قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
اسپا قابل دسترس برای ویلچر
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
تفریحات و امکانات
امکانات بدنسازی
اسپا با خدمات کامل
اسپا
اتاق اسپا
خدمات اسپا در محل
سرگرمی
بیلیارد
خدمات تجاری
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
استخرکودکان
استخر کودکان
امکانات اسپا
اتاق بخار
زبان هایی که صحبت می شود
زبان تایلندی
زبان انگلیسی
چینی (ماندارین)
قوانین ریزورت نپ پاتونگ
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - midnight
زمان خروج:
11:00 AM
حداقل سن سرپرست:
15
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards; cash is not accepted
Cashless transactions are available
Safety features at this property include a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, and a first aid kit
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
Additional fees may apply to children for meals.
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the ferry terminal and airport (surcharges may apply). To arrange pick-up, guests must contact the property 72 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. To make arrangements for check-in please contact the property ahead of time using the information on the booking confirmation. If you are planning to arrive after 3:00 PM please contact the property in advance using the information on the booking confirmation. Guests must contact the property in advance for check-in instructions. Front desk staff will greet guests on arrival at the property. For any questions, please contact the property using the information on the booking confirmation.