The preferred airport for YELLO Hotel Harmoni Jakarta is Soekarno
NaN km - 0 min walk
درباره هتل
اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
امکانات هتل یلو هارمونی
فارسی
انگلیسی
امکانات رفاهی
حمل و نقل
پارکینگ سرپوشیده
پارکینگ ایمن
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
خدمات مهمان
خشکشویی / لباسشویی
انبار چمدان
پذیرش ۲۴ ساعته
نگهبان ورودی
دسترسی
قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
رستوران قابل دسترس برای ویلچر
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
خودپرداز / بانکداری
خدمات تجاری
اتاق جلسات
اینترنت
وایفای رایگان
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
تفریحات و امکانات
امکانات بدنسازی
خارج از مکان
تراس
زبان هایی که صحبت می شود
زبان انگلیسی
زبان اندونزیایی
قوانین هتل یلو هارمونی
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 عصر - 11:30 عصر
زمان خروج:
12:00 عصر
حداقل سن سرپرست:
17
دستورالعمل ها
هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
نام در کارت اعتباری مورد استفاده در چک در برای پرداخت هزینه های جانبی باید نام اصلی در رزرو اتاق مهمان باشد
این ملک کارت های اعتباری و پول نقد را می پذیرد
ویژگی های ایمنی در این ملک شامل کپسول اتش نشانی و اشکارساز دود است
این ویژگی تایید می کند که از شیوه های تمیز کردن و ضد عفونی Ascott Cares (Ascott Limited) پیروی می کند
دستورالعمل های ویژه
این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). مهمانان باید قبل از سفر با جزئیات ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس گیرند. اگر قصد دارید بعد از 11:00 صبح وارد شوید، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو، از قبل با ملک تماس بگیرید. کارکنان میز پذیرش به بدو ورود به ملک از مهمانان استقبال می کنند.