قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
دسترسی ویلچر به آسانسور
اسپا قابل دسترس برای ویلچر
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
باشگاه قابل دسترس برای ویلچر
استخر قابل دسترس برای ویلچر
غذاخوری خصوصی/مخصوص زوجها
خدمات مناسب خانواده
تعداد استخرهای روباز - ۲
اسنک بار/اغذیه فروشی
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
حمل و نقل
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
خدمات تجاری
اتاق کنفرانس
اتاق جلسات
مرکز تجاری
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
قهوه / چای در فضاهای عمومی
تعداد رستورانها- ۲
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
اسپا
اتاق اسپا
خدمات اسپا در محل
امکانات خانوادگی
خواربارفروشی/فروشگاه
تفریحات فضای باز
نجات غریق در محل
استخرکودکان
استخر کودکان
امکانات اسپا
اتاق بخار
زبان هایی که صحبت می شود
زبان هندی
زبان آلمانی
زبان عربی
زبان روسی
زبان کرهای
چینی (کانتونی)
زبان فیلیپینی
زبان انگلیسی
زبان ایتالیایی
زبان فرانسوی
زبان اردو
قوانین هتل انداز پالم جمیرا
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - midnight
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
This property accepts credit cards; cash is not accepted
This property uses a grey water recycling system
Noise-free guestrooms cannot be guaranteed
Safety features at this property include a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, and window guards
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
This property’s cabana pool is reserved for adults only.
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.