آپارتمان اسلاویجا بلگراد

Slavija

آپارتمان
46 Njegoševa 1sprat. Stan br5 11000 Belgrade

امکانات

ورود حیوانات خانگی مجاز
تهویه مطبوع
مشاهده همه
46 Njegoševa 1sprat. Stan br5 11000 Belgrade
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين هتل

رزرو هتل اسلاویجا بلگراد (Slavija Hotel)

اگر به‌دنبال اقامتی راحت و اقتصادی در قلب بلگراد، پایتخت زیبای صربستان هستید، رزرو هتل اسلاویجا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دسترسی عالی این هتل و نزدیکی به دیدنی‌های بلگراد از جمله موزه نیکولا تسلا، کلیسای جامع سنت ساوا و... در کنار ارائه خدمات رفاهی استاندارد و قیمت مناسب، موجب شده است تا این هتل به گزینه‌ای عالی برای رزرو هتل بلگراد باشد. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره این هتل ارائه شده است. 

معرفی هتل اسلاویجا بلگراد

فرقی ندارد که با اهداف تجاری به بلگراد سفر می‌کنید و یا قرار است به کاوش در جاذبه های دیدنی و تفریحات آن بپردازید؛ در هر حال، هتل اسلاویجا با موقعیت مکانی مناسب و امکانات عالی، گزینه بسیار مناسبی برای اقامت شما محسوب می‌شود. به‌عنوان مهمان در هتل، می‌توانید از امکانات رایگان متنوعی لذت ببرید که برای بهبود تجربه اقامت شما در نظر گرفته شده‌اند. در صورتی که بخواهید طی اقامت امور کاری‌تان را سروسامان دهید یا صرفا ماجراهای هیجان‌انگیز سفر خود را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید، می‌توانید بدون زحمت و با اینترنت رایگان و اتاق‌های مخصوص کار در هتل، این کار را انجام دهید. همچنین، اگر با کودکان خود به بلگراد سفر می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را به زمین بازی کودکان هتل بسپارید تا آن‌ها نیز اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. هتل اسلاویجا مشتاقانه منتظر استقبال از شماست.

رزرو آنلاین هتل اسلاویجا بلگراد

برای رزرو هتل اسلاویجا در سایت فلای تودی، راه بسیار ساده‌ای در پیش دارید. پس از آنکه مشخصات مورد نیاز را در همین صفحه وارد کردید و گزینه جستجو را زدید، فهرستی از اتاق‌هایی که در بازه زمانی انتخابی شما قابل رزرو هستند، نشان داده خواهد شد. با انتخاب زدن و زدن گزینه جستجو، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در فرم‌های آن باید مشخصات مسافران را وارد کنید تا به مرحله نهایی (تسویه حساب) هدایت شوید. با تکمیل این فرایند و پرداخت هزینه، رزرو اتاق مورد نظر نهایی شده و واچر آن از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌شود.

اتاق های هتل اسلاویجا بلگراد

هتل اسلاویجا، 184 اتاق دارد که همگی آن‌ها بر اساس جدیدترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی و مبله شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند تلویزیون، میز و جارختی، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، مبل راحتی، تلفن و چرا‌غ خواب هستند و به‌زیبایی دکور شده‌اند تا فضایی گرم و آرامش‌بخش را برای شما فراهم کنند. انواع مختلف اتاق‌هایی که هنگام رزرو هتل اسلاویجا بلگراد می‌توانید آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید، عبارت‌اند از:
•    اتاق سوپریور دبل با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
•    اتاق سوپریور توئین با ظرفیت 3 نفر و 2 تخت سینگل
•    اتاق خانوادگی 2 خوابه با ظرفیت 5 نفر و 5 تخت سینگل
•    سوئیت خانوادگی 4 نفره با یک تخت دبل و 2 تخت سینگل
•    اتاق استاندارد تریپل با ظرفیت 3 نفر و 3 تخت توئین

قیمت هتل اسلاویجا بلگراد

قیمت هتل خارجی اسلاویجا در طول ماه‌های مختلف سال متفاوت است و مواردی مثل ظرفیت اتاق مورد نظر شما و تعداد مسافران نیز بر آن تاثیر می‌گذارد. برای اطلاع از نرخ دقیق اقامت در هتل، بهتر است اطلاعات لازم را در همین صفحه وارد کنید و سپس، گزینه جستجو را بزنید تا فهرست اتاق‌ها همراه با هزینه به‌روز و لحظه‌ای رزرو آن‌ها نشان داده شود. با مراجعه به سایت و اپلیکیشن فلای تودی می‌توانید روند خرید بلیط هواپیما بلگراد را نیز انجام دهید. 

امکانات هتل اسلاویجا بلگراد

با وجود این‌ که اسلاویجا یک هتل سه ستاره است، اما از نظر امکانات یکی از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. با رزرو هتل، در طول اقامت خود به امکاناتی نظیر اتاق‌های مخصوص کنفرانس، جلسات و میهمانی‌ها، اتاق چمدان‌، آسانسور، خدمات خشکشویی و وای فای رایگان و... دسترسی خواهید داشت که می‌توانند اقامتی بی‌دغدغه را برای شما رقم بزنند. صبحانه سلف‌سرویس، گیفت شاپ، پارکینگ، ترانسفر فروگاهی رفت و برگشت، فضای مناسب برای کار با لپ‌تاپ و... نیز از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل اسلاویجا بلگراد هستند. 

رستوران های هتل اسلاویجا بلگراد

با رزرو این هتل، در طول اقامت خود می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در رستوران فور سیزن (Four Seasons)، تنها رستوران هتل، میل کنید. رستوران فضایی گرم و دلنشینی دارد و غذاخوردن در آن قطعا به یکی از بهترین خاطرات شما از سفر به بلگراد تبدیل خواهد شد. 

مشخصات عمومی هتل

شماره اتاق‌ها1

امکانات آپارتمان اسلاویجا

امکانات رفاهی
حیوانات خانگی
  • ورود حیوانات خانگی مجاز
  • عمومی
  • تهویه مطبوع
  • زبان هایی که صحبت می شود
  • زبان صربی
  • زبان انگلیسی
  • قوانین هتل
    زمان ورود:

    00:00 - 14:00

    زمان خروج:

    06:0012:00

    جزییات پرداخت

    هیچ کارت اعتباری پذیرفته نمی شود، فقط پول نقد

    ویزا

    یورو / مسترکارت

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.