قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
سالن قابل دسترس برای ویلچر
رستوران قابل دسترس برای ویلچر
هشدارهای بصری در راهروها
نرده در راه پلهها
دسترسی ویلچر به اتاقهای جلسه و کار
حمل و نقل
پارکینگ بدون سقف
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ با راننده (با پرداخت هزینه اضافه)
خارج از مکان
پکیجهای خواستگاری و عاشقانه
سالن پذیرش
فضاهای کار اشتراکی
تعداد بار ها- ۱
امکانات رفاهی
لاکر موجود
کتابخانه
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
گالری هنری
اینترنت
وایفای رایگان
اسپا
اتاق اسپا
خدمات اسپا در محل
تفریحات و امکانات
شومینه در لابی
بدنسازی ۲۴ ساعته
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
قهوه / چای در فضاهای عمومی
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
خدمات مناسب خانواده
اسنک بار/اغذیه فروشی
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
خدمات تجاری
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
زبان هایی که صحبت می شود
زبان آلمانی
زبان عربی
زبان روسی
زبان انگلیسی
زبان ترکی
زبان اسپانیایی
قوانین هتل روت کاراکوی
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 PM - anytime
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
This property accepts credit cards and cash
Cashless transactions are available
Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, a first aid kit, and window guards
Masks are required at the property for guests without COVID-19 vaccination
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. Guests will receive an email 2 weeks before arrival with check-in instructions. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.