بلیط پرواز های مسقط

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Qeshm-Muscat

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم مسقط

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم مسقط در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای قشم مسقط تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری قشم مسقط و بلیط چارتر قشم مسقط را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما مسقط قشم را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز قشم به مسقط فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما قشم مسقط

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما قشم مسقط را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما قشم مسقط به بهترین قیمت پرواز قشم مسقط دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم قشم مسقط و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) قشم مسقط در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما قشم مسقط هدر ندهید. بلیط هواپیمای قشم مسقط را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری قشم مسقط و بلیط چارتر هواپیما از قشم به مسقط را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما قشم مسقط را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما قشم مسقط

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما قشم مسقط می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما قشم به مسقط یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از قشم به مسقط به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای قشم مسقط با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس قشم مسقط را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس قشم مسقط را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 1 تا 3 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین فصل برای خرید بلیط هواپیما قشم مسقط فصل تابستان است.

• ارزانترین بلیط هواپیما قشم مسقط را معمولا می‌توانید در روزهای دوشنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما قشم مسقط را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت قشم مسقط از قیمت دو بلیط یکطرفه قشم مسقط و مسقط به قشم ارزان‌تر خواهد شد.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما قشم مسقط

  فاصله هوایی قشم تا مسقط

مسافت پروازی قشم و مسقط 426 کیلومتر (263 مایل) است.

  مدت زمان پرواز قشم مسقط

طول پرواز قشم مسقط به طور متوسط 30 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز قشم به مسقط با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی قشم مسقط

  قشم ایر

GSM (فرودگاه دیرستان قشم) ............... 00:30 ............... MCT (فرودگاه مسقط)

  ایرلاین‌هایی که از قشم به مسقط پرواز مستقیم دارند

پروازهای هواپیمایی قشم ایر از جزیره قشم به مسقط به صورت مستقیم انجام می‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز قشم مسقط

ارزانترین ایرلاین‌ پرواز قشم مسقط، قشم ایر می‌باشد.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر قشم مسقط

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر قشم مسقط هواپیمایی قشم ایر است. 100% پروازهای بدون توقف قشم مسقط توسط این ایرلاین انجام می‌شود.

  روزهای پرواز قشم به مسقط

پروازهای قشم مسقط روزهای دوشنبه و پنجشنبه انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما قشم مسقط

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.