بهترین مراکز خرید کیپ تاون در سفر به آفریقای جنوبی

0
4160
مراکز خرید کیپ تاون

کیپ تاون یکی از شهرهای مقرون‌به صرفه برای خرید کردن در آفریقای جنوبی است. با رشد و توسعه این شهر، گسترش و تنوع مراکز خرید آن نیز افزایش پیدا کرده است و در این مراکز، میتوان مغازه‌هایی لوکس و مجلل با انواع محصولات از لباس و کیف و کفش گرفته تا زیورآلات دست‌ساز و صنایع دستی و بومی آفریقایی را با کیفیت عالی و قیمت‌های مناسب پیدا کرد. در ادامه شما را با تعدادی از مراکز خرید معروف شهر کیپ تاون آشنا میکنیم.

اسکله V&A

اسکله V&A در دامنه‌ کوه تیبل قرار دارد و دارای بیش از ۸۰ رستوران، فروشگاه سرپوشیده، بازارچه‌های صنایع دستی، مرکز سلامتی و همچنین امکانات تفریحی در لبه‌ اقیانوس است. این مرکز خرید یک مکان مناسب برای عکس گرفتن از چشم‌اندازها و مناظر بی‌نظیر از شهر کیپ تاون است. هنگام خرید کردن از این مرکز خرید، رفتن به آمفی‌تئاتر و دیدن نمایش زنده را از دست ندهید و با شرکت کردن در برنامه‌های تفریحی و یا با رفتن به رستوران‌های آن لذت خرید خود را دو برابر کنید.

اسکله V&A

مرکز تجاری کیپ کوارتر

مرکز تجاری کیپ کوارتر، یک مرکز خرید مدرن و پیشرفته است و با طراحی خاص و محوطه‌ فضای باز به مراکز تجاری اروپایی شباهت دارد و خریداران می‌توانند ساعت‌ها در آن بگردند و از رستوران‌های فضای باز، گالری‌ها و فروشگاه‌های لوازم خانگی گرفته تا مغازه های زیورآلات و فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش آن دیدن کرده و هر چیزی که نیاز داشته باشند را به راحتی پیدا کنند. همچنین در مرکز تجاری کیپ کوارتر چندین رستوران‌ و کافه‌، چند سالن زیبایی، سوپر مارکت و یک باشگاه ورزشی نیز وجود دارد.

مرکز تجاری کیپ کوارتر

قیمت بلیط هواپیما کیپ تاون

لیست هتل های کیپ تاون

بلو روت مال

فاصله بلو روت مال تا مرکز شهر کیپ تاون فقط بیست دقیقه است و در این مرکز خرید برای خریداران و بازدیدکنندگان تعداد بی‌شماری فروگاه و مغازه، رستوران و کافه، سینمای سه بعدی و بسیاری امکانات مثل پارکینگ برای معلولان، ویلچر، اتاق‌ها و امکانات مخصوص مادر در نظر گرفته شده است.

بلو روت مال

مرکز خرید کانال واک

مرکز خرید کانال واک یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری شهر کیپ‌ تاون است و وسعت آن به اندازه‌ای است که به راحتی می‌توان فروشگاه، کالا و یا رستوران مورد علاقه‌ خود را در آن پیدا ‌کرد. در این مرکز خرید بیش از ۴۰۰ فروشگاه، رستوران و امکانات تفریحی وجود دارد و یکی از مهمترین امکاناتی که این مرکز خرید به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد مناطق متعددی برای پارکینگ افراد عادی، پارکینگ مخصوص برای افراد معلول و یا مادرانی که فرزند کوچک دارند است.

مرکز خرید کانال واک

بیشتر بخوانید:

راهنمای جامع سفر به ژوهانسبورگ – قسمت اول
معرفی مراکز خرید لوکس سنگاپور

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید