درهای شخصی صندلی‌های فرست کلاس بریتیش ایرویز

0
3629
درهای شخصی صندلی‌های فرست کلاس
درهای شخصی صندلی‌های فرست کلاس

بریتیش ایرویز ماه آینده از درهای شخصی صندلی‌های فرست کلاس خود رونمایی می‌کند

بریتیش ایرویز اخیرا اعلام کرد که از ماه آینده صندلی‌های فرست کلاس هواپیمای جدید بویینگ ۳۰۰-۷۷۷ خود را به درهای شخصی مجهز خواهد کرد.

سال پیش نیز هواپیمایی بریتیش از صندلی‌های بیزینس کلاس کلاب سوئیت خود رونمایی کرده بود که این صندلی‌ها نیز مجهز به درهای شخصی کشویی بود. این صندلی‌ها در پروازهای بیزینس کلاس هواپیمایی بریتیش برای مسیر دوربرد لندن دبی تدارک دیده شد.

اخیرا نیز مسئولین هواپیمایی بریتیش ایرویز اعلام کردند:

«از آنجایی که صندلی‌های کلاب سوئیت بریتیش ایرویز با استقبال زیادی از سوی مسافران رو به رو شد و محبوبیت بسیاری در میان آن‌ها پیدا کرد، امسال نیز تصمیم گرفتیم تا به محض شروع سال ، صندلی فرست کلاس اصلاح شده ای را در هواپیمای جدید بویینگ ۳۰۰ ۷۷۷ تعبیه کنیم که مجهز به درب‌ خروج جداگانه ای باشد و حریم شخصی مسافران را بیش از پیش حفظ کند.»

تا کنون هواپیمایی بریتیش ایرویز هیچ عکس رسمی از طراحی صندلی‌های جدید خود منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود که طراحی این صندلی‌ها شبیه به طراحی صندلی‌ هواپیماهای بوئینگ ۹-۷۸۷ و بوئینگ ۱۰-۷۸۷ این شرکت هواپیمایی باشد و گزینه درهای شخصی کشویی نیز به امکانات این سوئیت‌ها اضافه شود.

با توجه به وضعیت نامشخصی که ویروس کرونا برای مسیرهای دوربرد این شرکت هواپیمایی به وجود آورده، هنوز مشخص نیست که از این سرویس در کدام یک از مسیرهای پروازی هواپیمایی بریتیش استفاده خواهد شد. اما آنچه که مشهود است صندلی‌های فرست کلاس مجهز به درهای شخصی هواپیمایی بریتیش در مسیرهایی که این شرکت هواپیمایی از هواپیماهای ۴ کلاسه خود بهره می‌برد، نصب خواهند شد.

از طرف دیگر، هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه چه تعداد هواپیما درهای شخصی کشویی را برای صندلی های فرست کلاس خود فراهم کنند در دسترس نیست.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید