افزایش پروازهای دبی هواپیمایی ماهان

0
2312
افزایش پروازهای ماهان به مسیر دبی

برنامه پروازی ماهان در مسیر دبی افزایش یافت

هواپیمایی ماهان از افزایش پروازهای هواپیمایی ماهان در مسیر دبی خبر داد.

ایرلاین محبوب ماهان را به عنوان اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در سال ۱۳۷۱ می‌شناسند. از آنجایی که مقصد دبی به یکی از مسیرهای پررفت و آمد و مهم بین المللی آن تبدیل شده است. شرکت هواپیمایی ماهان اقدام به افزایش برنامه پروازی به مقصد دبی کرده است. در این برنامه پروازی ساعات پروازهای رفت و برگشت به صورت روزانه اضافه شده است.

خرید بلیط هواپیما دبی

بعبارتی مسافران شرکت هواپیماهایی ماهان می‌توانند روزانه در ساعت‌های ۸ صبح با شماره پرواز W5061 و ۶ عصر با شماره پرواز W5065  از فرودگاه امام خمینی (IKA) به فرودگاه دبی (DXB) سفر کند. همچنین ساعات پروازهای برگشت از  فرودگاه دبی (DXB) به مقصد تهران (IKA) در ساعت‌های ۱۲ ظهر با شماره پرواز W5060 و ۹ شب با شماره پرواز W5064 نیز در برنامه پروازی روزانه ماهان گنجانده شده است.

با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا، لازم است که مسافران قبل از خرید بلیط به مقصد دبی، شرایط سفر به این کشور را مطالعه کنند. چرا که محدودیت‌ها و شرایط ورود مسافران ایرانی به این کشور نیز دچار تغییرات و محدودیت‌هایی شده است.

در نظر داشته باشید که گواهی آزمایش منفی PCR یا واکسیناسیون کامل برای سفر به کشور دبی لازم است. طبق شرایط جدید ورود به دبی، مسافران باید گواهی تست PCR منفی COVID-19 که حداکثر ۷۲ ساعت قبل از حرکت به امارات متحده عربی انجام شده باشد را همراه داشته باشند. نتیجه آزمون باید به زبان عربی یا انگلیسی باشد و باید توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید کشور امارات، صادر شود.

بر همین اساس برنامه پروازهای تهران دبی ماهان ایر در مسیر رفت به صورت مستقیم و روزانه به شرح زیر خواهد بود.

برنامه پروازی رفت
مسیر پروازی روزهای پرواز شماره پرواز ساعت پرواز
تهران – دبی روزانه W5061 ۸:۰۰
تهران – دبی روزانه W5065 ۱۸:۰۰

 

برنامه پروازهای تهران دبی ماهان ایر در مسیر برگشت به صورت مستقیم و روزانه به شرح زیر خواهد بود.

برنامه پروازی برگشت
مسیر پروازی روزهای پرواز شماره پرواز ساعت پرواز
دبی – تهران روزانه W5060 ۱۲:۰۰
دبی – تهران روزانه W5064 ۲۱:۰۰

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید