The preferred airport for Best Western Premier CHC Airport is Cristoforo Colombo Airport (GOA)
1.7 km - 0 min walk
درباره هتل
اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
امکانات هتل بست وسترن پریمیر سی اچ سی
فارسی
انگلیسی
امکانات رفاهی
خدمات مهمان
خشکشویی / لباسشویی
دستیار تهیه تور/بلیط
انبار چمدان
حمل کننده چمدانها
کارکنان مسلط به چند زبان
پذیرش ۲۴ ساعته
نگهبان ورودی
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
خارج از مکان
سالن پذیرش
اندازه اتاق کنفرانس - ۱۴۰ متر
تعداد بار ها- ۱
تعداد کافیشاپها - ۱
اتاق کنفرانس
خدمات تجاری
اتاق جلسات
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
اندازه اتاق کنفرانس - ۴۵۹ متر
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
اینترنت
وایفای رایگان
دسترسی
بریل یا تابلوهای برجسته
ابزارهای مخصوص افراد ناشنوا و کمشنوا
مسیر مناسب ویلچر
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
تفریحات و امکانات
اسپا با خدمات کامل
امکانات بدنسازی
حمل و نقل
ترانسفر فرودگاهی رایگان
پارکینگ شخصی (با پرداخت هزینه اضافه)
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان آلمانی
زبان انگلیسی
زبان ایتالیایی
زبان فرانسوی
زبان اسپانیایی
قوانین هتل بست وسترن پریمیر سی اچ سی
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 PM - midnight
زمان خروج:
12:00 PM
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
This property reserves the right to pre-authorize the guest's credit card prior to arrival.
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport. To arrange pick-up, guests must contact the property 24 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.