بلیط پرواز های مسقط

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Shiraz-Muscat

بلیط هواپیما شیراز به مسقط

عمان یکی از زیباترین کشورهای خاورمیانه است . فرهنگ و تاریخ غنی عمان در کنار زیبایی‌های طبیعی این کشور، سبب شده تا سفر به عمان به خصوص شهر مسقط با استقبال زیادی روبرو شود. امکان سفر به این کشور زیبا و تمیز از شهرهای مختلف ایران، از جمله شیراز فراهم است. فلای تودی بلیط شیراز به مسقط را با بهترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تنها با چند کلیک ساده و جستجوی پرواز شیراز مسقط در تاریخ موردنظرتان در پلتفرم فلای تودی، بلیط هواپیما را با پشتیبانی 24 ساعته خریداری کنید.

خرید اینترنتی بلیط شیراز مسقط

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز مسقط در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای شیراز مسقط تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری شیراز مسقط و بلیط چارتر شیراز مسقط را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما مسقط شیراز را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز شیراز به مسقط فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

پرترددترین پروازها به مسقط

 

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز مسقط در فلای تودی

  جستجوی بلیط شیراز به مسقط

ابتدا از برنامه پرواز شیراز به عمان اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت شیراز مسقط یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز شیراز مسقط برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط شیراز مسقط را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " شیراز " یا " Shiraz " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " مسقط " یا " Muscat " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی شیراز به مسقط برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پرواز شیراز به مسقط

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

فرودگاه‌های مسقط

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما شیراز مسقط از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های مسقط که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه های مسقط عبارتند از :

  Muscat International Airport

قیمت بلیط عمان از شیراز

برای آگاهی از قیمت بلیط شیراز مسقط می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما شیراز به مسقط یاری می‌کند. برای خرید بلیط ارزان شیراز مسقط به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت بلیط شیراز به مسقط با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس شیراز مسقط را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس شیراز مسقط را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 1 تا 3 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین فصل برای خرید بلیط هواپیما شیراز مسقط فصل تابستان است.
• ارزانترین بلیط شیراز عمان را معمولا می‌توانید در روزهای یکشنبه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما شیراز مسقط را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت شیراز مسقط از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

تور مسقط گزینه مناسبی است تا هزینه‌های سفر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با خرید این تورها علاوه بر بلیط هواپیما رفت و برگشت، از هتل، بیمه و امکانات دیگر نیز برخوردار خواهید شد. فلای‌تودی انواع تور عمان را با بهترین امکانات و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید بلیط‌ ارزان شیراز مسقط

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز مسقط را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط هواپیما به بهترین قیمت پرواز شیراز مسقط دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) شیراز مسقط در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌ ارزان شیراز مسقط هدر ندهید. بلیط شیراز مسقط را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری شیراز مسقط و بلیط هواپیما از شیراز به مسقط چارتر را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط شیراز به مسقط را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بليط چارتر شیراز مسقط

در میان پروازهای چارتر مسقط، بلیط چارتر شیراز به مسقط یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بليط چارتر شیراز مسقط در مسیر رفت و یا در مسیر برگشت کافی است پروازهای مسقط را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط شیراز مسقط چارتر و یا بلیط چارتر مسقط شیراز موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پروازهای چارتر مسقط، می‌توانید به پرواز چارتر شیراز مسقط و پرواز چارتر مسقط به شیراز دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری شیراز مسقط

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری شیراز مسقط موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای شیراز مسقط به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط شیراز مسقط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی شیراز مسقط خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری شیراز مسقط دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری شیراز مسقط خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری شیراز مسقط را در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما شیراز مسقط در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط شیراز به مسقط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما شیراز مسقط

با خرید بلیط هواپیما شیراز به عمان از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط شیراز مسقط به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط شیراز عمان از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط شیراز به مسقط را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل مسقط به صورت همزمان

با خرید بلیط شیراز مسقط از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل مسقط را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت بلیط شیراز عمان و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر مسقط را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط شیراز به مسقط با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

اطلاعات پرواز شیراز مسقط

  فاصله هوایی شیراز تا مسقط: مسافت پروازی شیراز و مسقط 869 کیلومتر (540 مایل) است.
  مدت زمان پرواز شیراز مسقط: طول پرواز شیراز مسقط به طور متوسط 1 ساعت و 35 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز شیراز به مسقط با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.
  مسیرهای پروازی شیراز مسقط
  قشم ایر

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 00:55 ............... MCT (فرودگاه مسقط)

  سلام ایر

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 1:35 ............... MCT (فرودگاه مسقط)

  قطر ایرویز

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 1:20 ............... DOH (فرودگاه دوحه) ...............1:40 ............... MCT (فرودگاه مسقط)

  ترکیش

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 4:30 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول) ...............4:55 ............... MCT (فرودگاه مسقط)

  ایر عربیا

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 1:15 ............... SHJ (فرودگاه شارجه) ...............00:55 ............... MCT (فرودگاه مسقط)

  فلای دبی

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 1:30 ............... DXB (فرودگاه دبی) ...............1:05 ............... MCT (فرودگاه مسقط)

  قطر ایرویز و عمان ایر

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) قطر ایرویز ............... 1:20 ............... DOH (فرودگاه دوحه) عمان ایر ...............1:30 ............... MCT (فرودگاه مسقط)

  ایرلاین‌هایی که از شیراز به مسقط پرواز مستقیم دارند: پروازهای هواپیمایی قشم ایر و سلام ایر از شیراز به مسقط به صورت مستقیم انجام می‌شود. پرواز اسمان شیراز مسقط نیز از جمله ایرلاین های پرواز شیراز مسقط است.
  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز شیراز مسقط: ارزانترین ایرلاین‌ پرواز شیراز مسقط سلام ایر می‌باشد.
  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر شیراز مسقط: محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر پرواز شیراز مسقط تابان است.
  روزهای پرواز شیراز به مسقط: پروازهای شیراز مسقط تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما شیراز مسقط

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.