هتل جهانگردی شاهرود

هتل
4.6/10
سمنان، شاهرود، میدان آزادی، خیابان فردوسی، خیابان صادقیان

امکانات

وای فای
رستوران
مشاهده همه
سمنان، شاهرود، میدان آزادی، خیابان فردوسی، خیابان صادقیان
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل جهانگردی شاهرود

هتل جهانگردی شاهرود (Shahroud Tourist Hotel)، یکی از هتل‌های شهر شاهرود است که از لحاظ موقعیت قرارگیری در نقطه‌ای قرار دارد که هم در بخش خوش آب و هوای استان سمنان قرار دارد و هم بخش خشک و کویری آن! محوطه هتل باصفا است و در مجموع، با در نظر گرفتن امکاناتی همچون کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، لابی، فروشگاه و غرفه، پارکینگ و رستوران، اقامت خوبی را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. برای رزرو هتل جهانگردی شاهرود می‌توانید از میان 15 باب اتاق و سوئیت هتل، اقامتگاه مورد نظر خود را از بین گزینه‌هایی همچون اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته و سوئیت چهار نفره انتخاب نمایید. سطح قیمت رزرو هتل جهانگردی شاهرود نسبتا متوسط و نسبت به دیگر اقامتگاه‌های شهر مقرون به صرفه است. لازم به ذکر است، سوئیت‌های این هتل از باقی اتاق‌ها گران‌تر هستند. هتل جهانگردی شاهرود در مسیر استان خراسان رضوی قرار گرفته و از این نظر، به جاذبه‌های تاریخی همچون آب انبار سه قلعه و کاروانسرای میامی نزدیک است. فاصله هتل جهانگردی شاهرود از مرکز شهر ، راه آهن، ترمینال، فرودگاه شهر شاهرود و پارک جنگلی نیز کم است.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1351
وضعیت دید هتلمحوطه هتل
تعداد اتاق‌ها15 اتاق
تعداد طبقات1 طبقه
تعداد تخت‌ها42 تخت
ظرفیت لابی با ظرفیت 20 نفر
محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلشمال

فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

بازار تاریخی شاهرود

حمام چهارسوق

مجموعه تفریحی آبشار شاهرود

موزه شاهرود

کویر رضا آباد

ایستگاه راه اهن شاهرود

فرودگاه بین المللی شاهرود

امکانات هتل جهانگردی شاهرود

امکانات رفاهی
  • سیستم اعلام حریق
  • رستوران ایرانی
  • لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • کمد لباس
  • مبلمان
  • دمپایی
  • حمام
  • لوازم بهداشتی
  • جعبه کمک های اولیه
  • پارکینگ روباز
  • خدمات
  • وای فای
  • سایر خدمات
  • کپسول آتش نشانی
  • سیستم تهویه
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • صبحانه رایگان
  • خدمات پذیرش
  • صندوق امانات
  • اتاق چمدان
  • پذیرش 24 ساعته
  • سایر امکانات
  • تلفن (داخلی)
  • امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • رستوران‌های هتل جهانگردی شاهرود
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    80 نفر
    صبحانه از 07:00 الی 09:30
    ناهار از 12:00 الی 16:00
    شام از 19:30 الی 23:00

    رزرو هتل جهانگردی شاهرود

    با رزور هتل جهانگردی شاهرود، چند روزی را در شهر زیبای شاهرود بمانید، طلوع آفتاب جنگل ابر را ببینید و سری به جاهای دیدنی شاهرود بزنید. شاهرود یکی از شهرهای تاریخی محسوب می‌شود که قدمت آن به هزاران سال قبل برمی‌گردد. برای تماشای این شهر بهتر است، چند روزی در یکی از هتل های شاهرود اقامت داشته باشید. ما به شما هتل جهانگردی شاهرود را پیشنهاد می‌کنیم. همراه ما باشید تا بیشتر با هتل جهانگردی شاهرود آشنا شوید.

    معرفی هتل گردشگری شاهرود

    هتل جهانگردی، یکی دیگر از هتل های باسابقه ایرانگردی و جهانگردی در شاهرود به شمار می‌رود. این شهر به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، همواره مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می‌گیرد، به همین دلیل بهتر است از چند روز پیش سفر، اتاق خود را رزرو کنید. هتل جهانگردی در میدان آزادی قرار گرفته که دسترسی نزدیک آن به جاذبه های گردشگری شاهرود، یکی از مهم ترین مزایای رزرو مهمانسرای جهانگردی شاهرود به حساب می‌آید.

    رزرو آنلاین جهانگردی شاهرود در فلای تودی

    برای رزرو هتل جهانگردی در شاهرود با بهترین قیمت کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (شاهرود) را انتخاب نموده و نام هتل جهانگردی شاهرود را وارد کنید. پس از انتخاب کردن تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا اتاق های هتل، به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر با کلیک برروی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن خرید، واچر هتل از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

    امکانات هتل جهانگردی شاهرود

    هتل جهانگردی یکی از هتل های خوب در شاهرود به حساب می‌آید که برای آسایش مهمانان خود، مجموعه امکانات خوب و کاملی را در نظر گرفته است. با رزرو هتل جهانگردی شاهرود می‌توانید از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، محل نگهداری چمدان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، رستوران، پارکینگ و روم سرویس 12 ساعته بهره مند شوید. در سایت فلای تودی می‌توانید عکس هتل جهانگردی شاهرود و امکانات آنرا مشاهده کنید.

    رستوران هتل جهانگردی شاهرود

    یکی دیگر از مزایای رزرو هتل جهانگردی شاهرود، وجود رستوران در هتل است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید در رستوران هتل جهانگردی شاهرود، انواع غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت سفارش دهید و نوش جان کنید. رستوران هتل در طبقه همکف هتل قرار دارد و در سه وعده صبحانه، نهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

    اتاق های هتل جهانگردی شاهرود

    هتل جهانگردی شاهرود دارای 15 واحد اقامتی است که می‌توانید با توجه به تعداد نفرات خود یکی از اتاق های دو تخته، سه تخته و یا سوئیت چهار نفره آن را رزرو کنید. با رزرو اتاق در هتل جهانگردی شاهرود از امکانات اتاق‌ها نظیر تلفن، سرویس بهداشتی و حمام، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، تلویزیون و سایر امکانات بهره مند شوید.

    قیمت هتل جهانگردی شاهرود

    هزینه رزور هتل جهانگردی شاهرود، خیلی بالا نیست و شما برای سفر به شاهرود و اقامت در این هتل، نیازی به پرداخت هزینه زیاد نخواهید داشت. البته به این نکته توجه داشته باشید قیمت اتاق های مهمانسرای جهانگردی شاهرود با توجه به بازه تاریخی و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. اتاق های هتل جهانگردی شاهرود در فلای تودی همراه با تخفیف ویژه و نرخی ارزانتر از بورد اصلی هتل، قابل رزرو هستند.

    قوانین هتل جهانگردی شاهرود 

    -پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    -زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    -در مهمانسرای جهانگردی شاهرود ساعت تحویل اتاق 14 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 12 ظهر در نظر گرفته شده است.
    -قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید. در صورتی که نیاز به هماهنگی داشتید می‌توانید از طریق تماس با تلفن هتل جهانگردی شاهرود با بخش رزرو هتل، در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    -فاصله هتل تا بازار سرپوشیده: 10 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا مسجد جامع شاهرود: ۵ دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا بیمارستان امام حسین: 10 دقیقه با خودرو 
    -فاصله هتل تا پایانه مسافربری: 15 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا ایستگاه راه آهن: 15 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا آرامگاه بایزید بسطامی: ۱۰ دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا فرودگاه: ۱۶ دقیقه با خودرو 
    -فاصله هتل تا جنگل ابر: ۶۰ دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است. پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر می باشد. نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت می باشد. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد. امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا و ... به شرط احراز محرمیت می باشد. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا شرکت فلای تودی نمی باشد.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.