بلیط پرواز های ویکتوریا

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Victoria-Canada

بلیط هواپیما ویکتوریا

ویکتوریا کانادا یکی از آن مقاصدی است که شما را به قلب تاریخ می‌برد. مناطق تاریخی، کاخ‌ها و موزه‌ها با معماری قدیمی این شهر در جنوبی‌ترین جزیره ونکوور را بسیار خاص و ویژه ساخته است. با خرید بلیط کانادا به مقصد ویکتوریا این فرصت را پیدا خواهید کرد تا در باغ و سواحل اقیانوسی با آب و هوایی ملایم و مطبوع قدم بزنید و در جشنواره‌های هیجان‌انگیز شرکت کنید. در همین صفحه بلیط هواپیما را برای تاریخ موردنظر خود به مقصد ویکتوریا جستجو کنید و اقدام به خرید کنید. رزرو هتل ویکتوریا نیز همراه با پشتیبانی 24 ساعته در انواع قیمت‌ها، در همین سایت امکانپذیر است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ویکتوریا

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما ویکتوریا، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر پرواز مستقیم از ایران به ویکتوریا کانادا وجود ندارد. برای سفر به این شهر، باید از یک ایرلاین خارجی بلیط رزرو کنید و با حداقل یک توقف به این شهر وارد شوید. هواپیمایی قطر، آلاسکا ایرلاینز، ترکیش، ایر کانادا، لوفتهانزا، امارات، وست جت، پسیفیک کستال، یونایتد ایرلاینز، براسل، فلای دبی و آلاسکای یوت بلیط هواپیما تهران ویکتوریا را ارائه می‌دهند که می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت از فلای تودی رزرو کنید.
در سایت فلای تودی، علاوه بر تهران، از مبدا شیراز، تبریز، مشهد و اصفهان نیز می‌توانید بلیط رفت و برگشت ویکتوریا رزرو کنید.

بلیط ویکتوریا تهران

جهت خرید بلیط ویکتوریا به ایران، در فرم جستجوی بالا روی فلش میان مبدا و مقصد کلیک کنید، زمان موردنظر خود را مشخص کنید تا بلیط هواپیما ویکتوریا به تهران از ارزانترین قیمت به شما نمایش داده شود. سپس جهت خرید بلیط اقدام کنید.

پرترددترین پروازها به مقصد کانادا

 
 
 

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران ویکتوریا در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما

برای مشاهده از آخرین وضعیت بلیط ویکتوریا، در قسمت جستجوی پرواز، ابتدا نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت، بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس مبداء، مقصد، تاریخ سفر، کلاس پروازی، تعداد مسافران و… را تعیین نمایید؛ با انتخاب گزینه جستجو، لیست پروازها نمایش داده می‌شود. برای انتخاب شهر مبداء و مقصد، سه حرف فارسی یا انگلیسی را تایپ نمایید تا لیست شهرها نمایش داده شود و سپس مسیر خود را انتخاب نمایید.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران ویکتوریا را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " ویکتوریا " یا " Victoria " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به ویکتوریا برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما

در نتایج جستجو بر اساس شرایط انتخابی شما، فهرست بلیط‌ها از ارزان ترین قیمت بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت و ورود، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. با انتخاب گزینه رزرو و تایید پرواز موردنظر، به گام بعدی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.
در صورتی که به دنبال بلیط ارزان قیمت ویکتوریا هستید و یا مایلید با ایرلاین خاصی و در ساعت خاصی پرواز داشته باشید، با استفاده از فیلترهای سمت راست به راحتی می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس تعداد توقف‌ها، خطوط هوایی، قیمت بلیط، زمان پرواز و فرودگاه‌ها سفارشی نمایید. برای تغییر تاریخ پرواز می‌توانید از جستجوی مجدد در پنل سمت راست استفاده نمایید.

  فرودگاه‌های ویکتوریا

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما ویکتوریا از فلای تودی، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای ویکتوریا که در بخش فیلترها نمایش داده می‌شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه‌های بین المللی ویکتوریا عبارتند از:

  فرودگاه بین‌المللی ویکتوریا
  فرودگاه بین‌المللی ویکتوریا اینر هاربر

قیمت بلیط ویکتوریا

برای آگاهی از قیمت بلیط تهران ویکتوریا می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما ویکتوریا یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط ویکتوریا به موارد زیر توجه کنید:
-قیمت پرواز تهران به ویکتوریا با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران ویکتوریا را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران ویکتوریا را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید.
-سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران ویکتوریا را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت ویکتوریا از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد. 

بلیط ارزان ویکتوریا

اگر به دنبال خرید بلیط ارزان تهران به ویکتوریا هستید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط ویکتوریا از ایرلاین‌های مختلف، به بهترین قیمت پرواز دست پیدا کنید.
علاوه بر فیلترهای موجود در فلای تودی، برای دسترسی آسان‌تر به پرواز ارزان تهران ویکتوریا، می‌توانید از سیستم اطلاع از تغییر قیمت و یا تقویم قیمتی فلای تودی بهره ببرید. 
به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط ویکتوریا را در حوالی تاریخ مورد نظر خود بیابید و چنانچه تاریخ سفرتان انعطاف پذیر است اقدام به خرید پرواز ارزان از تهران به ویکتوریا نمایید.
همچنین به کمک سیستم اطلاع از تغییر قیمت فلای تودی هرگاه بلیط هواپیما تهران ویکتوریا ارزان شد، از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رسد، بدین ترتیب می‌توانید بلیط ارزان هواپیما به ویکتوریا را بدون نیاز به جستجو در وب سایت‌های مختلف و بدون اتلاف وقت خریداری نمایید. 

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما ویکتوریا در فلای تودی

 خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز تهران به ویکتوریا از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط ویکتوریا به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

   امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید اینترنتی بلیط پرواز ویکتوریا از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران ویکتوریا را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل ویکتوریا به صورت همزمان

با خرید بلیط تهران ویکتوریا از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل ویکتوریا  را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

 مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر ویکتوریا و نرخ بلیط را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط ویکتوریا را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید بلیط ویکتوریا از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای تهران به ویکتوریا در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما تهران به ویکتوریا را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که بلیط هواپیما به ویکتوریا ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط هواپیما تهران ویکتوریا از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای تهران به ویکتوریا در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان تهران به ویکتوریا در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین پرواز تهران ویکتوریا را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

اطلاعات پرواز تهران ویکتوریا

 فاصله هوایی تهران تا ویکتوریا

مسافت پروازی تهران ویکتوریا 11 هزار و 352 کیلومتر است.

 مدت زمان پرواز تهران ویکتوریا

پرواز مستقیم تهران ویکتوریا حدود 14 ساعت طول می‌کشد.

 آیا تهران به ویکتوریا پرواز مستقیم دارد؟

خیر، در حال حاضر پرواز مستقیم از ایران به ویکتوریا وجود ندارد. 

 روزهای پرواز تهران به ویکتوریا

پروازهای تهران به ویکتوریا در تمامی روزهای هفته انجام می‌شود. 

 اختلاف ساعت پرواز تهران ویکتوریا

ساعت رسمی ویکتوریا، 10 ساعت و 30 دقیقه از ساعت تهران عقب‌تر است.

راهنمای مختصر سفر به ویکتوریا

ویکتوریا (Victoria)، مرکز بریتیش کلمبیا است که در جنوبی‌ترین جزیره ونکوور قرار دارد. نام این شهر، از ملکه ویکتوریا انگلستان گرفته شده است. این شهر که به «باغ شهر» نیز معروف است به دلیل داشتن چشم‌اندازهای طبیعی و دیدنی، کوه‌ها و رودخانه‌هایش در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است. همچنین به دلیل کیفیت بالای زندگی، امکانات پزشکی و درمانی و دانشگاه‌های معتبر، بسیاری از مردم این شهر را برای زندگی و یا ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند. 

آب و هوای ویکتوریا

ویکتوریا، در مقایسه با دیگر شهرهای کانادا، آب و هوایی معتدل دارد. شهر ویکتوریا با اینکه نزدیک به اقیانوس است، از رطوبت و شرجی آزاردهنده در این شهر خبری نیست و به دلیل داشتن هوایی معتدل و ملایم، در تمام طول سال امکان سفر به این شهر وجود دارد.

جاذبه‌های گردشگری ویکتوریا

  باغ های بوچارت
  ساختمان پارلمان
  جهان مینیاتوری
  موزه رویال بریتیش کلمبیا
  باغ های پروانه ویکتوریا
  کاخ کریگ دارک

رستوران‌های ویکتوریا

  Red Fish Blue Fish
  Venus Sophia
  Fishhook
  The Ruby
  Pink Bicycle
  Picnic
  The Mint

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران ویکتوریا

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.