بلیط پرواز های ادمونتون

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به edmonton

بلیط هواپیما ادمونتون

ادمونتون مرکز استان آلبرتا در کاناداست که به دلیل اهمیت تجاری گردشگری که دارد، هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران سرتاسر دنیاست. وجود کوه‌های پوشیده از برف، ادمونتون را به یکی از مقاصد محبوب برای ورزش‌های زمستانی تبدیل کرده است، با این حال گردشگران با خرید بلیط هواپیما ادمونتون به استقبال تجربه‌های خاص دیگری نیز می‌روند. از آن جمله می‌توان پارک‌های ملی، حیات وحش، موزه‌ها و مراکز خرید را نام برد. فلای تودی برای مسافران این شهر زیبا در کانادا بلیط هواپیما را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد. همچنین رزرو هتل ادمونتون نیز با پشتیبانی 24 ساعته در همین وبسایت امکانپذیر است.

رزرو اینترنتی بلیط تهران ادمونتون

برای رزرو و خرید بلیط تهران ادمونتون، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر جستجوی مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر پرواز مستقیم از ایران به ادمونتون وجود ندارد. برای سفر به این شهر باید از یک ایرلاین خارجی بلیط رزرو کنید و با حداقل یک توقف خود را به ادمونتون برسانید. هواپیمایی قطر، وست جت، امارات، ترکیش، ایرکانادا، لوفتهانزا، براسل، نورث چارتر کانادا، فلای دبی و آلاسکای یوت در مسیر تهران ادمونتون مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد ادمونتون انجام می‌شوند، می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز آمستردام ادمونتون کی ال ام
  پرواز ونکوور ادمونتون کی ال ام
  پرواز استانبول ادمونتون کی ال ام
  پرواز ساسکاتون ادمونتون کی ال ام

 

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز ادمونتون تهران هواپیمایی کی ال ام را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

پرترددترین پروازها به مقصد کانادا

 
 
 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ادمونتون در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما ادمونتون

ابتدا از برنامه پروازهای ادمونتون اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی گزینه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز ادمونتون برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط تهران ادمونتون را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " ادمونتون " یا " Edmonton " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به ادمونتون برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط پروازهای ادمونتون

پس از انتخاب گزینه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب گزینه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های ادمونتون

در زمان رزرو و خرید بلیط تهران ادمونتون از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای ادمونتون که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. برای مثال ادمونتون دارای چند فرودگاه برای پروازهای داخلی و یک فرودگاه بین المللی است:

  فرودگاه بین المللی ادمونتون

قیمت بلیط ادمونتون

برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما ادمونتون می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط ادمونتون یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین بلیط تهران ادمونتون به موارد زیر توجه کنید:
-قیمت پرواز تهران به ادمونتون با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران ادمونتون را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران ادمونتون را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. 
-سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران ادمونتون را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت به ادمونتون از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد. 

بلیط ارزان ادمونتون

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلتر موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

بلیط چارتر ادمونتون

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلتر‌، می‌توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری ادمونتون

در پرواز لحظه آخری ادمونتون همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی ادمونتون در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری نیز همانند بلیط سیستمی است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به ادمونتون را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط هواپیما تهران ادمونتون انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران ادمونتون موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران ادمونتون به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری ادمونتون با قیمت بلیط سیستمی ادمونتون خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری ادمونتون دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلتر جستجو فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری ادمونتون خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران ادمونتون را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما ادمونتون در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما ادمونتون

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز ادمونتون از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط تهران به ادمونتون به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما ادمونتون را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در قسمت فیلتر جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل ادمونتون به صورت همزمان

با خرید بلیط ادمونتون از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل ادمونتون را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر ادمونتون را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط ادمونتون با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

 استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید بلیط ادمونتون از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

   اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای تهران به ادمونتون در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط کانادا به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما تهران به ادمونتون را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که بلیط هواپیما به ادمونتون ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط تهران به ادمونتون از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای تهران به ادمونتون در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان تهران به ادمونتون در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین پرواز تهران ادمونتون را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

اطلاعات پرواز تهران ادمونتون

 فاصله هوایی تهران تا ادمونتون

مسافت پروازی تهران ادمونتون حدود 9 هزار 986 کیلومتر است.

 مدت زمان پرواز تهران ادمونتون

با پرواز مستقیم، حدود 12 ساعت است.

 آیا تهران به ادمونتون پرواز مستقیم دارد؟

خیر، در حال حاضر پرواز مستقیم از ایران به ادمونتون وجود ندارد.

 روزهای پرواز تهران به ادمونتون

پروازهای ادمونتون همه روزه از تهران انجام می‌شوند.

 اختلاف ساعت پرواز تهران

ساعت رسمی ادمونتون، 9 ساعت و 30 دقیقه از تهران عقب‌تر است.

راهنمای مختصر سفر به ادمونتون

اِدمونتون مرکز ایالت آلبرتا در کشور کانادا است که حدود یک میلیون و 350 هزار نفر جمعیت دارد. شهرت ادمونتون بیشتر به خاطر وجود رودخانه ساسکاچوان است که بیش از 100 کیلومتر مسیر پیاده روی، مناظر حیات وحش و شهری ایجاد می‌کند. همچنین دره این رودخانه شامل پارک‌های بسیار است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پارک فورت ادمونتون، بزرگ‌ترین پارک تاریخی کانادا است.
ادمونتون یکی از شهرهای کانادا است که به سرعت در حال رشد است. در ادمونتون با وجود مناظر متنوع و روزهای آفتابی در تمام طول سال، کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید و از جاذبه‌های بسیاری می‌توانید دیدن کنید. ادمونتون در کنار کلگری آفتابی‌ترین شهر کانادا محسوب می‌شود و شاید همین بهترین دلیل برای گشتن در چنین شهری در کانادای همیشه سرد باشد.
در مرکز شهر ادمونتون می‌توانید شاهد آسمان‌خراش‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های متعدد باشید، به همین دلیل این قسمت از ادمونتون برای کسانی که علاقه‌مند به گردش در شهر هستند مناسب است. مرکز خرید ادمونتون غربی، بزرگترین مرکز خرید در نیم کره غربی زمین است. همچنین ادمونتون برای دوستداران تئاتر، فستیوال‌های سالیانه و تفریحات زمستانی مناسب است. اما اگر دوست دارید از طبیعت ادمونتون لذت ببرید، نیازی نیست راه زیادی را بپیمایید. پارک ملی جزیره گوزن‌ها تنها به اندازه 30 دقیقه پیاده‌روی تا شهر فاصله دارد.

آب و هوای ادمونتون

آب و هوای ادمونتون سرد و مرطوب است. میزان بارندگی سالانه در این شهر زیاد است. میانگین دمای سالیانه در ادمونتون 2.8 درجه سانتی‌گراد و میزان بارش سالانه در آن 459 میلی‌متر است. ماه جولای (تیر) با متوسط دمای 16.8 درجه سانتی‌گراد و ژانویه (دی) با 14- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال در ادمونتون هستند. میزان اختلاف بارندگی بین خشک‌ترین و پربارش‌ترین ماه‌های سال در ادمونتون 75 میلی‌متر و اختلاف دمای سالیانه در این شهر 30.9 درجه سانتی‌گراد است.

بهترین زمان سفر به ادمونتون

بهترین زمان سفر به ادمونتون از ماه ژوئن تا آگوست (خرداد تا مرداد) است. در این ماه‌ها هوای ادمونتون معتدل است و چندین فستیوال در شهر برگزار می‌شود.

جاهای دیدنی ادمونتون

ادمونتون که در امتداد شمال دره رودخانه ساسکاچوان کشیده شده است، مرکز فرهنگی پرجنب و جوش، میزبان بسیاری از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مدرن و تفریحات در فضای باز است. در هر فصلی از سال که به ادمونتون سفر کنید قطعا سفری فوق‌العاده خواهد بود. فستیوال‌های بین‌المللی تابستانی و فعالیت‌های زمستانی در زمین‌های پوشیده از برف این شهر، ادمونتون را به شهری محبوب برای گردشگری در هر فصلی از سال تبدیل می‌کند. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های گردشگری ادمونتون را به شما معرفی می‌کنیم.

  موزه سلطنتی آلبرتا
  پارک ملی جزیره گوزن‌ها
  مرکز خرید ادمونتون غربی
  روستای میراث فرهنگی اوکراینی
  پارک قلعه ادمونتون
  گلخانه موتارت
  ساختمان مجلس آلبرتا
  گالری هنر آلبرتا
  موزه رینولدز آلبرتا
  فستیوال کی دیز
  باغ وحش دره ادمونتون
  موزه هوانوردی آلبرتا
  دنیای علم تلوس
  موزه راه آهن آلبرتا
  مرکز کنوانسیون ادمونتون

حمل و نقل ادمونتون

ادمونتون از دو نوع وسیله حمل و نقل عمومی بهره می‌برد: اتوبوس و قطار سبک شهری. بلیط ‌های تک سفره اتوبوس در ادمونتون 3.25 دلار هستند و اعتبار آن‌ها 90 دقیقه پس از خرید است. قیمت بلیط قطارهای سبک شهری هم 3.25 دلار است و مدت زمان استفاده از آن‌ها نیز پس از خرید 90 دقیقه است.

رستوران های ادمونتون

  رستوران Tzin Wine & Tapas
  رستوران Hardware Grill
  رستوران SABOR Restaurant
  رستوران Rge RD
  رستوران Continental Treat Fine Bistro Glu
  رستوران Corso32
  رستوران The Harvest Room
  رستوران La Ronde Restaurant

مراکز خرید ادمونتون

  مرکز خرید West Edmonton Mall
  مرکز خرید Southgate Centre
  مرکز خرید Kingsway Mall
  مرکز خرید South Edmonton Common
  مرکز خرید Edmonton City Centre
  مرکز خرید Londonderry Mall

همین حالا بلیط پرواز به ادمونتون را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به ادمونتون ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران ادمونتون

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.