اقامتگاه بومگردی سرای سایه کاشان

اقامتگاه بومگردی درجه 1
خوب
7.2/10
کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 29 (قلع گر)

امکانات

وای فای
مشاهده همه
کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 29 (قلع گر)
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

اقامتگاه بومگردی سرای سایه کاشان

اقامتگاه سرای سایه کاشان (Sayeh Saray hotel)، یکی از اقامتگاه‌های بومگردی کاشان است که بنای آن تاریخی و متعلق به دوره حکومت قاجار در ایران است. هر چند که بخشی از بنای سرای سایه در دوره پهلوی‌ها ساخته شده است. به هر حال، بنای این ساختمان در سال 1396 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و بعد از آن، اقامتگاه سرای سایه افتتاح شد. در این هتل برای حفظ حال و هوای سنتی،‌ اتاق‌ها فاقد تلویزیون هستند. مسافرانی که تجربه اقامت در هتل سرای سایه کاشان را داشته‌اند، برخورد حرفه‌ای و خوب کارکنان سرای سایه را یکی از بهترین ویژگی‌های این اقامتگاه می دانند. سرای سایه کاشان در مجموع دارای 6 باب اتاق است. برای رزرو هتل سرای سایه کاشان می‌توانید از بین اتاق‌های این هتل همچون اتاق یک تخته گوشواره پایین، اتاق یک تخته گوشواره بالا، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته قاجاری، اتاق سه تخته پهلوی، اتاق سه تخته نیمه دوبلکس و اتاق چهار تخته سرداب (بدون پنجره) اقامتگاه خود را انتخاب کنید. اتاق‌های این هتل در طبقات همکف، اول و زیرزمین این مجموعه پراکنده شده‌اند. قیمت رزرو هتل سرای سایه کاشان ارزان است و اقامت کودکان زیر 4 سال در آن رایگان است. فاصله اقامتگاه بومگردی سرای سایه کاشان تا مسجد آقابزرگ، خانه تاریخی عباسیان و حمام تاریخی سلطان امیر احمد بسیار کم است.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1396
وضعیت دید هتلحیاط
تعداد اتاق‌ها6 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد تخت‌ها15 تخت
محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله اقامتگاه بومگردی سرای سایه کاشان تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

مسجد مدرسه سلطانی کاشان

حمام سلطان امیر احمد

بازار کاشان

آتشکده هارپاک

تیمچه امین الدوله

خانه تاریخی بروجردی ها

خانه تاریخی طباطبایی ها

خانه عباسیان

کافه بام کاشان

رستوران سنتی مظفری

بیمارستان شهید بهشتی کاشان

بیمارستان متینی کاشان

فرودگاه کاشان

راه اهن کاشان

پایانه مسافربری کاشان

باغ فین کاشان

رستوران سنتی نگین کاشان

رستوران ملل کاشان

کاشان مال

امکانات اقامتگاه بومگردی سرای سایه کاشان

خدمات
  • وای فای
  • امکانات رفاهی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • حمام
  • کمد لباس
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • چایخانه سنتی
  • سالن صبحانه
  • غذا و نوشیدنی
  • روم سرویس
  • صبحانه رایگان
  • سایر خدمات
  • سیستم تهویه
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • کپسول آتش نشانی
  • تلویزیون (واقع در سالن صبحانه)
  • خدمات نظافت
  • خدمات نظافت روزانه
  • امکانات عمومی هتل
  • محل استراحت در فضای باز
  • فضای سبز
  • خدمات پذیرش
  • پذیرش 24 ساعته
  • رستوران‌های اقامتگاه بومگردی سرای سایه کاشان
    سالن صبحانه خوری
    مکان رستوران
    طبقه زیرزمین
    ظرفیت رستوران
    16 نفر
    سرویس دهی از 08:00 الی 10:00
    کافی‌شاپ‌های اقامتگاه بومگردی سرای سایه کاشان
    چایخانه سنتی
    مکان کافی‌شاپ‌
    طبقه زیرزمین
    ظرفیت کافی‌شاپ‌
    16 نفر
    سرویس دهی از 08:00 الی 22:00

    رزرو هتل سرای سایه کاشان

    هتل سرای سایه یکی از اقامتگاه‌های بومگردی در شهر کاشان است. این هتل به طورکلی 6 اتاق برای اقامت دارد و برای افرادی که به فضاهای سنتی علاقه دارند یکی از گزینه‌های مناسب در میان هتل های کاشان برای اقامت است. فاصله این هتل تا برخی از اماکن تاریخی و گردشگری نزدیک است و می‌توانید به راحتی و با کمی پیاده‌روی خود را به جاهای دیدنی برسانید.

     رزرو آنلاین اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان در فلای‌تودی

    برای رزرو اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان به صورت آنلاین و با بهترین قیمت، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد را کاشان انتخاب کرده و نام هتل سرای سایه کاشان را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های این اقامتگاه به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

    معرفی اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان

    اقامتگاه سنتی سرای سایه کاشان متعلق به دوره حکومت قاجار  بوده، بخشی از آن نیز در دوره پهلوی ساخته شده است. این بنا در سال 1396 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و به عنوان اقامتگاه افتتاح گردید. سرای سایه کاشان درمجموع 6 اتاق برای اقامت دارد که امکان اسکان حدود 20 مسافر در آن فراهم است. همچنین به دلیل اینکه فضای سنتی آن حفظ شود، فاقد تلویزیون در اتاق‌هاست. آدرس این اقامتگاه در خیابان فاضل نراقی است و به خیلی از جاهای دیدنی کاشان مثل مسجد آقابزرگ، خانه تاریخی عباسیان و حمام تاریخی سلطان امیر احمد دسترسی خوبی دارد. با رزرو این هتل می‌توانید در کنار اقامت در یک فضای سنتی به راحتی به مکان‌های دیدنی هم سر بزنید. 

    امکانات اقامتگاه سرای کاشان 

    بوم گردی سرای سایه کاشان با ارائه خدمات و امکانات مناسب، خصوصا علاقمندان به فضاهای سنتی در تلاش است تا خاطرات خوبی را برای مهمانان خود بسازد. از جمله خدماتی که این اقامتگاه برای مسافران فراهم کرده است می‌توان به کافی شاپ، رستوران، خدمات خشکشویی، اینترنت، صبحانه رایگان و راهنمای تور گردشگری اشاره کرد. حیاط نقلی زیبای همراه با حوضی لاجوردی نیز در این اقامتگاه وجود دارد که می‌توانید از وجود آن لذت ببرید.

    رستوران اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان

    رستوران اقامتگاه بوم گردی سرای سایه در کاشان واقع در زیرزمین این اقامتگاه است و ظرفیت حدود 16 نفر را دارد. انواع غذاهای محلی مثل شفته سماغ، کوفته آب سماق کاشانی، شوید پلو با گوشت و لوبیا، خورش نخود آله و جوجویی تاس کباب کاشانی در رستوران سرو می‌شود، تنها کافی است تا با هماهنگی قبلی این غذاها را سفارش داده و از خوردن آنها لذت ببرید. 

    اتاق های اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان

    این اقامتگاه درمجموع 6 اتاق دارد که در دو طبقه جای گرفته است که می‌توانید از بین اتاق‌های این اقامتگاه، اتاق یک تخته گوشواره پایین، اتاق یک تخته گوشواره بالا، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته قاجاری، اتاق سه تخته پهلوی، اتاق سه تخته نیمه دوبلکس و اتاق چهار تخته سرداب (بدون پنجره) را رزرو نمایید. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، روم سرویس، حمام، لوازم بهداشتی و خدمات نظافت روزانه اشاره کرد. 

    قیمت اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان

    قیمت رزرو اقامتگاه سنتی سرای سایه کاشان با توجه به تاریخ مورد نظر و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. این هتل را همراه با تخفیف ویژه در فلای‌تودی رزرو کنید. همچنین می‌توانید پیش از رزرو آن، نظرات اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان را از طریق امتیازهایی که به هتل داده‌اند، مورد بررسی قرار دهید. چنانچه با هواپیما سفر می کنید، بلیط هواپیما خود را نیز می‌توانید با بهترین قیمت در فلای‌تودی خریداری کنید.

    قوانین هتل سرای سایه کاشان

    بوم گردی سرای سایه کاشان برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل‌ها است که این قوانین عبارتند از:
    •    پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    •    زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    •    در هتل سرای سایه کاشان ساعت تحویل اتاق 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق قبل از 12 ظهر در نظر گرفته شده است.
    •    قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای‌تودی در ارتباط باشید. در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید با شماره تماس اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان در بخش رزرو تماس بگیرید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    اقامتگاه سرای سایه کاشان در خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 29 (قلع گر) قرار دارد. فاصله این هتل تا مراکز مهم و دیدنی کاشان به شرح زیر است:
    •    فاصله هتل تا مسجد آقا بزرگ: 2 دقیقه با خودرو
    •    فاصله هتل تا مجموعه تاریخی بازار کاشان: 3 دقیقه با خودرو 
    •    فاصله هتل تا مسجد جامع کاشان: 4 دقیقه با خودرو
    •    فاصله هتل تا پایانه مسافربری کاشان: 12دقیقه با خودرو
    •    فاصله هتل تا راه آهن کاشان: 12دقیقه با خودرو
    •    فاصله هتل تا باغ فین کاشان: 16دقیقه با خودرو

    قوانین هتل
    زمان ورود

    14:00

    زمان خروج

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود. مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 2 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 7 سال کامل محاسبه می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.