بلیط پرواز های مسقط

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Lar-Muscat

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار مسقط

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار مسقط در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پرواز های لار مسقط تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری لار به مسقط و بلیط چارتر لار مسقط را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت بلیط لار مسقط را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما مسقط لار را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز از لار به مسقط فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.
برنامه پرواز لار مسقط با توجه به شرایط مختلف ممکن است تغییر کند. در حال حاضر می‌توانید برای پرواز لار مسقط بلیط هواپیمایی آتا، بلیط پرواز لار مسقط هواپیمایی ایران ایرتور و بلیط لار مسقط هواپیمایی ترکیش را خریداری نمایید.
همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز مسقط لار هواپیمایی آتا، بلیط مسقط لار هواپیمایی ایران ایرتور و پرواز مسقط به لار هواپیمایی ترکیش را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما لار مسقط

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما لار مسقط را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما لار مسقط به بهترین قیمت پرواز لار مسقط دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم لار مسقط و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) لار مسقط در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما لار مسقط هدر ندهید. بلیط هواپیمای لار مسقط را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری لار مسقط و بلیط چارتر هواپیما از لار به مسقط را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما لار مسقط را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما لار مسقط

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما لار مسقط می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما لار به مسقط یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از لار به مسقط به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای لار مسقط با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس لار مسقط را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس لار مسقط را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط لار مسقط فصل تابستان است.

• ارزانترین بلیط هواپیما از لار به مسقط را می‌توانید در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما لار مسقط را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت لار مسقط از قیمت دو بلیط یکطرفه لار مسقط و مسقط به لار ارزان‌تر خواهد شد.

بلیط چارتر لار مسقط

در صفحه نتایج جستجو بلیط لار مسقط فلای تودی، در صورتی که پرواز چارتر لار مسقط موجود باشد، گزینه چارتر بالای هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلترینگ مناسب می‌توانید به پروازهای چارتر مسقط دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها اقدام به خرید ارزان ترین بلیط چارتر لار مسقط نمایید.

بلیط لحظه آخری لار مسقط

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری لار مسقط موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای لار مسقط به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری لار مسقط با قیمت بلیط سیستمی لار مسقط خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری لار مسقط دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری لار مسقط خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری لار مسقط را در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما لار مسقط

  فاصله هوایی لار تا مسقط

مسافت پروازی لار و مسقط 2379 کیلومتر (1478 مایل) است.

  مدت زمان پرواز لار مسقط

طول پرواز لار مسقط به طور متوسط 4 ساعت و 5 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز از لار به مسقط با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  اختلاف ساعت لار مسقط چقدر است؟

ساعت رسمی لار حدود نیم ساعت از مسقط عقب‌تر است. برای مثال اگر ساعت در لار 12:00 باشد ساعت به وقت مسقط 12:30 خواهد بود.

  ایرلاین‌هایی که از لار به مسقط پرواز مستقیم دارند

پروازهای مستقیم لار مسقط توسط هواپیمایی فلای دبی انجام می‌شد. اما در حال حاضر پروازی در این مسیر وجود ندارد.

  مسیر و طول مدت پروازهای مستقیم لار مسقط

  هواپیمایی فلای دبی

LRR (فرودگاه بین المللی لارستان) ............... 4:05............... MCT (فرودگاه مسقط)

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز لار مسقط

ارزانترین ایرلاین‌ پرواز لار مسقط هواپیمایی فلای دبی است.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر لار مسقط

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر لار مسقط هواپیمایی هواپیمایی فلای دبی است.

  روزهای پرواز لار به مسقط

در حال حاضر پروازهای لار مسقط انجام نمی‌شود.

محبوب‌ترین پروازها از ایران به مسقط

  پرواز قشم به مسقط
  پرواز شیراز به مسقط
  پرواز مشهد به مسقط
  پرواز تهران به مسقط
  پرواز اصفهان به مسقط

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.