نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر (ALTENPFLEGE)، یکی از پیشروترین رویدادهای تجاری و پزشکی  است که در تاریخ ۶ تا ۸ اردیبهشت مصادف با ۲۶ تا ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌شود. کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار به تمام افرادی که به مسئولیت مراقبت از بیماران و سالمندان را به عهده دارند، توصیه می‌شود. در این رویداد بیش از ۶۵۰ غرفه‌دار از سراسر جهان شرکت خواهند کرد که از آخرین پیشرفت‌ها، روندها و خدمات خود در حوزه پرستاری و مراقبت از بیمار رونمایی می‌کنند.

شرکت کردن در نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر، فرصت خوبی برای آشنایی با متخصصان و کارشناسان این حوزه است و امکان شبکه‌سازی بین‌المللی برای علاقمندان این حوزه وجود دارد. برای اطلاع از جزئیات برگزاری این نمایشگاه این مطلب را در فلای تودی مطالعه کنید.

درباره نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

نمایشگاه Altenpflege به صورت سالانه در کشور آلمان برگزار می‌شود. به مدت دوسال به دلیل پاندمی کرونا امکان برگزاری گردهمایی حضوری وجود نداشت اما در آوریل ۲۰۲۲ امکان برگزاری مجدد این کنگره به وجود آمده است. رویداد کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر بستری مناسب و پویا برای ارائه تحقیقات جدید به شمار می‌آید و امکان گفتگو با غرفه‌داران بین‌المللی و پایه‌ریزی ارتباطات گسترده در آن وجود دارد.  سهامداران بخش خصوصی در این کنگره گردهم می‌آیند تا در مورد آینده مراقبت‌های پزشکی بیماران و سالمندان باهم گفتگو کنند.

نمایشگاه هانوفر آلمان

هرساله بیش از  ۲۸هزار بازدید کننده با خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت در این همایش شرکت می‌کنند تا با توزیع‌کنندگان و تصمیم‌گیرندگان مهم بین‌المللی ارتباط برقرار کنند. در نمایشگاهی که در سال ۲۰۱۸ قبل از شیوع کرونا برگزار شده بود حدود ۶۷۳ غرفه از ۱۸ کشور حضور داشتند و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ تعدا غرفه‌داران و کشورهای شرکت کننده بیشتر باشد. از آنجایی که نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر جایگاه ویژه بین‌المللی دارد، موضوعات گسترده و مهمی در پنل‌ها از سوی غرفه‌داران ارائه می‌شود.

موضوعات و برنامه‌ های نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

متخصصانی که از کشورهای مختلف به این همایش می‌آیند می‌توانند در سالن هلث هالند ( Health~Holland ) غرفه‌ای داشته باشند و محصولات و خدمات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذراند. برای شرکت در نمایشگاه و در اختیار گرفتن غرفه می‌توانید به سایت کنگره پرستاری مراجعه کنید. متخصصانی که در این نمایشگاه غرفه داشته باشند می‌توانند از خدماتی مانند بنرهای تبلیغاتی، لوگو، آگهی و تمامی موارد مورد نیاز برای تبلیغات به صورت رایگان استفاده کنند. موضوعات مورد بحث در این نمایشگاه شامل موارد زیر می‌شود:

  • بررسی خدمات و محصولات هوشمند در جهت پیشگیری، توانبخشی و مراقبت از سالمندان و بیماران
  • ارائه دستگاه‌ها و لوازم پزشکی یکبار مصرف در حوزه مراقبت از معلولان و سالمندان
  • ارائه فناوری‌هایی برای اثربخشی و دیجیتالی کردن خدمات بیماران و معلولان (خدمات سلامت الکترونیک)
  • رویداد مراقبت از بیماران و معلولان آلمان

موضوعات کلی که در نمایشگاه پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر مطرح می‌شوند عبارتند از:

  • ارتقای خدمات پرستاری و درمان بیماران
  • تهیه امکانات و تجهیزات هوشمند و مدرن برای آسایش بیماران
  • فراهم کردن امکانات شغلی و تحصیلی برای معلولان و بیماران
  • ارائه محصولات بهداشتی و مراقبتی از بیماران
  • آموزش تغذیه صحیح به بیماران تحت مراقبت

چرا باید در نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر شرکت کرد؟

همایش‌ها و رویدادهای سالانه‌ای که برگزار می‌شود در وهله اول در جهت تعامل بیشتر با متخصصان و کارشناسان بین المللی پی ریزی می‌شود و سپس از خدمات و فناوری‌های نوین در آن حوزه رونمایی می‌شود. این رویداد هم به طور متمرکز روی ارتباط گیری قوی بین غرفه‌داران و بازدیدکنندگان تاکید می‌کند. همچنین اطلاعات و فناوری‌های نوین در حوزه مراقبت از بیماران و سالمندان به صورت گسترده به روزرسانی می‌شود.

نمایشگاه مراقبت از سالمندان هانوفر

در صورت مشارکت بیشتر می‌توان در این نمایشگاه با مشتریان و همکاران بالقوه‌ای ارتباط برقرار کرد که فرصت مناسبی برای توسعه کسب و کارها فراهم می‌کند. از طرفی امکان اشتراک‌گذاری دانش و اطلاعات و ایجاد همکاری‌های بین المللی بسیار فراهم است.

شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در حوزه مراقبت از بیمار و معلولان فعالیت می‌کنند، می‌توانند مخاطبان تجاری جدیدی را ملاقات و محصولات خود را به آنها عرضه کنند.

زمان برگزاری نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

۲۶ تا ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ مصادف با ۶ تا ۸ اردیبهشت از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۲شب

مکان برگزاری نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر

آدرس: آلمان، نمایشگاه هانوفر

محل نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر روی نقشه گوگل مپ

نظر شما در مورد نمایشگاه کنگره پرستاری و مراقبت از بیمار هانوفر چیست؟

نمایشگاه پرستاری و مراقبت از بیمار پلتفرمی ضروری در صنعت مراقبت‌های سرپایی و بستری از بیماران و معلولان در سراسر جهان به شمار می‌آید. باتوجه به اهداف و اطلاعاتی که در زمینه برگزاری این نمایشگاه ارائه شد، نظرتان در مورد چنین رویدادهایی چیست و اگر در این کنگره شرکت کرده‌اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید