بلیط پرواز های بغداد

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Mashhad-Baghdad

بلیط هواپیما مشهد بغداد

سفر به عراق و به خصوص پایتخت ان بغداد، اکثرا به منظور راهی شدن به سمت سرزمین مقدس کربلا انجام می‌شود. زائران ایرانی به خصوص مشهدی‌ها از جوار بارگاه امام هشتم، با خرید بلیط مشهد بغداد، راهی سرزمین عراق می‌شوند تا از اماکن مقدس این سرزمین دیدن کنند. بغداد البته به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی مهم جهان عرب، پر از جاذبه‌های گردشگری متنوع است که برای دوستداران تاریخ و تمدن اسلامی جالب است. با هر انگیزه‌ای که از مشهد مقدس راهی سفر به بغداد هستید، بلیط هواپیما را می‌توانید با بهترین قیمت از فلای تودی خریداری کنید. در همین صفحه پرواز مشهد به بغداد را برای تاریخ موردنظرتان جستجو کنید تا ارزانترین بلیط‌ها برای خرید در اختیارتان قرار گیرند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد بغداد

برای خرید بلیط هواپیما از مشهد به بغداد در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای مشهد بغداد تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری و بلیط مشهد بغداد چارتر را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما بغداد مشهد را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز مشهد به بغداد فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

پرترددترین پروازها به مقصد بغداد

 

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط مشهد بغداد در فلای تودی

  جستجوی بلیط مشهد به بغداد

ابتدا از برنامه پروازهای بغداد اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت مشهد بغداد یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز مشهد به بغداد برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط مشهد بغداد را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " مشهد " یا " Mashhad " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " بغداد " یا " Baghdad "  را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی مشهد به بغداد برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو پرواز مشهد به بغداد

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست پروازهای مشهد به بغداد از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های بغداد

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما بغداد از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های بغداد که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه های بغداد عبارتند از :

  فرودگاه بین المللی بغداد

  

قیمت بلیط هواپیما مشهد بغداد

برای آگاهی از نرخ بلیط مشهد بغداد می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما مشهد به بغداد یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به بغداد به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت پروازهای مشهد بغداد با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس مشهد بغداد را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس مشهد بغداد را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما مشهد بغداد ماه فوریه (بهمن) است.
• ارزانترین بلیط هواپیما مشهد بغداد را معمولا می‌توانید در روزهای یکشنبه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما مشهد بغداد را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت مشهد بغداد از قیمت دو بلیط یکطرفه مشهد بغداد و بغداد به مشهد ارزان‌تر خواهد شد.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما مشهد بغداد

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد بغداد را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما مشهد بغداد به بهترین قیمت پرواز دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) مشهد بغداد در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما مشهد بغداد هدر ندهید. بلیط هواپیمای مشهد بغداد را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط مشهد بغداد چارتر را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد بغداد را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بلیط هواپیما چارتر مشهد به بغداد

در میان پروازهای چارتر بغداد، بلیط چارتر مشهد بغداد یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط چارتر مشهد به بغداد در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر بغداد مشهد در مسیر برگشت، کافی است پروازهای بغداد را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط مشهد بغداد چارتر و یا بلیط چارتر بغداد به مشهد موجود باشد، برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پروازهای چارتر بغداد، می‌توانید به پرواز مشهد بغداد چارتر و پرواز چارتر بغداد به مشهد دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری مشهد بغداد

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری مشهد بغداد موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای مشهد بغداد به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری مشهد بغداد با قیمت بلیط سیستمی مشهد بغداد خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری مشهد بغداد دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری مشهد بغداد خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری مشهد بغداد را در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما مشهد به بغداد در فلای تودی

  خرید بلیط مشهد بغداد ارزان

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط مشهد بغداد از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود. بلیط هواپیما مشهد را هم با ارزانترین قیمت در فلای تودی تهیه کنید.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد به بغداد از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید پرواز مشهد به بغداد از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بليط مشهد بغداد را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل به صورت همزمان

با خريد بليط هواپیما مشهد به بغداد از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل بغداد را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر بغداد و قیمت بلیط بغداد از مشهد را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط مشهد به بغداد از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

  اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای مشهد به بغداد در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط مشهد بغداد به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت مشهد بغداد را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که بلیط مشهد بغداد ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط هواپیما مشهد به بغداد از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای مشهد به بغداد در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان مشهد به بغداد در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین بلیط مشهد به بغداد را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

اطلاعات پرواز مشهد بغداد

  فاصله هوایی مشهد از بغداد

مسافت پروازی مشهد از بغداد 1443 کیلومتر (897 مایل) است.

  مدت زمان پرواز مشهد بغداد

طول پرواز مشهد بغداد به طور متوسط 3 ساعت و 23 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز مشهد به بغداد با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی مشهد بغداد

  خطوط هوایی عراق (عراقی ایرویز)

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ............... 2:30 ............... BGW (فرودگاه بغداد)

  قطر ایرویز

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ............... 2:45 ............... DOH (فرودگاه دوحه قطر) ............... 2:15 ............... BGW (فرودگاه بغداد)

  ترکیش

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ............... 4:40 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول) ...............3:05 ............... BGW (فرودگاه بغداد)

  امارات ایرلاین

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ...............2:40 ............... DXB (فرودگاه دبی) ............... 2:30 ............... BGW (فرودگاه بغداد)

  فلای دبی

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ............... 2:40 ............... DXB (فرودگاه دبی) ............... 2:30 ............... BGW (فرودگاه بغداد)

 ایرلاین‌هایی که از مشهد به بغداد پرواز مستقیم دارند

پروازهای خطوط هوایی عراق از مشهد به بغداد به صورت مستقیم انجام می‌شود.

 ارزانترین ایرلاین‌های پرواز مشهد بغداد

ارزانترین ایرلاین‌های پرواز مشهد بغداد، خطوط هوایی عراق (عراقی ایرویز) می‌باشد.

 محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر مشهد بغداد

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر مشهد بغداد خطوط هوایی عراق است. حدود 92% پروازهای بدون توقف مشهد بغداد توسط این ایرلاین انجام می‌شود.

 روزهای پرواز مشهد به بغداد

پروازهای مشهد بغداد تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.