قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
خدمات تجاری
اتاق کنفرانس
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
اندازه اتاق کنفرانس ۱۳۱۲ متر
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
قهوه / چای در فضاهای عمومی
تعداد رستورانها- ۱
تفریحات و امکانات
تفریحات شبانه
امکانات بدنسازی
مرکز خرید در محل
اسپا با خدمات کامل
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
امکانات رفاهی
آسانسور
سالن برگزاری مهمانی
روزنامه رایگان در لابی
خودپرداز / بانکداری
لاکر موجود
صندوق امانات در پذیرش
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
اتاق بازی
بازیهای کودکان
بیلیارد
اسپا
اتاق اسپا
خدمات اسپا در محل
امکانات خانوادگی
خواربارفروشی/فروشگاه
امکانات اسپا
سونا
اتاق بخار
استخرکودکان
استخر کودکان
زبان هایی که صحبت می شود
زبان تایلندی
زبان انگلیسی
چینی (ماندارین)
زبان فرانسوی
قوانین هتل نووتل آن سیام
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 PM - anytime
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
Cashless transactions are available
This property uses a grey water recycling system
Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, a first aid kit, and window guards
This property affirms that it follows the cleaning and disinfection practices of ALLSAFE (Accor Hotels)
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). To arrange pick-up, guests must contact the property 24 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.