - ۱
  • امکانات بدنسازی
  • تنیس در محل
  • مرکز خرید در محل
  • استخر
  • اسپا با خدمات کامل
خدمات مهمان
  • کارکنان مسلط به چند زبان
  • خدمات مراسم عروسی
  • انبار چمدان
  • حمل کننده چمدان‌ها
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • سالن آرایش
  • نگهبان ورودی
  • خشک‌شویی / لباسشویی
حمل و نقل
  • ایستگاه شارژ ماشین برقی
خدمات مهمان مناسب خانواده
  • امکانات خشکشویی
بیشتر
  • tasting room
امکانات رفاهی
  • سالن برگزاری مهمانی
  • بدون آسانسور (محل اقامتی همکف)
  • حوله ساحل
  • کتابخانه
  • گیفت‌شاپ
  • لاکر موجود
  • تصفیه آب
  • صندوق امانات در پذیرش
سرگرمی
  • اتاق بازی
  • اسباب‌بازی‌های کودکان
  • بازی‌های کودکان
  • بیلیارد
دسترسی
  • نور کافی در قسمت ورودی
  • غذاخوری خصوصی/مخصوص زوج‌ها
  • غیرقابل دسترس برای ویلچر
  • منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن (جریمه)
  • منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
خدمات تجاری
  • مرکز تجاری
  • فضای کار با کامپیوتر
اسپا
  • اتاق اسپا
  • خدمات اسپا در محل
تفریحات فضای باز
  • نجات غریق در محل
غذا و نوشیدنی
  • تعداد رستوران‌ها- ۴
زبان هایی که صحبت می شود
  • زبان هندی
  • زبان عربی
  • زبان روسی
  • زبان مالایی
  • زبان انگلیسی
  • چینی (ماندارین)
  • زبان اندونزیایی
  • زبان فرانسوی
روش های نظافت و ایمنی
خدمات بهداشتی و نظافت
  • سیستم بازیافت آب خاکستری
  • property follows a brand or regulatory agency's sanitization guidelines safety protocol (radisson)
  • پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی
  • نظافت
  • ضدعفونی شده
  • چک-این بدون نیاز به تماس
  • نظافت سطوح با مواد ضدعفونی کننده
فاصله گذاری اجتماعی
  • چک‌اوت بدون نیاز به تماس
  • حفاظ بین مهمانان و کارکنان در فضاهای اصلی ارتباطی
  • تدابیر مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی
  • بدون آسانسور
تضمین ایمنی
  • تاییدیه پیروی از اقدامات ایمنی برای مهمانان
  • کنترل دمای بدن مهمانان
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه
  • کنترل منظم دمای بدن کارکنان
  • ضدعفونی کننده دست رایگان
  • انواع شام با بسته بندی جداگانه موجود
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه (روم سرویس)
  • تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان
  • انواع صبحانه با بسته بندی جداگانه موجود
  • ماسک برای مهمانان
  • انواع ناهار با بسته بندی جداگانه موجود
  • لباس محافظ برای مهمانان
  • دستکش برای مهمان
امکانات اتاق
بیشتر
  • لوازم بهداشتی سازگار با محیط زیست
  • محصولات پاک کننده سازگار با محیط زیست
  • بازیافت
  • لامپ LED
اتاق خواب
  • تعویض ملحفه (در صورت درخواست)
  • تعویض حوله (در صورت درخواست)
قوانین هتل
فارسی
English
زمان ورود:

2:00 عصر - 12:00 عصر

زمان خروج:

12:00 عصر

حداقل سن سرپرست:

18

دستورالعمل ها
  • هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
  • شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
  • درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
  • نام در کارت اعتباری مورد استفاده در چک در برای پرداخت هزینه های جانبی باید نام اصلی در رزرو اتاق مهمان باشد
  • این ملک کارت های اعتباری و کارت های بدهی را می پذیرد؛ نقد پذیرفته نمی شود
  • این ویژگی از یک سیستم بازیافت اب خاکستری استفاده می کند
  • ویژگی های ایمنی در این ملک شامل کپسول اتش نشانی، سیستم امنیتی و کیت کمک های اولیه است
  • این ویژگی تایید می کند که از شیوه های تمیز کردن و ضد عفونی پروتکل ایمنی پیروی می کند (Radisson)
  • لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
دستورالعمل های ویژه
مهمانان باید از طریق هواپیما یا هواپیمای شناور به ملک منتقل شوند و باید با تماس با ملک قبل از سفر، با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو، انتقال را ترتیب دهند. برای انجام ترتیبات برای چک در لطفا با ملک حداقل 72 ساعت قبل از ورود با استفاده از اطلاعات در تایید رزرو تماس بگیرید. مهمانان باید از قبل برای دستورالعمل های چک در با ملک تماس بگیرید. کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. مهمانان باید انتقال (هزینه اضافی) را از فرودگاه بین المللی Male به ملک، که 30 دقیقه از طریق هواپیمای دریایی است، ترتیب دهند. برای تضمین انتقال، مهمانان باید قبل از ورود مورد انتظار خود با جزئیات پرواز خود حداقل 5 دیاس تماس بگیرند. با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو دریافت شده پس از رزرو با ملک تماس برقرار کنید. خدمات انتقال روزانه توسط Trans Maldivian Airways / Maldivian Air Taxi بین 9 AM و 3 PM ارائه می شود. به مهمانانی که خارج از این ساعات وارد یا خارج می شوند توصیه می شود یک اتاق هتل محلی در Male یا Hulhumale رزرو کنند. چمدان بیش از 20 کیلوگرم / فرد ممکن است هزینه ای را متحمل شود که در هنگام چک کردن پرواز به شرکت هواپیمایی پرداخت می شود. مهمانان باید هزینه هواپیمای دریایی را در چک کردن پرداخت کنند. مهمانان باید انتقال (اضافه هزینه) از فرودگاه بین المللی Male به ملک را ترتیب دهند، که 20 دقیقه از طریق پرواز به Kooddoo / Kadhdhoo / Dharavandhoo / Kaadedhdhoo / Fuvahmulah / فرودگاه داخلی یا Gan / Hanimaadhoo / Villa / Gan فرودگاه بین المللی، و سپس 15 دقیقه با قایق تندرو به رفت و امد مکرر. برای تضمین انتقال، مهمانان باید حداقل 5 روز قبل از ورود مورد انتظار خود با جزئیات پرواز خود تماس بگیرند. با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو دریافت شده پس از رزرو با ملک تماس برقرار کنید. خدمات انتقال روزانه توسط هواپیمایی مالدیو / FlyMe ارائه می شود. به مهمانانی که خارج از این ساعات وارد می شوند توصیه می شود تا زمانی که خدمات از سر گرفته شود، یک اتاق هتل در Male یا Hulhumale رزرو کنند. مهمانان باید هزینه پرواز داخلی و هزینه قایق تندرو را در چک کردن پرداخت کنند.
هزینه های اجباری

از شما خواسته می شود که هزینه های زیر را در ملک پرداخت کنید:

  • شب کریسمس (24 دسامبر) جشن شام برای هر بزرگسال: USD 638
  • شب کریسمس (24 دسامبر) شام جشن برای هر کودک: USD 382 (از 2 تا 11 ساله)
  • شب سال نو (31 دسامبر) شام جشن برای هر بزرگسال: USD 892
  • شب سال نو (31 دسامبر) شام جشن برای هر کودک: USD 509 (از 2 تا 11 ساله)
  • مالیات توسط شهر اعمال می شود: USD 6.00 برای هر نفر، در هر شب

ما تمام اتهاماتی را که توسط ملک به ما ارائه شده است، شامل می شود.

هزینه های اختیاری
  • چک در اوایل برای هزینه در دسترس است (منوط به در دسترس بودن)

لیست بالا ممکن است جامع نباشد. هزینه ها و سپرده ها ممکن است شامل مالیات نباشند و در معرض تغییر باشند.

حیوانات
حیوانات خدماتی مجاز نیستند
حیوانات خانگی مجاز نیستند