قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
غذاخوری خصوصی/مخصوص زوجها
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۳
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
امکانات رفاهی
آسانسور
سالن برگزاری مهمانی
روزنامه رایگان در لابی
صندوق امانات در پذیرش
خودپرداز / بانکداری
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
اسپا
اتاق اسپا
اسپا
باشگاه سلامت ۲۴ ساعته
تفریحات فضای باز
نجات غریق در محل
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
امکانات اسپا
سونا
اتاق بخار
خدمات تجاری
فضای کار با کامپیوتر
فضای اتاق کنفرانس - 8000 فیت
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
زبان هایی که صحبت می شود
زبان هندی
زبان انگلیسی
قوانین هتل The Oberoi, New Delhi
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 عصر - نصف شب
زمان خروج:
12:00 عصر
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
این ملک کارت های اعتباری، کارت های بدهی و پول نقد را می پذیرد
این ملک دارای فضاهای بیرونی مانند بالکن ، پاسیو ، تراس است که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. اگر نگرانی دارید، توصیه می کنیم قبل از ورود با ملک تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آنها می توانند شما را در یک اتاق مناسب اسکان دهند
لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
لطفا توجه داشته باشید: یک تخت کودک برای 1 کودک بین 9 تا 11 سال که در یک اتاق با والدین اقامت دارد، ارائه می شود. برای 2 کودکان بین 8 تا 12 سال، یک اتاق اضافی با نرخ تخفیف لازم است.
دستورالعمل های ویژه
این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). مهمانان باید قبل از سفر با جزئیات ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس گیرند. کارکنان میز پذیرش به بدو ورود به ملک از مهمانان استقبال می کنند. مهمانان باید قبل از ورود به برنامه تلفن همراه Aarogya Setu ملک را دانلود کنند. در هنگام ورود، مهمانان باید نتیجه ازمایش COVID-19 PCR منفی یا سابقه واکسیناسیون کامل covid-19 را ارائه دهند. مهمانانی که نتیجه ازمایش covid-19 منفی را ارائه می دهند نباید بیش از 72 ساعت قبل از ورود به این تست شده باشند. برای هر گونه سوال، لطفا با استفاده از اطلاعات موجود در تاییدیه رزرو با ملک تماس بگیرید. مشتریان ممکن است توسط ملک درخواست به ارائه اسناد و مدارک از تاریخ سفر اخیر (مانند نشان دادن تمبر مهاجرت گذرنامه) و / یا تکمیل اظهارنامه سلامت. برای ثبت نام در این ملک، مهمانانی که شهروند هند هستند باید یک کارت شناسایی معتبر صادر شده توسط دولت هند ارائه دهند. مسافرانی که شهروند هند نیستند باید گذرنامه و ویزای معتبر ارائه دهند.