گران‌ترین جت‌های شخصی ستاره های زمین فوتبال

0
66935
جت شخصی رونالدو

دنیای ستاره‌ها دنیای متفاوتی است؛ همه چیز لوکس و متفاوت است، حتی اگر هواپیما باشد. ستاره‌های فوتبال که اغلب در میان مردم دنیا شناخته شده‌اند، طبیعی است که تمایل به سفرهای کاملا شخصی داشته باشند؛ سفرهایی که به راحتی و در سریعترین زمان ممکن انجام پذیرد. برخی از این ستاره‌ها جت‌های شخصی خود را دارند و اکنون می‌خواهیم ببینیم کدام یک از این ستاره‌ها گران‌ترین جت شخصی را در اختیار دارد. با ما همراه باشید.

۱۰٫ رونالدینیو

این بازیکن برزیلی هواپیمای شخصی امبرائر فنوم ۱۰۰ را در اختیار دارد؛ هواپیمایی ۸ نفره که می تواند با سرعت ۷۵۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند و مسافت ۲۱۸۰ کیلومتری را بپیماید. قیمت هواپیمای شخصی رونالدینیو ۳٫۵ میلیون دلار است.

۹٫ کاکا

دیگر ستاره برزیلی دنیای فوتبال هواپیمای شخصی از نوع سسنا سیتیشن CJ3 پلاس خریداری کرده است. این هواپیما ۹ نفر ظرفیت دارد و با سرعت ۷۷۰ کیلومتر بر ساعت می تواند مسافتی ۳۲۸۰ کیلومتری را طی کنید. قیمت این هواپیما ۸ میلیون دلار است.

هواپیمای شخصی کاکا

۸٫ گرت بیل

بازیکن اهل ولز تیم رئال مادرید هواپیمای سسنا سیتیشن XL پلاس با ظرفیت ۱۲ نفری دارد. این هواپیما مسافت ۳۳۸۰ کیلومتر پرواز می کند و حداکثر سرعتش ۸۱۵ کیلومتر بر ساعت است. قیمت هواپیمای شخصی گرت بیل نیز ۱۲ میلیون دلار است.

هواپیمای شخصی گرت بیل

۷٫ نیمار

این بازیکن معروف برزیلی هم هواپیمای امبرائر لگسی ۴۵۰ در اخیتار دارد؛ هواپیمای ۹ نفره که می‌تواند با سرعت ۸۵۴ کیلومتر بر ساعت و مسافت ۴۶۶۷ کیلومتر پرواز کند. هواپیمای شخصی نیمار ۱۵ میلیون دلار قیمت دارد.

جت شخصی نیمار

۶٫ وین رونی

بازیکن انگلیسی تیم فوتبال اورتون، هواپیمای داسالت فالکون LX900 دارد. این هواپیما گنجایشش ۱۲ نفر است و با سرعت ۹۵۰ کیلومتر بر ساعت مسافت ۸۸۰۰ کیلومتر را می پیماید. قیمت هواپیمای وین رونی ۲۰ میلیون دلار است.

هواپیمای شخصی وین رونی

۵٫ پل پوگبا

بازیکن فرانسوی باشگاه منچستریونایتد هواپیمای شخصی گلف استریم G280 در اختیار دارد. این هواپیما می تواند مسافت ۵۷۹۳ کیلومتر را با سرعت ۸۹۹ کیلومتر بر ساعت پرواز کند و ظرفیت ۱۰ مسافر دارد. قیمت هواپیمای پل پوگبا ۲۵٫۵ میلیون دلار است.

۴٫ دیوید بکهام

ستاره سال های نه چندان دور دنیای فوتبال هواپیمای بمباردیر چلنجر ۳۵۰ در اختیار دارد؛ هواپیمایی ۸ نفره که می تواند با سرعت ۸۵۰ کیلومتر مسافت ۵۱۴۹ کیلومتری را بپیماید. هواپیمای دیوید بکهام ۲۷ میلیون دلار قیمت دارد.

جت شخصی بکهام

۳٫ زلاتان ابراهیموویچ

بازیکن سوئدی تیم منچستر هواپیمای ۱۲ نفره سسنا سیتیشن لانگتیتود دارد؛ هواپیمایی که با سرعت ۸۸۱ کیلومتر بر ساعت مسافت ۵۶۳۲ کیلومتری را می پیماید. این هواپیما ۲۹٫۵ میلیون دلار قیمت دارد.

۲٫ لیونل مسی

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا دومین هواپیمای گران در بین ستاره های فوتبال را از آن خود کرده است. مسی هواپیمای امبرائر لگسی ۶۵۰ دارد؛ هواپیمایی با ظرفیت ۱۴ نفر که می‌تواند ۸۵۰ کیلومتر بر ساعت مسافت ۶۲۷۶ کیلومتر را بپیماید. قیمت هواپیمای مسی ۳۵٫۳ میلیون دلار است.

۱٫ کریستیانو رونالدو

بهترین بازیکن جهان فوتبال، گران ترین هواپیمای شخصی در میان ستاره‌های فوتبالی را نیز در اختیار دارد. این بازیکن پرتغالی نه تنها در زمین فوتبال، بلکه در اینجا هم رقیب خود، لیونل مسی، را پشت سر گذاشته و هواپیمای گلف استریم G650 دراختیار دارد. هواپیمای شخصی رونالدو رفیت ۱۸ نفری دارد و با سرعت ۹۸۱ کیلومتر بر ساعت مسافت ۱۱۲۶۰ کیلومتر را می‌پیماید. این هواپیما ۳۹٫۵ میلیون دلار قیمت دارد.

جت شخصی رونالدو

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید