راهنمای تصویری ثبت شماره شبا

-ثبت شماره شبا در سایت فلای تودی برای کسانی که مبلغ استرداد آنها بالای 15 میلیون تومان باشد، الزامی است. در صورتی که مبلغ کمتر باشد، استرداد به کارت خریداری شده انجام می‌شود.

برای ثبت شماره شبا باید مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول:

ابتدا وارد سایت https://www.flytoday.ir/ شوید و به داشبورد خود بروید.

راهنمای ثبت شبا

مرحله دوم:

پس از ورود به داشبورد، روی گزینه حساب کاربری کلیک کنید. در این بخش گزینه ویرایش شماره شبا را انتخاب کرده تا صفحه‌ای برای شما باز شود. در این صفحه شماره شبا را با IR وارد کرده و روی گزینه «استعلام شماره شبا» کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری

پس از ثبت موفقیت‌آمیز درخواست، یک پیامک از فلای تودی مبنی بر تایید جریمه دریافت خواهید کرد. با دریافت این پیامک وارد حساب کاربری خود شوید تا مراحل استرداد بلیط را به اتمام برسانید.

با مشاهده میزان جریمه کنسلی بلیط هواپیما ، در صورت تمایل می‌توانید دکمه منصرف شدم را برای لغو درخواست انتخاب کنید. در غیر این صورت با کلیک روی گزینه «ادامه»، وارد صفحه بعدی شوید.

توجه داشته باشید در صورتی که گزینه «بلیط‌ های انتخابی بدون استعلام قیمت مطابق قوانین کنسلی لغو شوند» را انتخاب کنید، بدون اطلاع از میزان جریمه، بلافاصله وارد صفحه نحوه پرداخت می‌شوید.

مرحله سوم:

پس از کلیک روی گزینه استعلام شماره شبا، صفحه‌ای باز می‌شود که اطلاعات خود شامل شماره شبا، بانک صادرکننده و نام صاحب حساب را مشاهده خواهید کرد. در صورت درست بودن اطلاعات، گزینه تایید و احراز هویت را انتخاب کنید.

ثبت شماره شبا

مرحله چهارم:

در نهایت، در صورت درست بودن اطلاعات، گزینه «تایید شده» در کنار شماره شبای شما به نمایش در خواهد آمد.

بررسی وضعیت ثبت شماره شبا

لازم به ذکر است که در تمامی مراحل استرداد آنلاین، برای شما پیامک ارسال می‌شود تا مرحله به مرحله در جریان وضعیت استرداد بلیط خود قرار بگیرید.

سوالات متداول راهنمای ثبت شماره شبا

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.