هتل ایثار سمنان

هتل
6.4/10
سمنان، میدان استاندارد، مسکن مهر، پشت مصلی

امکانات

رستوران
آسانسور
پارکینگ
مشاهده همه
سمنان، میدان استاندارد، مسکن مهر، پشت مصلی
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل ایثار سمنان

هتل ایثار سمنان (Isar Hotel)، یکی از بهترین هتل های 3 ستاره این شهر است که در سال 1394 به بهره‌برداری رسیده و از شرایط بسیار مطلوبی برای اسکان مسافران این شهر برخوردار است. علی‌رغم نوسازبودن، این هتل در سال 1397 تحت بازسازی قرار گرفته و به همین دلیل است که رزرو هتل ایثار سمنان در زمان سفر به این شهر اقدام عاقلانه‌ای خواهد بود. این هتل کوچک، تنها 15 واحد اقامتی دارد و یک طبقه از سه طبقه هتل نیز به تالار عروسی اختصاص پیدا کرده است. همچنین، تمامی اتاق های هتل ایثار سمنان به بهترین امکانات رفاهی ممکن مجهز شده‌اند و به صورت واحدهای 2، 3 و 4 تخته در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی هم دارد و جاذبه‌هایی مثل مسجد جامع سمنان، دروازه ارگ و بازار سمنان در فاصله کمی از آن قرار گرفته‌اند. قیمت هتل ایثار سمنان به تاریخ سفر شما بستگی دارد و با توجه به اتاقی که برای اقامت انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. 

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1394
وضعیت دید هتلشهر
تعداد اتاق‌ها15 اتاق
تعداد طبقات3 طبقه
تعداد تخت‌ها45 تخت
محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلشمال

فاصله هتل ایثار سمنان تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

جنگل ابر سمنان

کاروانسرای لاسجرد

چشمه علی دامغان

کاروانسرای قصر بهرام

بازار سمنان

محوطه تاریخی علا

امام زاده علمدار

رستوران عمارت بادگیر

بیمارستان شفا

فرودگاه شهدای سمنان

ایستگاه راه اهن سمنان

امکانات هتل ایثار سمنان

امکانات رفاهی
  • پارکینگ
  • آسانسور
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • کمد لباس
  • سیستم اعلام حریق
  • لوازم بهداشتی
  • بالکن
  • حمام
  • چای ساز
  • کافی شاپ
  • سالن آمفی تئاتر
  • سالن همایش و کنفرانس
  • امکانات برگزاری جلسات کاری
  • خدمات تفریحی و سلامت
  • سونا
  • باشگاه ورزشی
  • استخر
  • جکوزی
  • امکانات ورزشی
  • میز پینگ پنگ
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • رستوران‌های هتل ایثار سمنان
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    250 نفر
    صبحانه از 08:00 الی 09:30
    ناهار از 13:00 الی 15:00
    شام از 20:00 الی 22:00
    کافی‌شاپ‌های هتل ایثار سمنان
    کافی شاپ
    مکان کافی‌شاپ‌
    طبقه همکف
    ظرفیت کافی‌شاپ‌
    15 نفر
    سرویس دهی از 12:00 الی 23:00

    رزرو هتل ایثار سمنان

    رزرو هتل ایثار سمنان، فرصتی برای تجربه کردن یک سفر متفاوت است. سمنان شهری کویری در جنوب رشته کوهای البرز است، شهری با قدمت تاریخی هزاران ساله، که از یک سو به جنگل های ابر می‌رسد و از یک سو راه به کویر لوت دارد. چه عاشق تاریخ باشید و چه هنر و معماری اصیل ایرانی، باید سمنان را از نزدیک ببینید. اگر روزی به استان سمنان سفر کردید، باید سری به این شهر بزنید و از جاذبه های توریستی سمنان دیدن کنید، برای این کار خرید بلیط هواپیما و البته رزرو هتل های سمنان با قیمت مناسب بهترین انتخاب است. 

    رزرو آنلاین هتل ایثار سمنان در فلای تودی

    اگر قصد رزرو اتاق در هتل ایثار سمنان را دارید، می‌توانید وارد وب سایت فلای تودی شده و از بخش هتل های داخلی، نام هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. با وارد کردن تاریخ ورود و خروج و کلیک روی گزینه جستجو، لیستی از اتاق‌های موجود هتل در تاریخ مورد نظر شما، به همراه قیمت و امکانات نمایش داده می‌شود. بعد از مشاهده و مقایسه اتاق ها، می‌توانید بهترین گزینه برای خود را با قیمت مناسب رزرو کنید. پس از تکمیل شدن فرایند پرداخت، واچر هتل از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌شود.

    معرفی هتل ایثار سمنان

    هتل ایثار یکی از بهترین هتل های سمنان است. این هتل سه ستاره در 15 واحد اقامتی و 3 طبقه ساخته شده است. جالب است بدانید که هتل ایثار سمنان با وجود آنکه جزو هتل های مدرن به حساب می‌آید، در سال 1397 جهت رفاه حال مسافران یک بار مورد بازسازی قرار گرفته است. اگرچه ایثار سمنان یک هتل سه ستاره است، اما امکانات و خدماتی در حد بسیاری از هتل های لوکس دارد که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شوید. 

    امکانات هتل ایثار سمنان

    هتل ایثار سمنان هرآنچه را که برای یک سفر راحت به آن احتیاج دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل سه ستاره سمنان می‌توان به مجموعه آبی اشاره کرد. مجموعه آبی هتل ایثار شامل سونا، جکوزی و استخر سرپوشیده است. علاوه‌بر مجموعه آبی این هتل چند سالن مجهز برای برگزاری سمینار، جلسات کاری و مراسمات و ضیافت‌ها دارد. مهمانان می‌توانند برای برگزاری مراسمات از سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی هتل ایثار سمنان استفاده کنند. در کنار این امکانات این هتل یک سالن بیلیارد، میز پینگ پونگ و یک پارکینگ سرپوشیده را نیز در فهرست امکانات خود جای داده است. از سمتی با اقامت در این هتل سمنان نیازی نیست نگران غذا باشید. هتل ایثار سمنان یک رستوران لوکس و مجهز با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و آسیایی دارد. علاوه بر این برای سرو دسر و نوشیدنی می‌توانید به کافی شاپ هتل ایثار بروید. 

    اتاق های هتل ایثار سمنان

    اتاق های هتل ایثار سمنان با ظرفیت‌های متنوع برای اقامت گروه های مختلف مناسب است. این هتل 15 واحد اقامتی با ظرفیت‌های دوتخته، سه تخته و چهارتخته دارد. از جمله امکانات اتاق های هتل ایثار سمنان می‌توان به تخت و سرویس خواب راحت، حمام و سرویس بهداشتی با کلیه لوازم بهداشتی، مبلمان، کابینت، یخچال و چای ساز اشاره کرد. 
    -اتاق دو تخته
    -اتاق سه تخته
    -اتاق  چهار تخته.

    قیمت رزرو هتل ایثار سمنان

    قیمت هتل ایثار سمنان با توجه به امکانات و کلاس اقامتی به‌صرفه و مناسب است. البته توجه داشته باشید که قیمت رزرو هتل ایثار سمنان متغییر بوده و به موارد مختلفی بستگی دارد، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود بعد از خرید بلیط هواپیما سمنان، به وب سایت فلای تودی مراجعه کرده و قیمت واحدهای اقامتی را به صورت آنلاین مشاهده کنید. زیرا قیمت نهایی هتل به زمان درخواست شما، اتاق مورد نظر، تاریخ ورود و خروج و البته تعداد نفرات بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن هتل ایثار سمنان تماس بگیرید. 

    قوانین رزرو هتل ایثار سمنان

    -ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر است.
    -پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    -زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    -قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    -فاصله هتل تا مسجد جامع: 13 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا دروازه ارگ: 9 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا شهر شهمیرزاد: 34 دقیقه باخودرو
    -فاصله هتل تا بازار سمنان: 10 دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی فلای تودی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا شرکت فلای تودی نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود. مجموعه آبی و سالن ورزشی هتل دارای هزینه جداگانه طبق تعرفه می باشد.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 5 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 7 سال کامل محاسبه می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.