قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
پارکینگ ون قابل دسترس برای ویلچر
دسترسی ویلچر به آسانسور
تجهیزات مخصوص حمل ویلچر با خودرو
اسپا قابل دسترس برای ویلچر
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
باشگاه قابل دسترس برای ویلچر
استخر قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
غذاخوری خصوصی/مخصوص زوجها
مسیر مناسب ویلچر
خدمات مناسب خانواده
تعداد استخرهای روباز - ۱
اسنک بار/اغذیه فروشی
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
حمل و نقل
ترانسفر فرودگاهی - از فرودگاه (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (با راننده)
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
امکانات رفاهی
آسانسور
سالن برگزاری مهمانی
روزنامه رایگان در لابی
صندوق امانات در پذیرش
خودپرداز / بانکداری
اسپا
اتاق اسپا
اسپا
باشگاه سلامت ۲۴ ساعته
خدمات تجاری
مرکز تجاری
اندازه اتاق کنفرانس - ۸۲۰ متر
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
تفریحات فضای باز
نجات غریق در محل
زبان هایی که صحبت می شود
زبان هندی
زبان عربی
زبان روسی
زبان آفریقایی
زبان فیلیپینی
زبان انگلیسی
زبان فرانسوی
زبان اردو
زبان اسپانیایی
قوانین هتل تاج جمیرا لیک تاورز
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - 6:00 AM
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
This property reserves the right to pre-authorize the guest's credit card prior to arrival.
Long-term renters welcome
Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, a first aid kit, and window guards
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.