اقامتگاه سنتی پسین شیراز

اقامتگاه سنتی درجه 2
6.6/10
شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه 24، پلاک 20

امکانات

وای فای
رستوران
مشاهده همه
شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه 24، پلاک 20
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

اقامتگاه سنتی پسین شیراز (Pasin Traditional Ecolodge ) یک اقامتگاه در خانه‌ای 200 ساله است که در خیابان لطفعلی خان زند قرار دارد. این هتل دارای 6 واحد اقامتی در دو طبقه شامل سرویس خدمات، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، ترانسفر، وای فای، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، حمام و اتاق چمدان است. این هتل در نزدیکی بسیاری از آثار باستانی شیراز قرار دارد و به راحتی می‌توانید خودتان را به ارگ کریم‌خان زند، بازار وکیل، باغ نارنجستان و غیره برسانید. هزینه رزرو اتاق در هتل پسین شیراز متناسب با مدت زمان اقامت، نوع اتاق و خدمات دریافتی متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو این هتل می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.  قرارگیری این اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شیراز، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های تاریخی را برای مسافران امکان پذیر کرده به طوری که تا جاذبه‌هایی مانند موزه نارنجستان قوام، خانه زینت‌الملوک، حمام و بازار و مسجد وکیل، مسجد نصیرالملک، ارگ کریم‌خان و حرم مطهر شاهچراغ فاصله‌ای کمتر از 15 دقیقه به صورت پیاده راه است. فاصله اقامتگاه سنتی پسین شیراز تا فرودگاه دستغیب شیراز با ماشین 15 دقیقه، تا ترمینال مسافربری کاراندیش 7 دقیقه و تا راه آهن شیراز 30 دقیقه است.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1397
تعداد اتاق‌ها8 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد تخت‌ها20 تخت
محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله اقامتگاه سنتی پسین شیراز تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

آرامگاه حافظ

آرامگاه سعدی

بازار وکیل

مسجد وکیل

حمام وکیل

باغ ارم

مسجد نصیرالملک

خانه زینت الملک

خانه قوام

عمارت شاپوری

مسجد جامع عتیق

مسجد مشیر

ارگ کریم خان زند

شاهچراغ

باغ دلگشا

دروازه قرآن شیراز

باغ عفیف اباد

آرامگاه خواجوی کرمانی

باغ پرندگان شیراز

تخت جمشید

پرسپولیس

بیمارستان نمازی

بیمارستان فرهمند

بیمارستان میر

آب انبار وکیل

باغ جهان نما

موزه پارس

رصدخانه ابوریحان بیرونی

فرودگاه شیراز

رستوران شرزه شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

رستوران خانه سنتی پرهامی شیراز

ایستگاه راه آهن شیراز

رستوران سنتی شرزه شیراز

سرای مشیر شیراز

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

مرکز خرید زیتون شیراز

مرکز خرید سلطانیه شیراز

پایانه مسافربری کاراندیش شیراز

امکانات اقامتگاه سنتی پسین شیراز

غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • امکانات رفاهی
  • کافی شاپ
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • حمام
  • مبلمان
  • سالن صبحانه
  • خدمات
  • وای فای
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • کپسول آتش نشانی
  • سیستم تهویه
  • امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • محل استراحت در فضای باز
  • رستوران‌های اقامتگاه سنتی پسین شیراز
    رستوران اقامتگاه
    مکان رستوران
    طبقه اول و محوطه
    ظرفیت رستوران
    20 نفر
    صبحانه از 08:00 الی 10:30
    کافی‌شاپ‌های اقامتگاه سنتی پسین شیراز
    کافی شاپ اقامتگاه
    مکان کافی‌شاپ‌
    طبقه اول و محوطه
    ظرفیت کافی‌شاپ‌
    20 نفر
    24 ساعته

    رزرو اقامتگاه سنتی پسین شیراز

    شیراز به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری، دارای زیر ساخت‌ها و امکانات گردشگری و اقامتی فراوانی است؛ به همین جهت انتخاب‌های فراوانی در برابر مسافران این شهر قرار دارد. از میان تمام روش‌های اقامتی، رزرو اقامتگاه های سنتی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و تمایل مسافران برای رزرو این اقامتگاه‌ها بیشتر شده است. برای مثال رزرو اقامتگاه سنتی پسین شیراز در صدر گزینه های اقامتی قرار دارد. همانطور که می دانید، شیراز دارای خانه های قدیمی بسیاری است که با کمی بازسازی و نوسازی می‌توان برای سکونت، اقامت و یا هر مقصود دیگری از آن‌ها استفاده کرد. چند سالی هست که بسیاری به فکر استفاده از این خانه‌ها به عنوان کافه و یا اقامتگاه سنتی افتاده‌اند. اقامتگاه سنتی پسین یکی از این اقامتگاه های سنتی شیراز است که در این مطلب قصد معرفی و بررسی آن را داریم.

    معرفی اقامتگاه سنتی پسین شیراز

    اقامتگاه سنتی پسین با قدمتی حدودا 200 ساله، یکی از زیباترین خانه‌های قدیمی شیراز بوده که در سال 1397 پس از یک دوره بازسازی و نوسازی کلی، برای تبدیل شدن به یک اقامتگاه سنتی تجهیز شده و شروع به فعالیت کرد. حیاط عمارت در مرکز سازه قرار دارد و صمیمیتی وصف نشدنی به فضا داده است. مساحت اقامتگاه سنتی پسین 350 متر مربع است و در کل در 2 طبقه بنا شده است. بعد از بازسازی در سال 1397 تمامی امکانات و تجهیزات اقامتگاه سنتی نیز به روز شده تا آسایش و رفاه مسافران به این وسیله تامین شود. در ادامه با امکاناتی که برای مهمانان این اقامتگاه سنتی مهیا شده است بیشتر آشنا خواهیم شد تا بتوانید قبل از رزرو، دید و اطلاعات خوبی نسبت به آن داشته باشید.

    امکانات اقامتگاه سنتی پسین شیراز

    بر خلاف تصور اشتباهی که در میان برخی وجود دارد و گمان می‌کنند اقامتگاه های سنتی امکانات چندانی ندارند و ماندن در آن‌ها با مشکلات زیادی همراه است، باید بگوییم این بناها با حفظ ظاهری سنتی، در بیشتر مواقع با جدیدترین وسایل و تجهیزات روز مجهز می‌شوند و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد. با این تعریف شما با اقامت در این اقامتگاه های سنتی ضمن تجربه زندگی در سالیان دور، از بهترین و به روزترین امکانات رفاهی هم بهره‌مند می‌شوید. این اقامتگاه سنتی دارای سالن غذاخوری است و با چیدمانی که دارد، هر مسافری را ترغیب می‌کند تا دست کم یکی از وعده‌های غذایی خود در روز را در این سالن صرف کند. برای این کار لازم است از قبل با میزبان‌های اقامتگاه هماهنگ کنید تا در وعده غذایی مورد نظر شما، ترتیب همه چیز را بدهند. بد نیست بدانید که می‌توانید در این اقامتگاه سنتی انواع غذاهای محلی شیرازی نظیر کلم پلو شیرازی و دوپیازه و همچنین غذاهای ایرانی دیگری مانند قورمه سبزی، کشک و بادمجان و آبدوغ خیار را سفارش دهید و لذت بودن در این فضا را با نوش جان کردن چنین غذاهایی چند برابر کنید. از دیگر امکانات اقامتگاه سنتی پسین که می‌توانید پس از اقامت، از آن‌ها بهره‌مند شوید، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری است. پرسنل اقامتگاه به زبان انگلیسی هم تسلط دارند و می‌توانند با مهمانان خارجی به خوبی تعامل داشته و آن‌ها راهنمایی کنند. در اقامتگاه سنتی پسین می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کرده و ضمن لذت بردن از آرامشی که این اقامتگاه دارد، ارتباط خودتان با دنیای بیرون را از طریق اینترنت همچنان حفظ کنید.

    اتاق های اقامتگاه سنتی پسین شیراز

    در دو طبقه این اقامتگاه سنتی در مجموع 6 اتاق وجود دارد که به شکل‌ها و بر طبق سلیقه و نیازهای مختلف طراحی و تجهیز شده‌اند. اتاق‌ها که شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته می‌شوند همگی ظاهری سنتی داشته ولی با به روز ترین وسایل تجهیز شده‌اند. 2 اتاق دو تخته، 3 اتاق سه تخته و 1 اتاق چهار تخته که 6 اتاق این اقامتگاه سنتی را تشکیل می‌دهند، در مجموع ظرفیت پذیرایی از 20 مهمان را دارند.

    قیمت اقامتگاه سنتی پسین شیراز

    به منظور رزرو اقامتگاه سنتی پسین شیراز پیشنهاد ما این است که قبل از سفر و کمی زودتر با اقامتگاه تماس بگیرید و یا در سایت‌ اقامتگاه جستجو کنید تا از قیمت‌های به روز هر یک از اتاق‌ها مطلع شوید و بتوانید تصمیم درستی درباره رزرو اتاق مورد نظر در این اقامتگاه بگیرید. همچنین می‌توانید بعد از خرید بلیط هواپیما شیراز و قطعی شدن زمان سفر، قیمت ها را به صورت آنلاین در همین صفحه بررسی کنید.

    قوانین اقامتگاه سنتی پسین شیراز

    -پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    -زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    -ساعت تحویل اتاق 12 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 14 ظهر در نظر گرفته شده است.
    -قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    -فاصله تا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب: 14 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا ایستگاه راه آهن: 30 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا پایانه مسافربری: 8 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا خانه زینت‌الملک: 1 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا باغ نارنجستان قوام: 2 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا مسجد وکیل: 6 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا مسجد جامع عتیق: 7 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا ارگ کریم خانی: 7 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا بازار وکیل: 8 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ: 8 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا آرامگاه حافظ شیرازی: 9 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا آرامگاه سعدی: 10 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا باغ ارم: 11 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا دروازه قرآن: 12 دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    قابل توجه میهمانان گرامی، اقامتگاه در بخش های مختلف دارای پله است. اقامتگاه پارکینگ اختصاصی ندارد؛ پارکینگ عمومی در نزدیکی اقامتگاه قرار دارد.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.