نمایشگاه آرایشی دبی از ۷ تا ۸ مارس ۲۰۲۲ در دبی، برگزار می‌شود و در آن جدیدترین برندهای محصولات زیبایی، مو، اسپا و ناخن برای تجارت حرفه‌ای گرد هم می‌آیند. اگر به دنبال تقویت کسب و کار سالن زیبایی خود هستید، این فرصت کلیدی را جهت یادگیری نکات و الهام گرفتن از دست ندهید. در ادامه همراه مجله گردشگری فلای تودی باشید تا اطلاعات دقیقی درباره نمایشگاه بیوتی دبی ۲۰۲۲ با شما به اشتراک بگذاریم.

درباره نمایشگاه آرایشی دبی GCC

نمایشگاه بیوتی دبی، یکی از نمایشگاه‌های تجاری پیشرو در جهان با ۸ نمایشگاه در ۴ کشور، شناخته‌شده‌ترین برندهای مو، پوست، آرایش، ناخن و اسپا در دنیا را به نمایش می‌گذارد. این تنها رویداد تجاری است که فرصت ملاقات با افراد حرفه‌ای و نمایندگان برندها کشف آخرین ترندها و نوآوری‌ها و اطلاع از ترندهای آینده را برای متخصصان صنعت آرایشی و زیبایی فراهم می‌کند. عموم افرادی که در نمایشگاه حضور دارند، از سراسر منطقه پیرامون خلیج فارس و کشورهای عرب منطقه (GCC) شامل امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، عمان، بحرین و قطر هستند.

نمایشگاه آرایشی دبی GCC

دسته بندی محصولات نمایشگاه بیوتی دبی

محصولاتی که در نمایشگاه بیوتی دبی ارائه می‌شوند و مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • مراقبت پوستی
  • آرایش
  • لوازم آرایشی
  • سلامتی
  • آبگرم
  • مراقبت از مو
  • زیبایی و مراقبت از ناخن

چرا در نمایشگاه آرایشی دبی شرکت کنیم؟

نمایشگاه بیوتی دبی به شما کمک می‌کند به روز باشید و نکات، توصیه‌ها و تکنیک‌های ارزشمندی را یاد بگیرید. این رویداد طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات مختلف زیبایی، مو و اسپا و بسیاری از محصولات و خدمات مرتبط دیگر را به نمایش می‌گذارد و شما با اطلاع از تاریخ نمایشگاه بیوتی دبی و حضور در آن می‌توانید از مزایای فوق‌العاده بهره ببرید. در ادامه به مزایای شرکت در این نمایشگاه می‌پردازیم و می‌گوییم با حضور در این رویداد چه چیزهایی را به دست می‌آورید:

۱- ترندها را ببینید

با شرکت در نمایشگاه بیوتی دبی می‌توانید جدیدترین ترندهای روز دنیا را ببینید و جسورانه‌تر در این صنعت فعالیت کنید. کارشناسان برندهای مورد علاقه شما، جدیدترین نوآوری‌های خود را در زمینه مراقبت از پوست، دستگاه‌های زیبایی، ناخن، آرایش و موارد دیگر به نمایش می‌گذارند.

۲- مهارت‌های جدید را یاد بگیرید

فرقی نمی‌کند که به دنبال راه‌هایی برای بهبود نتیجه‌تان کارتان باشید، یا بخواهید یاد بگیرید چگونه به صورت آنلاین بازاریابی کنید یا فقط دلتان بخواهد مهارت‌های آرایش خود را بهبود ببخشید؛ به هر حال برای همه گروه‌ها مهارت‌هایی برای یادگیری وجود دارد. در این نمایشگاه اسپا، سالن و مسترکلاس‌های اختصاصی نیز دیده می‌شوند و شما می‌توانید مهارت‌های بی‌نظیری یاد بگیرید.

نمایشگاه آرایشی دبی GCC

۳- با فعالان صنعت آرایشی و مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید

با شرکت در نمایشگاه زیبایی دبی نه تنها می‌توانید با مخاطبان قبلی خود ارتباط برقرار کنید، بلکه این امکان وجود دارد که مشتریان جدید هم به شما جذب شوند. اگر به دنبال بحث در مورد چالش‌ها، ایده‌ها و راه‌حل‌هایی هستید که کسب‌وکارتان با آن‌ها مواجه است، این نمایشگاه فرصتی محسوب می‌شود که از نظرات متخصصان دیگر بهره ببرید. شما می‌توانید با همکاران خود ارتباط برقرار کنید، با تامین کنندگان صحبت کنید و همچنین ببینید که چگونه خرده فروشی‌ها محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

۴- با برندها و محصولات آشنا شوید

با خرید بلیط هواپیما دبی و شرکت در این رویداد می‌توانید با برندها آشنا شوید و محصولات تازه و هیجان‌انگیز آنها را ببینید و در موردشان اطلاعات کسب کنید.

۵- در مسابقات شرکت کنید

مسابقات متنوعی در نمایشگاه آرایشی GCC برگزار می‌شوند. این مسابقات، حرفه‌ای‌های صنعت آرایش را به چالش می‌کشند و در نهایت برندگانی هم دارد که از آنها تقدیر به عمل می‌آید. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می‌توانید در سایت نمایشگاه زیبایی دبی مشاهده کنید.

نمایشگاه آرایشی دبی GCC

تاریخ نمایشگاه بیوتی دبی

زمان برگزاری نمایشگاه زیبایی دبی: از ۰۷ مارس تا ۰۸ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۱۵ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

مکان برگزاری نمایشگاه زیبایی دبی

آدرس: امارات، دبی، فستیوال آرنا

محل برگزاری نمایشگاه آرایشی دبی GCC روی نقشه گوگل مپ

نظر شما در مورد نمایشگاه آرایشی دبی چیست؟

نمایشگاه آرایشی دبی، نمایشگاهی مهم در صنعت آرایشی به شمار می‌رود و فرصتی خوب را برای گرد هم آمدن متخصصان این صنعت فراهم کرده است. آیا تجربه بازدید از این نمایشگاه را داشته‌اید؟ به طور کلی چه نظری در مورد نمایشگاه آرایشی دبی دارید؟

برای شرکت در این نمایشگاه کافیست بلیط هواپیما به مقصد دبی را خریداری کنید و پس از قطعی کردن رزرو هتل دبی در فلای تودی، راهی این شهر لوکس شوید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید