قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
پارکینگ ون قابل دسترس برای ویلچر
ابزارهای مخصوص افراد ناشنوا و کمشنوا در اتاقهای جلسه
دسترسی ویلچر به آسانسور
تجهیزات مخصوص حمل ویلچر با خودرو
اسپا قابل دسترس برای ویلچر
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
باشگاه قابل دسترس برای ویلچر
استخر قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
حمل و نقل
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
اسپا
حمام/حمام ترکی
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
تفریحات و امکانات
امکانات بدنسازی
اسپا با خدمات کامل
خدمات تجاری
اتاق جلسات
مرکز تجاری
اندازه اتاق کنفرانس ۲۲۹۶
اسپا
اتاق اسپا
خدمات اسپا در محل
امکانات خانوادگی
خواربارفروشی/فروشگاه
امکانات اسپا
سونا
اتاق بخار
استخرکودکان
استخر کودکان
زبان هایی که صحبت می شود
زبان آلمانی
زبان روسی
زبان انگلیسی
چینی (ماندارین)
زبان فرانسوی
زبان ترکی
قوانین هتل Hilton Astana
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 عصر - 5:30 صبح
زمان خروج:
12:00 عصر
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
این ملک کارت های اعتباری، کارت های بدهی و پول نقد را می پذیرد
ویژگی های ایمنی در این ملک شامل اشکارساز مونوکسید کربن، کپسول اتش نشانی، اشکارساز دود، سیستم امنیتی و کیت کمک های اولیه است
این ملک دارای فضاهای بیرونی مانند بالکن ، پاسیو ، تراس است که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. اگر نگرانی دارید، توصیه می کنیم قبل از ورود با ملک تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آنها می توانند شما را در یک اتاق مناسب اسکان دهند
این ملک تایید می کند که از شیوه های تمیز کردن و ضد عفونی CleanStay (هیلتون) پیروی می کند
دستورالعمل های ویژه
این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). مهمانان باید قبل از سفر با جزئیات ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس گیرند. کارکنان میز پذیرش به بدو ورود به ملک از مهمانان استقبال می کنند.