قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
حوله ساحل
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
خودپرداز / بانکداری
خارج از مکان
چترهای ساحلی/ سایبان ساحلی
چتر استخر
تعداد اتاق جلسه - ۱
تعداد بار ها- ۱
فضای پیکنیک
باغچه
ساحل اختصاصی در نزدیکی
کبابپز/ باربیکیو
تراس
صندلیهای آفتابگیر ساحلی
صندلی آفتاب استخر
حیوانات خانگی
منطقه بازی سگها
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
اتاق بازی
اینترنت
وایفای رایگان
مناسب برای خانواده
تعداد استخرهای روباز - ۴
کلوپ کودکان (رایگان)
parking and transportation
ترانسفر محلی (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
خدمات رفاهی مناسب برای خانواده
خواربارفروشی/فروشگاه
خدمات تجاری
مرکز تجاری
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
things to do & children's pool
استخر کودکان
مناسب برای خانواده و خدمات مهمان
امکانات خشکشویی
فعالیتها
امکانات بدنسازی
زبانهایی که صحبت میشود
زبان روسی
زبان تایلندی
زبان انگلیسی
چینی (ماندارین)
امکانات اتاق
غذا و نوشیدنی
کاسه آب و غذا
property amenities & room amenities
امکانات اتاق خواب
سطل زباله
قوانین هتل Cassia Phuket, part of Banyan Group
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 عصر - هر زمان
زمان خروج:
12:00 عصر
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
نام در کارت اعتباری مورد استفاده در چک در برای پرداخت هزینه های جانبی باید نام اصلی در رزرو اتاق مهمان باشد
این ملک کارت های اعتباری و پول نقد را می پذیرد
ویژگی های ایمنی در این ملک شامل یک اشکارساز دود است
این ملک دارای فضاهای بیرونی مانند بالکن ، پاسیو ، تراس است که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. اگر نگرانی دارید، توصیه می کنیم قبل از ورود با ملک تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آنها می توانند شما را در یک اتاق مناسب اسکان دهند
لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
دستورالعمل های ویژه
این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). برای ترتیب دادن وانت، مهمانان باید 48 ساعت قبل از ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس بگیرند. کارکنان میز پذیرش به بدو ورود به ملک از مهمانان استقبال می کنند. مهمانان رزرو شده در برنامه های نرخ که شامل انتقال فرودگاه باید حداقل 2 روز قبل با این ملک تماس بگیرند تا وانت فرودگاه را ترتیب دهند.
نمایش بیشتر
سوالات متداول
آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.