بلیط پرواز های نجف

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Isfahan-Najaf

بلیط اصفهان نجف

نجف مقصد سفر شیعیان بسیاری در اقصی نقاط دنیاست، به خصوص در ایران که عاشقان امام علی (ع) در شهرهای مختلف به خصوص در مناسبت‌های مذهبی دلشان برای رفتن به نجف پر می زند. بلیط هواپیما اصفهان به نجف یکی از پرطرفدارترین بلیط هواپیما است که می توانید با قیمت ارزان در فلای تودی خریداری کنید. برای برگشت هم می توانید بلیط هواپیما نجف اصفهان را در فلای تودی خریداری کنید، کافی است فلش مبدا و مقصد را جابجا کنید. سفر به نجف با فلای تودی آسان و ارزان شده است و شیعیان دوستدار مولای متقیان، بلیط نجف را از اصفهان می توانند با پشتیبانی 24 ساعته تهیه کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان نجف

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان نجف در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای اصفهان نجف تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری اصفهان نجف و بلیط چارتر اصفهان نجف را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در فیلترهای جستجو فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما نجف اصفهان را دارید، کافی است در باکس جستجوی پرواز  فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود. 

پرتردد ترین مسیرهای پروازی به مقصد نجف

 

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان نجف در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما اصفهان نجف

ابتدا از برنامه پروازهای نجف اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت اصفهان نجف یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز اصفهان نجف و پرواز نجف اصفهان برای شما نمایش داده می‌شود.
اگر قصد خرید بلیط اصفهان به نجف هوایی را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " اصفهان " یا " Isfahan " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " نجف " یا " Najaf " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی اصفهان به نجف برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای اصفهان نجف

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای اصفهان نجف از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط اصفهان به نجف هوایی را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های نجف

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما اصفهان نجف از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای نجف که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. در حال حاضر این پروازها تنها به فرودگاه بین المللی نجف انجام می شود:

  فرودگاه نجف (NJF)

قیمت بلیط هواپیما اصفهان نجف

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما اصفهان نجف می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما اصفهان به نجف یاری می‌کند.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما اصفهان نجف

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما اصفهان نجف را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌ها به بهترین قیمت پرواز اصفهان نجف دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و غیر مستقیم (با توقف) اصفهان نجف در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما اصفهان نجف هدر ندهید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلتر مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر هواپیما از اصفهان به نجف را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان نجف را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.
برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از اصفهان به نجف به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت پروازهای اصفهان نجف با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس اصفهان نجف را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس اصفهان نجف را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما اصفهان نجف ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.
• ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان نجف را معمولا می‌توانید در روزهای سه شنبه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید، بلیط رفت و برگشت هواپیما اصفهان نجف را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت اصفهان به نجف از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما چارتر اصفهان به نجف

در میان پروازهای چارتر نجف، بلیط چارتر اصفهان نجف یکی از پرتردد‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط چارتر اصفهان نجف در مسیر رفت و یا در مسیر برگشت، کافی است پروازهای نجف را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط اصفهان نجف و یا بلیط نجف اصفهان چارتر موجود باشد، برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترهای جستجو با اعمال گزینه پروازهای چارتر ، می‌توانید به پرواز چارتر اصفهان به نجف و پرواز نجف اصفهان چارتر دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزان ترین بلیط چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری اصفهان به نجف

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری اصفهان نجف موجود باشد، برای شما در کنار سایر پروازهای اصفهان نجف به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی اصفهان نجف خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری اصفهان نجف دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجوی فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری اصفهان نجف را در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما اصفهان نجف در فلای تودی

  خرید بلیط هواپیما اصفهان نجف ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی، ارزانترین قیمت بلیط پرواز اصفهان نجف از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت اصفهان نجف به صورت صعودی نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید بلیط هواپیما اصفهان و بلیط نجف را جداگانه با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان نجف از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید..

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی، شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است، دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما نجف اصفهان یا اصفهان نجف را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل نجف به صورت همزمان

برای رزرو هتل با خرید بلیط نجف از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل نجف را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر نجف و نرخ بلیط هواپیما نجف اصفهان را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما اصفهان نجف

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بليط اصفهان نجف از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

اطلاعات پرواز اصفهان به نجف

  فاصله هوایی اصفهان تا نجف: مسافت پروازی اصفهان از نجف 705 کیلومتر (438 مایل) است.
  مدت زمان پرواز اصفهان نجف: طول پرواز اصفهان نجف به طور متوسط 1 ساعت و 15 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز اصفهان به نجف با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.
  مسیرهای پروازی اصفهان نجف
  ترکیش ایرلاین

IFN (فرودگاه شهید بهشتی اصفهان) ............... 1:50 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول) ...............2:30 ............... NJF (فرودگاه نجف)

  قطر ایرویز

IFN (فرودگاه شهید بهشتی اصفهان) ............... 1:45 ............... DOH (فرودگاه دوحه) ...............2:00 ............... NJF (فرودگاه نجف)

  فلای دبی

IFN (فرودگاه شهید بهشتی اصفهان) ............... 1:50 ............... DXB (فرودگاه دبی) ...............2:30 ............... NJF (فرودگاه نجف)

  ایرلاین‌هایی که از اصفهان به نجف پرواز مستقیم دارند: ایرلاین های آسمان، وارش و معراج پرواز مستقیم اصفهان به نجف و برعکس را ارائه می دهند.
  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز اصفهان نجف: ارزانترین ایرلاین‌ پرواز اصفهان نجف، آسمان است.
  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر اصفهان نجف: محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر اصفهان نجف معراج  است.
  روزهای پرواز اصفهان به نجف: پروازهای اصفهان نجف تقریبا در تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما اصفهان نجف

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.