رزرو هتل پراچینبوری

هتل های پراچینبوری

پراچینبوری یکی از شهرهای کشور تایلند است که نام آن را کمتر از بقیه مقصدهای گردشگری‌اش شنیده‌اید. این شهر نیز مانند مابقی استان‌های تایلند پر از جاذبه‌های گردشگری است. با رزرو هتل و سفر به پراچینبوری می‌توانید از میان مخروبه‌های تاریخی این شهر گذر کنید و از تصاویر بودا، مجسمه‌های خدایان، سفال‌ها و ظروف برنزی که به صورت پراکنده در این مناطق پیدا شده، بازدید نمایید.
آبشار خائوتو، پارک ملی خائویای و تجربه پخت شیرینی مخصوص تایلندی، آفتاب گرفتن کنار ساحل و قدم زدن در بافت شهری از تجربه‌های دیگری است که در سفری چند روزه به این شهر و رزرو هتل های پراچینبوری می‌توانید کسب کنید.

رزرو آنلاین هتل در پراچینبوری

شما به راحتی می‌توانید از وبسایت فلای تودی برای رزرو هتل در پراچینبوری اقدام کنید. کافیست با توجه به زمان و بودجه سفرتان لیست هتل های پراچینبوری را مشاهده و یکی را انتخاب کنید سپس با ورود اطلاعات موردنیاز اتاقتان را رزرو نمایید. جهت رزرو هتل های شهر پراچینبوری از فلای تودی نیازی به کردیت کارت نیست. کافیست یک کارت بانکی شتاب داشته باشید و هتل موردنظرتان را انتخاب کنید. بعد از آن با انجام مراحل پرداخت ریالی اتاقی که می‌خواهید در اختیار شما قرار می‌گیرد و واچر هتل از طریق ایمیل برایتان ارسال می‌شود.

بهترین و محبوب‌ ترین هتل‌ های پراچینبوری

مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند دغدغه‌ای از بابت محل اقامتشان ندارند؛ چراکه انواع هتل در پراچینبوری تایلند یافت می‌شود. کافیست انتخاب کنید می‌خواهید در کدام یک از هتل‌های ستاره‌دار یا اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی اسکان پیدا کنید سپس نام آن را در لیست هتل های پراچینبوری فلای تودی جست‌وجو و انتخاب نمایید. 

راهنمای رزرو آنلاین هتل پراچینبوری در فلای تودی

  جستجوی هتل‌ های پراچینبوری

در فرم جستجو اطلاعات شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق‌ها و تعداد مسافران را وارد نموده و دکمه جستجو را بزنید تا لیست هتل‌ها به شما نمایش داده شود.
با انتخاب هتل موردنظر و تعداد اتاق می‌توانید مشخص نمایید که در هر اتاق چند مسافر اقامت خواهند داشت. برای مثال در اتاق اول ۲ بزرگسال و یک کودک چهار ساله و در اتاق دوم ۳ بزرگسال و دو کودک، اولی سه ساله و دومی نوزاد.

  رزرو هتل های پراچینبوری

در نتایج جستجو، لیست هتلهای پراچینبوری به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و امکانات آن به ترتیب از هتل ارزان قیمت نمایش داده می‌شود. 
پس از انتخاب هتل، دکمه رزرو را انتخاب نمایید تا اتاق‌های موجود (Available) به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق مدنظر مجدد دکمه رزرو را بزنید تا به مرحله ثبت مسافران بروید. 
نمایش قیمت اتاق‌های رزرو شده، مجموع قیمت برای کل مسافران و تمام مدت اقامت می‌باشد؛ همچنین در هر هتل اتاق(های) متناسب با تعداد مسافران نمایش داده می‌شود و شما با امکان Change Room می‌توانید نسبت به تغییر اتاق اقدام نمایید. 
با استفاده از منو فیلترهای سمت راست می‌توانید لیست هتل‌ها را بر اساس نوع هتل، درجه هتل، منطقه، قیمت هتل و امکانات هتل فیلتر کنید تا به سرعت هتل مدنظر خود را بیابید. اگر هتل خاصی موردنظر شما است می‌توانید با نوشتن نام هتل، اتاق‌های موجود آن را مشاهده نمایید.

قیمت هتل در پراچینبوری

عوامل مختلفی ازجمله درجه هتل، فاصله تا مراکز تجاری و گردشگری، نزدیکی به مرکز شهر، زمان سفر، آب‌وهوا و... در قیمت هتل های پراچینبوری تاثیرگذار است. شما می‌توانید هزینه رزرو اتاق در این هتل را در سایت فلای تودی مشاهده کنید.

برخی مزایای رزرو هتل پراچینبوری در فلای تودی

  امکان رزرو هتل و خرید بلیط به صورت همزمان

با رزرو هتل پراچینبوری از وبسایت فلای تودی، امکان خرید هم‌زمان بلیط هواپیما تایلند نیز با پرداخت ریالی و به صورت آنلاین فراهم است. 

  امکان رزرو هتل پراچینبوری به همراه خدمات دلخواه

همزمان با رزرو هتل در پراچینبوری، می‌توانید خدماتی مانند بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و... را هم با بهترین قیمت رزرو کرده و سفر بی‌دغدغه‌ای را به پراچینبوری تایلند تجربه کنید. 

  مقایسه آنلاین قیمت و امکانات هتل در پراچینبوری

در فلای‌تودی، این امکان برای شما وجود دارد که به صورت لحظه‌ای و آنلاین قیمت و خدمات هتل‌ های پراچینبوری را مشاهده و مقایسه کرده و در نهایت هتلی با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید. 

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های پراچینبوری

با واردشدن به صفحه هتل، می‌توانید اطلاعات ضروری درباره هتل – از جمله قوانین و امکانات – را مشاهده کرده و راحت‌تر درباره رزرو یا عدم رزرو هتل مورد نظرتان تصمیم‌گیری کنید. 

  رزرو ارزان هتل پراچینبوری

در وبسایت فلای تودی، به بیش از 1.5 میلیون هتل دسترسی خواهید داشت و همواره هتل‌ها را با ارزانترین نرخ رزرو خواهید کرد. از این رو، رزرو هتل ارزان در پراچینبوری کاملا امکان‌پذیر خواهد بود. 

  صدور آنی واچر هتل پراچینبوری

بلافاصله پس از انجام مراحل رزرو، واچر هتل صادر و برای شما ایمیل می‌شود. 

  رزرو هتل پراچینبوری براساس نقشه و منطقه اقامتی

در صورتی که تمایل دارید در ناحیه مشخصی از پراچینبوری اقامت داشته باشید، فلای تودی با ابزارهایی مثل نقشه به شما کمک می‌کند که هتل‌های منطقه مورد نظرتان را مشاهده و رزرو کنید.  

دسترسی به بیش از 500.000 هتل در سراسر دنیا از طریق فلای تودی، هرگونه نگرانی بابت محل اقامت در کشورهای خارجی را برای مسافرین از بین برده است. شما می توانید همین حالا بلیط هواپیما و واچر هتل را به راحتی از فلای‌تودی دریافت کنید و هرچه زودتر برای سفر به کشور تایلند آماده شوید.

سوالات متداول هتل Prachinburi

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.