هتل Taj Lake Palace Udaipur

هتل
استثنایی
9.6/10
Lake Pichola, P.O. Box 5 Udaipur Rajasthan
Lake Pichola, P.O. Box 5 Udaipur Rajasthan
مشاهده روی نقشه
فاصله تا نقاط مهم و مراکز دیدنی
Lake Pichola0.1 km
Gangaur Ghat0.8 km
Bagore ki Haveli0.8 km
Bagore-ki-Haveli Museum0.8 km
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين منطقه

نزديک‌ترین‌ها
Lake Pichola - 0.1 km - 2 min walk
Gangaur Ghat - 0.8 km - 9 min walk
Bagore ki Haveli - 0.8 km - 9 min walk
Bagore-ki-Haveli Museum - 0.8 km - 9 min walk
Jagdish Temple - 0.9 km - 11 min walk
Bada Mahal - 1.3 km
Crystal Gallery - 1.3 km
City Palace - 1.4 km
Fateh Prakash Palace - 1.5 km
Lake Fateh Sagar - 1.7 km
Lake Fatehsagar Udaipur - 1.7 km
Laxmi Chowk - 1.9 km
Rajiv Gandhi Park - 2 km
Bapu Bazaar - 2.4 km
Gulab Bagh - 2.5 km
The preferred airport for Taj Lake Palace is Udaipur (UDR-Maharana Pratap) - 36.1 km

مشاهده روی نقشه

امکانات هتل Taj Lake Palace

Property amenities
Guest services
  • Dry cleaning/laundry service
  • Tours/ticket assistance
  • Multilingual staff
  • Wedding services
  • انبار چمدان
  • Porter/bellhop
  • 24-hour front desk
  • Hair salon
  • Concierge services
  • Conveniences
  • Gift shops or newsstand
  • Free newspapers in lobby
  • کتابخانه
  • Safe-deposit box at front desk
  • Things to do
  • مرکز خرید در محل
  • Swimming pool
  • Fitness facilities
  • Bicycle rentals on site
  • Express check-in
  • Health club
  • Full-service spa
  • Express check-out
  • Hiking/biking trails nearby
  • Outdoors
  • Pool umbrellas
  • Number of meeting rooms - 1
  • Conference space size (meters) - 231
  • Number of bars/lounges - 2
  • Number of poolside bars - 1
  • Rooftop terrace
  • Barbecue grill(s)
  • Number of coffee shops/cafes - 1
  • Picnic area
  • Garden
  • Conference space
  • Terrace
  • Pool sun loungers
  • Internet
  • Free wired internet
  • Free WiFi
  • Parking and transportation
  • Limo or town car service available
  • Airport transportation (surcharge)
  • Free self parking
  • Family friendly
  • Number of spa tubs - 1
  • Number of outdoor pools - 1
  • Accessibility
  • Designated smoking areas
  • Braille or raised signage
  • Assistive listening devices available
  • Wheelchair-accessible on-site restaurant
  • Wheelchair accessible (may have limitations)
  • Wheelchair-accessible concierge desk
  • Wheelchair-accessible spa
  • Wheelchair-accessible registration desk
  • Wheelchair-accessible pool
  • Well-lit path to entrance
  • Parking and transportation & Accessibility
  • Wheelchair accessible parking
  • Business services
  • Conference center
  • Business center
  • Conference space size (feet) - 2486
  • Food and drink
  • Breakfast available (surcharge)
  • Coffee/tea in common areas
  • Number of restaurants - 3
  • Family friendly & Guest services
  • Laundry facilities
  • Spa
  • Spa treatment room(s)
  • Entertainment
  • Arcade/game room
  • Billiards or pool table
  • Things to do & Spa
  • Steam room
  • Languages spoken
  • Hindi
  • English
  • Cleaning and safety practices
    Social distancing
  • Gap period enforced between guest stays - 48 hours
  • Social distancing measures are in place
  • No elevators
  • Contactless check-out is available
  • Safety measures
  • Negative COVID-19 test result must have been issued within a specific period before check-in: 72 hours
  • Temperature checks are available to guests
  • Staff temperature checks are conducted regularly
  • Guests are provided with free hand sanitizer
  • Staff wears personal protective equipment
  • Masks are available to guests
  • Protective clothing is available to guests
  • Gloves are available to guests
  • Property confirms they are implementing guest safety measures
  • Individually-wrapped food options are available
  • Individually-wrapped food options are available for dinner
  • Individually-wrapped food options are available through room service
  • Individually-wrapped food options are available for breakfast
  • Individually-wrapped food options are available for lunch
  • Guests must provide health documentation
  • Guests must provide a negative COVID-19 test result
  • Enhanced cleanliness measures
  • Property is cleaned with disinfectant
  • Bed sheets and towels are washed at a temperature of at least 60°C/140°F
  • Contactless check-in is available
  • No rollaway/extra beds available
  • Property confirms they are implementing enhanced cleaning measures
  • Commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant
  • قوانین هتل Taj Lake Palace

    زمان ورود

    midnight - 2:00 PM

    زمان خروج

    12:00 PM

    حداقل سن سرپرست

    18

    دستورالعمل ها
    • هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
    • شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
    • درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
    • این ملک کارت های اعتباری و پول نقد را می پذیرد
    • ویژگی های ایمنی در این ملک شامل کپسول اتش نشانی، اشکارساز دود، سیستم امنیتی، کیت کمک های اولیه و محافظ پنجره است.
    • لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
    دستورالعمل های ویژه
    این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). برای ترتیب دادن وانت، مهمانان باید 24 ساعت قبل از ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس بگیرند. کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. در چک این، مهمانان باید نتیجه ازمایش COVID-19 منفی را ارائه دهند. میهمانانی که نتیجه تست کووید-19 منفی را ارائه می دهند نباید بیش از 72 ساعت قبل از ورود به این تست ازمایش شده باشند. برای ثبت نام در این ملک، مهمانانی که شهروند هند هستند باید یک کارت شناسایی معتبر صادر شده توسط دولت هند ارائه دهند. کارت شماره حساب دائمی (PAN) به دلیل مقررات ملی پذیرفته نخواهد شد. مسافرانی که شهروند هند نیستند باید گذرنامه و ویزای معتبر ارائه دهند. شهروندان هندی باید یک کارت PAN را در چک کردن برای معاملات نقدی بیش از 25،000 INR نشان دهند.
    هزینه های اجباری

    از شما خواسته می شود که هزینه های زیر را در ملک پرداخت کنید:

    • شب کریسمس (24 دسامبر) شام جشن در هر بزرگسال: INR 7500
    • شب کریسمس (24 دسامبر) شام جشن برای هر کودک: INR 3750 (از 5 تا 12 ساله)
    • شب سال نو (31 دسامبر) شام جشن برای هر بزرگسال: INR 19850
    • شب سال نو (31 دسامبر) شام جشن برای هر کودک: INR 9925 (از 5 تا 12 ساله)
    • شام جشن در 29 مارس برای هر بزرگسال: INR 7500
    • شام جشن در 29 مارس برای هر کودک: INR 3750 (از 5 تا 12 ساله)
    • شام جشن در 18 مارس برای هر بزرگسال: INR 7500
    • شام در 18 مارس برای هر کودک: INR 3750 (از 5 تا 12)

    ما تمام اتهاماتی را که توسط ملک به ما ارائه شده است، شامل می شود.

    هزینه های اختیاری
    • هزینه صبحانه کامل: حدود 2700 INR برای بزرگسالان و 1350 INR برای کودکان
    • هزینه شاتل فرودگاه: INR 2450 در هر وسیله نقلیه (یک طرفه)
    • چک در اوایل برای هزینه در دسترس است (منوط به در دسترس بودن)

    لیست بالا ممکن است جامع نباشد. هزینه ها و سپرده ها ممکن است شامل مالیات نباشند و در معرض تغییر باشند.

    توصیه های مهم
    • دسترسی به استخر از ساعت 7:00 صبح تا 9:00 بعد از ظهر در دسترس است.
    • رزرو برای خدمات ماساژ و درمان ابگرم مورد نیاز است. رزرو را می توان با تماس با هتل قبل از ورود، با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو انجام داد.
    • فقط مهمانان ثبت نام شده در اتاق های مهمان مجاز هستند.
    • این ملک دارای اتاق های اتصال / مجاور است که در دسترس هستند و می توانند با تماس با ملک با استفاده از شماره تایید رزرو درخواست شوند.
    • هیچ حیوان خانگی و هیچ حیوان خدماتی در این ملک مجاز نیست.
    • چک های بدون تماس و چک کردن بدون تماس در دسترس هستند.
    • در چک این، مهمانان باید نتیجه ازمایش COVID-19 منفی را ارائه دهند.
    • مهمانانی که نتیجه ازمایش COVID-19 منفی را ارائه می دهند نباید بیش از 72 ساعت قبل از ثبت نام ازمایش شده باشند.
    حیوانات
    حیوانات خدماتی مجاز نیستند
    حیوانات خانگی مجاز نیستند