بلیط پرواز های مالاگا

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به malaga

بلیط هواپیما تهران مالاگا

بلیط هواپیما مالاگا اسپانیا را در فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری کنید. در همین صفحه خرید بلیط هواپیما را با چند کلیک ساده انجام دهید.

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران مالاگا، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی لوفت هانزا و هواپیمایی ترکیش در مسیر تهران مالاگا مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد مالاگا انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز بارسلونا مالاگا ویولینگ

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز مالاگا تهران هواپیمایی ترکیش و بلیط پرواز مالاگا تهران هواپیمایی لوفت هانزا را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

سفر به مالاگا

مالاگا یکی از شهرهای اسپانیا و از مهم‌ترین شهرهای گردشگری آن محسوب می‌شود. سبک زندگی و آب و هوای فوق‌العاده این شهر آن را به یکی از بهترین مکان‌های گردشگری برای تعطیلات در هر زمانی از سال تبدیل کرده است. به محض اینکه به این شهر می‌رسید، عاشق این شهر و زیبایی‌های سواحل کاستا دل سول می‌شوید.
گذشته‌ای که قدمت آن به زمان تمدن فنیقیه می‌رسد، بناهایی که از دوران رومی‌ها بر جای مانده، و دوره‌ای طولانی که در تصرف مسلمانان بوده است، همگی باعث شده‌اند مالاگا گذشته‌ای جالب و متنوع داشته باشد که آن را به شهری منحصر به فرد برای گردشگری تبدیل کند. مردم خونگرم و مهربان این شهر و غذاهذی لذیذ آن از دلایل دیگر محبوبیت این شهر هستند.

آب و هوای مالاگا

آب و هوای مالاگا گرم و مرطوب مدیترانه‌ای است. میانگین دمای سالانه مالاگا 18.4 درجه سانتیگراد و میزان بارش متوسط در آن 520 میلیمتر در سال است. ماه‌های جولای با میزان بارندگی 2 میلیمتر و نوامبر با میزان بارندگی 89 میلیمتر به ترتیب خشک‌ترین و پر بارش‌ترین ماه‌های این شهر هستند. همچنین ماه آگست با میانگین دمای 25.6 درجه سانتیگراد و ماه ژانویه با میانگین دمای 12.3 درجه سانتیگراد، گرمترین و سردترین ماه‌های سال هستند.

بهترین زمان سفر به مالاگا

فصل بهار در مالاگا گرم و خوشایند است و برای گشت و گذار در این شهر زمان بسیار مناسبی است. فصل بهار در مالاگا با روزهایی گرم و شب‌هایی خنک همراه است. البته گاهی نیز با بارندگی و مه همراه است. پس بهتر است که اگر در این فصل به مالاگا سفر می‌کنید چند لباس خنک روی هم بپوشید، یک ژاکت همراه خود داشته باشید، کفش‌های پیاده‌روی مناسب بپوشید و یک چتر بردارید.

جاهای دیدنی مالاگا

مالاگا این شهر غنی فرهنگی و ساحلی ناحیه‌ای خودمختار از آندلس است که روزگاری آن را به بهشتی بین آسمان و زمین تشبیه می‌کردند. مالاگاه بهشتی نورانی با مایل‌ها خط ساحلی زیبا و فریبنده‌، مناظر مسحور کننده و سواحل بکر است. مالاگا علاوه بر جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا، با تاریخ نسبتا قدیمی خود جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوانی هم دارد که در سفر به این شهر می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. در ادامه تعدادی از جاهای دیدنی مالاگا را به شما معرفی می‌کنیم:

  القصبه مالاگا
  کلیسای جامع مالاگا
  باغ‌های گیاه‌شناسی مالاگا
  قلعه خیبرالفارو
  بنیاد موزه محل تولد پابلو پیکاسو
  کلیسای بانوی پیروزی ما
  موزه هنرها و لباس‌های رایج
  بازار روز سر پوشیده مالاگا
  مرکز هنر معاصر مالاگا
  ساحل ال پالو
  ساحل لا کالتا
  پارک کروکودیل مالاگا
  موزه پابلو پیکاسو مالاگا
  بندر مالاگا

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما مالاگا

  جستجوی بلیط هواپیما مالاگا

ابتدا از برنامه پروازهای مالاگا اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز مالاگا برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران مالاگا را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " مالاگا " یا " Malaga " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به مالاگا برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای مالاگا

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های مالاگا

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما مالاگا از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای مالاگا که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای مالاگا عبارتند از :

  Malaga airport - Costa del Sol

  بلیط ارزان مالاگا

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر مالاگا

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری مالاگا

در پرواز لحظه آخری مالاگا همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی مالاگا در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری مالاگا هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری مالاگا نیز همانند بلیط سیستمی مالاگا است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به مالاگا را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران مالاگا انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران مالاگا موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران مالاگا به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری مالاگا با قیمت بلیط سیستمی مالاگا خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری مالاگا دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری مالاگا خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران مالاگا را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما مالاگا در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما مالاگا

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز مالاگا از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما مالاگا به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما مالاگا را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل مالاگا به صورت همزمان

با خرید بلیط مالاگا از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل مالاگا را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر مالاگا را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط مالاگا با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

حمل و نقل مالاگا

سیستم حمل و نقل عمومی در مالاگا به راحتی تمامی نواحی این شهر را به هم مرتبط کرده است. به طوریکه با وسایل نقلیه عمومی در مالاگا به راحتی می‌توانید هم داخل شهر و هم حومه شهر مالاگا رفت ‌و آمد کنید. اتوبوس های مالاگا، راه آهن و دوچرخه‌های کرایه‌ای این شهر به راحتی گردشگران را از نقطه‌ای در این شهر به نقطه دیگر هدایت می‌کنند. به تازگی خط متروی مالاگا هم راه اندازی شده است. البته خطوط متروی مالاگا هنوز در حال آزمایش هستند و به روی عموم باز نشده‌اند.

رستوران های مالاگا

  رستوران Beluga Malaga
  رستوران Marisqueria Jacinto
  رستوران Amador
  رستوران Montana
  رستوران El Refectorium del Campanario
  رستوران Takumi
  رستوران El Mero Maestranza 20
  رستوران Fujiumi Elviria

مراکز خرید مالاگا

  مرکز خرید Muelle Uno
  مرکز خرید Vialia Centro Comercial
  مرکز خرید Larios Centro
  مرکز خرید Malaga Plaza
  مرکز خرید Mercado Merced
  مرکز خرید Centro Comercial Rosaleda
  مرکز خرید Centro Comercial Los Patios
  مرکز خرید McArthurGlen Designer Outlet Malaga

همین حالا بلیط پرواز به مالاگا را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به مالاگا ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما مالاگا

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.