هتل میلنیوم داون تاون ابوظبی

Millennium Downtown

هتل
خیلی خوب
8.4/10
Hamdan Bin Mohammed Street Abu Dhabi

امکانات

وای‌فای رایگان
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
خشک‌شویی / لباسشویی
آسانسور
صندلی آفتاب استخر
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
امکانات بدنسازی
اتاق اسپا
مشاهده همه
Hamdan Bin Mohammed Street Abu Dhabi
مشاهده روی نقشه
فاصله تا نقاط مهم و مراکز دیدنی
Capital Garden0.6 km
Madinat Zayed Shopping Center0.9 km
World Trade Center Mall0.9 km
Abu Dhabi Corniche1.1 km
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين منطقه

نزديک‌ترین‌ها
Capital Garden - 0.6 km - 7 min walk
Madinat Zayed Shopping Center - 0.9 km - 11 min walk
World Trade Center Mall - 0.9 km - 11 min walk
Abu Dhabi Corniche - 1.1 km - 13 min walk
Al Hosn University - 1.2 km - 13 min walk
Abu Dhabi Commercial Bank - 1.2 km
Central Market - 1.3 km
Cultural Foundation - 1.4 km
Al-Hosn Palace - 1.7 km
Qasr Al Hosn Centre - 1.9 km
Corniche Beach - 2 km
Khalifa Center - 2.2 km
Fun World - 2.2 km
Abu Dhabi Mall - 2.2 km
Kidoos Entertainment - 2.3 km
Abu Dhabi Intl. Airport (AUH) - 36 km

مشاهده روی نقشه

درباره اين هتل

Relax and unwind with massages, body treatments, and facials. You can take advantage of recreational amenities such as a health club, an outdoor pool, and a sauna. Additional features at this hotel include complimentary wireless internet access, concierge services, and a hair salon.

Featured amenities include a 24-hour business center, express check-in, and complimentary newspapers in the lobby. Planning an event in Abu Dhabi? This hotel has 9817 square feet (912 square meters) of space consisting of a conference center and 3 meeting rooms. A roundtrip airport shuttle is provided for a surcharge (available 24 hours), and free valet parking is available onsite.

Grab a bite at Level Lounge, one of the hotel's 3 restaurants, or stay in and take advantage of the 24-hour room service. Snacks are also available at the coffee shop/cafe. Unwind at the end of the day with a drink at the bar/lounge or the poolside bar. Buffet breakfasts are available daily from 6 AM to 10:30 AM for a fee.

Make yourself at home in one of the 236 guestrooms featuring minibars. Your pillowtop bed comes with premium bedding. Complimentary wireless internet access keeps you connected, and satellite programming is available for your entertainment. Private bathrooms have deep soaking bathtubs and rainfall showerheads.

With a stay at Millennium Downtown, you'll be centrally located in Abu Dhabi, a 7-minute walk from Capital Garden and 14 minutes by foot from Abu Dhabi Corniche. This 5-star hotel is 1.6 mi (2.6 km) from Abu Dhabi Mall and 4.9 mi (7.9 km) from Louvre Abu Dhabi.

امکانات هتل میلنیوم داون تاون

امکانات رفاهی
خدمات مهمان
  • خشک‌شویی / لباسشویی
  • دستیار تهیه تور/بلیط
  • کارکنان مسلط به چند زبان
  • انبار چمدان
  • حمل کننده چمدان‌ها
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • سالن آرایش
  • نگهبان ورودی
  • پارکینگ و حمل و نقل
  • پارکینگ (ظرفیت محدود)
  • ترانسفر فرودگاه
  • ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
  • پارکینگ سرپوشیده
  • پارکینگ بدون سقف
  • پارکینگ بدون سقف
  • پارکینگ سرپوشیده
  • پارکینگ رایگان (بدون راننده)
  • پارکینگ رایگان (با راننده)
  • فضاهای خارجی
  • چتر استخر
  • تعداد اتاق جلسه - ۳
  • conference space size (meters) - 912
  • تعداد بار ها- ۱
  • تعداد بار کنار استخر - ۱
  • تعداد کافی‌شاپ‌ها - ۱
  • اتاق کنفرانس
  • صندلی آفتاب استخر
  • اینترنت
  • وای‌فای رایگان
  • دسترسی برای افراد کم توان
  • منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
  • ابزارهای مخصوص افراد ناشنوا و کم‌شنوا
  • اتاق خواب مخصوص افراد کم‌توان (در برخی اتاق‌ها)
  • دوش مخصوص افراد کم‌توان (در برخی اتاق‌ها)
  • حمام برای افراد کم‌توان (در برخی اتاق‌ها)
  • هشدارهای بصری در راهروها
  • ویلچر موجود در محل
  • قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد)
  • باشگاه قابل دسترس برای ویلچر
  • سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
  • نور کافی در قسمت ورودی
  • مسیر مناسب ویلچر
  • مناسب خانواده
  • تعداد استخرهای روباز - ۱
  • پارکینگ و حمل و نقل و دسترسی
  • پارکینگ مخصوص ویلچر
  • خدمات شغلی
  • اتاق کنفرانس
  • مرکز تجاری
  • conference space size (feet) - 9817
  • مرکز تجاری ۲۴ ساعته
  • غذا و نوشیدنی
  • صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
  • تعداد رستوران‌ها- ۳
  • سرویس‌های مناسب خانواده و مهمان
  • امکانات خشکشویی
  • راحتی
  • آسانسور
  • سالن برگزاری مهمانی
  • سالن رقص
  • روزنامه رایگان در لابی
  • صندوق امانات در پذیرش
  • سایر خدمات
  • امکانات بدنسازی
  • چک‌این سریع
  • کلوپ سلامتی
  • بدنسازی ۲۴ ساعته
  • سرگرمی
  • تلویزیون در فضاهای مشترک
  • اسپا
  • اتاق اسپا
  • اسپا
  • سونا
  • اتاق بخار
  • زبان هایی که صحبت می‌شود
  • زبان هندی
  • زبان عربی
  • زبان ویتنامی
  • زبان فیلیپینی
  • زبان انگلیسی
  • زبان لتونیایی
  • چینی (ماندارین)
  • زبان ایتالیایی
  • زبان اندونزیایی
  • زبان فرانسوی
  • زبان اسپانیایی
  • زبان صربی
  • روش‌های نظافت و ایمنی
    فاصله اجتماعی
  • فاصله بین اقامت مهمانان - ۲۴ ساعت
  • حفاظ بین مهمانان و کارکنان در فضاهای اصلی ارتباطی
  • تدابیر مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی
  • پرداخت غیرنقدی
  • چک‌اوت بدون نیاز به تماس
  • خدمات غذا بدون نیاز به تماس / روم سرویس
  • خدمات نظافت
  • پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی
  • مهر و موم اتاق پس از نظافت
  • ضدعفونی شده
  • شستشوی ملحفه‌ها و حوله‌ها در دمای حداقل 60 درجه سانتیگراد
  • ضدعفونی
  • چک-این بدون نیاز به تماس
  • پیگیری از شیوه‌های نظافت intertek cristal
  • عدم نیاز به ارائه مدارک پزشکی
  • property follows a brand or regulatory agency's sanitization guidelines clean promise (ihg)
  • نظافت
  • نظافت سطوح با مواد ضدعفونی کننده
  • اقدامات ایمنی
  • کنترل دمای بدن مهمانان
  • کنترل منظم دمای بدن کارکنان
  • ضدعفونی کننده دست رایگان
  • تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان
  • سرویس غذای مقوی
  • ماسک برای مهمانان
  • لباس محافظ برای مهمانان
  • دستکش برای مهمان
  • تست کویید-۱۹ در محل انجام نمی‌شود
  • استفاده از ماسک اجباری است
  • تاییدیه پیروی از اقدامات ایمنی برای مهمانان
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه
  • انواع شام با بسته بندی جداگانه موجود
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه (روم سرویس)
  • انواع صبحانه با بسته بندی جداگانه موجود
  • انواع ناهار با بسته بندی جداگانه موجود
  • قوانین هتل میلنیوم داون تاون

    Check-in
    3:00 PM - midnight
    Check-out
    12:00 PM
    حداقل سن سرپرست
    21
    دستورالعمل ها
    • Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
    • Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
    • Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
    • The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
    • This property accepts credit cards, debit cards, and cash
    • Cashless transactions are available
    • Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, a first aid kit, and window guards
    • This property affirms that it follows the cleaning and disinfection practices of Clean Promise (IHG)
    • Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
    دستورالعمل های ویژه
    This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). To arrange pick-up, guests must contact the property 24 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival. Guests booked in breakfast included rate plans receive breakfast for up to 2 adults who are sharing a guestroom. Breakfast fees apply for additional guests. Guests booked in dinner included rate plans receive dinner for up to 2 adults who are sharing a guestroom. Dinner fees apply for additional guests.
    هزینه های اختیاری
    • Fee for buffet breakfast: approximately AED 75 per person
    • Airport shuttle fee: AED 170 per vehicle (one-way, maximum occupancy 4)
    • Rollaway bed fee: AED 100 per night
    • Credit card charges are subject to a surcharge of 5 percent

    The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.

    توصیه های مهم
    • One child 21 years old or younger stays free when occupying the parent or guardian's room, using existing bedding.
    • Only registered guests are allowed in the guestrooms.
    • The property has connecting/adjoining rooms, which are subject to availability and can be requested by contacting the property using the number on the booking confirmation.
    • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
    • The property is cleaned and disinfected using an electrostatic sprayer; disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F; guestroom doors are sealed after cleaning.
    • Personal protective equipment, including masks and gloves, will be available to guests.
    • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; contactless room service is available; masks are required in public areas.
    • Contactless check-in and contactless check-out are available.
    • Enhanced food service safety measures are in place.
    • Individually-wrapped food options are available for breakfast, lunch, and dinner, and also through room service.
    • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings, and can be accessed from outside the building via exterior corridors.
    • This property affirms that it adheres to the cleaning and disinfection practices of Intertek Cristal (3rd party expert - Global) and Safe Travels (WTTC - Global).
    حیوانات
    Service animals are allowed
    Service animals are exempt from fees/restrictions
    Pets not allowed