رزرو هتل العین دبی

هتل های العین دبی

العین یکی از شهرهای قدیمی و هفت هزارساله امارات به حساب می‌آید. شهر العین امارات حدود یک ساعت و نیم با ابوظبی فاصله دارد و شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما العین و رزرو هتل ، به این شهر باستانی سفر کنید.  این شهر تنها منطقه امارات است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. وجود جاذبه های گردشگری نظیر باغ وحش العین، قصر مویجعی، پارک ماجراجویی وادی، شهربازی هیلی فان سیتی و بازار شتر، موجب شده تا گردشگران العین را در لیست مقاصد خود قرار دهند.
محصور شدن العین در میان رشته کوه های حجر و وجود قنات‌ها و چشمه‌ها موجب شده تا العین شب های خنکی را نسبت به سایر شهرهای امارات تجربه کند. شهر العین همانند دبی، دارای آب و هوای گرم و بیابانی است و پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به العین به شمار می‌رود. العین حدود 145 کیلومتر با دبی فاصله دارد و نسبت به دبی ارزانتر است و شما می‌توانید هتل العین را با قیمت مناسب‌تری نسبت به دبی رزرو کنید.

بهترین هتل های العین

شهر العین با توجه به قدمت تاریخی هفت هزار ساله و جاهای دیدنی که دارد، یک مقصد جذاب و دیدنی برای گردشگران به شمار می‌رود. شما می‌توانید بهترین هتل های العین را با بهترین قیمت و به صورت ریالی در فلای تودی رزرو کنید.


 

راهنمای رزرو آنلاین هتل العین دبی در فلای تودی

  جستجوی هتل‌ 

بعد از آنکه به بخش رزرو هتل خارجی در سایت فلای تودی رفتید و مشخصات لازم را وارد کردید، کلید جستجو هتل را بزنید تا فهرست هتل‌هایی که امکان رزرو آن‌ها در بازه زمانی مورد نظرتان وجود دارد، نشان داده شود. اگر هتل خاصی برای رزرو مد نظرتان است، می‌توانید نام آن را در فیلد هتل وارد کنید تا مستقیما به صفحه رزرو آن هدایت شوید. 

  رزرو هتل 

بعد از انتخاب گزینه مورد نظر برای رزرو، روی نام هتل کلیک کنید تا به صفحه رزرو آن هدایت شوید. در این صفحه، اطلاعاتی درباره امکانات و خدمات رفاهی هتل ارائه شده است. برای رزرو هتل انتخابی، تنها کافی است تاریخ ورود و خروجتان به هتل را همراه با تعداد مسافران در فیلدهای مربوطه وارد کنید و کلید نمایش قیمت‌ها را بزنید. بعد از انجام ادامه مراحل و پرداخت هزینه، روند رزرو هتل العین به پایان رسیده و واچر آن بلافاصله از طریق پیامک و ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. 

قیمت هتل های العین

هزینه های سفر به العین به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. قیمت هتل العین با توجه به درجه هتل و نوع خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند، متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی می‌توان هتل های العین را با قیمتی مناسب و ارزانتر از بورد اصلی هتل در فلای تودی رزرو کرد. اما این نکته حائز اهمیت است که قیمت هتل در العین امارات با توجه به بازه تاریخی و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود و شما به راحتی می‌توانید از طریق کارت شتاب و به صورت ریالی، رزرو هتل خود را قطعی کنید.

برخی مزایای رزرو هتل های العین در فلای تودی

در سایت فلای تودی می‌توانید به آسانی رزرو هتل های شهر العین را با بهترین قیمت انجام دهید. پیش از رزرو هتل موردنظر می‌توانید از شرایط قوانین و مقررات هتل مربوطه مطلع شوید، خدمات و امکانات هتل  العین را با هم مقایسه و بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.

  امکان رزرو هتل در العین به همراه خدمات دلخواه

در کنار رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، در فلای تودی امکان رزرو خدمات کابردی دیگری مثل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و... هم وجود دارد. 

  مقایسه آنلاین قیمت و امکانات هتل در العین امارات

در سیستم رزرو آنلاین فلای تودی، به صورت آنلاین و لحظه‌ای می‌توانید خدمات و قیمت هتلهای العین را بررسی کنید. در این حالت، انتخاب مناسب‌ترین گزینه با توجه به بودجه و شرایط‌تان به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های شهر العین

در صفحه رزرو هر یک از هتل های العین، اطلاعاتی کاربردی درباره امکانات هتل، قوانین استرداد و رزرو و... ارائه شده است. این اطلاعات شما رادر انتخاب بهترین گزینه برای رزرو هتل در العین یاری می‌رساند. 

  رزرو ارزان هتل العین دبی

در سیستم رزرو آنلاین هتل خارجی فلای تودی، هتل‌ها با کمترین نرخ به مسافران عرضه می‌شوند و در تمامی روزهای سال امکان رزرو ارزان هتلهای العین برای شما فراهم است. 

  صدور آنی واچر هتل العین

بلافاصله پس از آنکه مراحل رزرو را انجام دادید و هزینه رزرو هتل های العین را پرداخت کردید، واچر آن صادر شده و از طریق پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد. 

  رزرو هتل العین براساس نقشه و منطقه اقامتی

اگر مایل هستید که در منطقه خاصی از العین دبی اقامت داشته باشید، فلای تودی با ابزارهایی مثل نقشه به شما کمک می‌کند که در منطقه مورد نظر خود بهترین هتل را پیدا و رزرو کنید.  

دسترسی به بیش از 500.000 هتل در سراسر دنیا از طریق فلای تودی، هرگونه نگرانی بابت محل اقامت در کشورهای خارجی را برای مسافرین از بین برده است. شما می توانید همین حالا بلیط هواپیما و واچر هتل را به راحتی از فلای‌تودی دریافت کنید و هرچه زودتر برای سفر به کشور امارات آماده شوید.

سوالات متداول هتل العین

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.