اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

اقامتگاه بومگردی
4.0/10
بوشهر، خیابان خلیج فارس، کوچه نسیم ۷، پلاک ۱
بوشهر، خیابان خلیج فارس، کوچه نسیم ۷، پلاک ۱
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر (Maan Hamisheh Sabz Residency) یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های بوشهر، با حال و هوای اصیل جنوب ایران است. این اقامتگاه تقریبا 80 سال قدمت دارد و در یکی از معروف‌ترین محله‌های تاریخی بوشهر قرار گرفته است. اقامتگاه مان همیشه سبز در طول سال‌های متمادی فعالیتش بارها برای ارتقا سطح خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته که آخرین نوبت آن،‌ سال 1397 بوده است. برای رزرو اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر می‌توانید از میان گزینه‌هایی همچون دو نفره کف خواب هیرون،‌ دو نفره کف خواب VIP، سه نفره کف خواب کُهباد و سه نفره کف خواب VIP، اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. در اتاق‌های اقامتگاه مان همیشه سبز برای حفظ معماری سنتی و حال و هوای سنتی، از سرویس خواب تخت استفاده نشده است. قیمت رزرو اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر ارزان و در گرانترین حالت ممکن، متوسط و مقرون به صرفه است. اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر در خیابان خلیج فارس بوشهر قرار گرفته است. بازار صفا و ایستگاه قایق ‌سواری و جت‌ اسکی بوشهر به این اقامتگاه بسیار نزدیک هستند.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1396
وضعیت دید هتلدریا | محوطه هتل
تعداد اتاق‌ها4 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد تخت‌ها14 تخت
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلشمال

فاصله اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

گنبد نمکی جاشک

بازار قدیم بوشهر

گور دختر

عمارت ملک بوشهر

دژ برازجان (کاروانسرای مشیرالملک)

گورستان شغاب

بیمارستان خلیج فارس

بیمارستان قائم

فرودگاه بین المللی بوشهر

بریانی پل خواجو

رستوران قوام بوشهر

عمارت دهدشتی بوشهر

موزه رئیس علی دلواری

عمارت کازرونی بوشهر

مدرسه تاریخی سعادت بوشهر

رستوران میداف بوشهر

کافه حاج رئیس بوشهر

بازار ماهی فروشان بوشهر

بازار گناوه بندر گناوه بوشهر

پاساژ توحید بوشهر

ساحل ریشهر بوشهر

امکانات اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

سایر خدمات
  • کپسول آتش نشانی
  • تلویزیون
  • یخچال
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • محل استراحت در فضای باز
  • امکانات رفاهی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • دمپایی
  • بالکن (بعضی از اتاقها)
  • حمام
  • غذا و نوشیدنی
  • صبحانه رایگان
  • رستوران‌های اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر
    سالن صبحانه
    مکان رستوران
    طبقه تراس و حیاط
    ظرفیت رستوران
    _
    سرویس دهی از 07:00 الی 09:00

    رزرو اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر

    اگر طرف‌دار اقامت در هتل‌های سنتی و اقامتگاه‌های بومگردی هستید، توصیه می‌کنیم رزرو اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر را در زمان سفر به این شهر از دست ندهید. این هتل با بافت سنتی و فضای دل‌انگیز خود، رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است و گزینه‌ای عالی برای رزرو هتل های بوشهر به‌شمار می‌آید. در ادامه، با این هتل و مشخصات آن بیشتر آشنا خواهید شد. 

    رزرو اینترنتی اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر در فلای‌تودی

    برای رزرو آنلاین این هتل در سایت فلای‌تودی، ابتدا باید اطلاعات لازم را در کادرهای مربوطه وارد کنید و گزینه جستجو را بزنید. سپس، از فهرستی که در ادامه ارائه می‌شود، اتاق مناسب را با توجه به شرایط و اولویت‌های خود انتخاب کنید. سپس باید مشخصات دقیق مسافران را در فرم‌های مربوطه وارد کنید و روند پرداخت هزینه رزرو هتل را انجام دهید. بلافاصله پس از انجام این مراحل، واچر رزرو هتل صادر شده و از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که بلیط هواپیما بوشهر را نیز می‌توانید از بخش پروازهای داخلی خریداری کنید. 

    معرفی اقامتگاه مان همیشه سبز بوشهر

    هتل مان همیشه سبز، در ساختمانی با قدمت 80 ساله بنا شده و طی سال‌ها فعالیت در صنعت هتلداری، با امکانات و فضای سنتی خود، رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است. هتل در یکی از معروف‌ترین محله‌های بوشهر واقع شده است و گزینه‌ای اقتصادی برای اقامت در شهر زیبای بوشهر محسوب می‌شود. به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، این هتل در طول فعالیت خود بارها مورد بازسازی قرار گرفته که تاریخ آخرین مرمت آن به سال 1397 بازمی‌گردد. 

    امکانات اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر 

    انتخاب و رزرو این هتل، تجربه اقامت در خانه‌های قدیمی را برای شما تداعی کرده و با فضای سنتی خود، سفر دلنشین و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند. این هتل به امکانات رفاهی کاملی مجهز شده است تا مسافران در طول اقامت خود سطح بالایی از آسایش و رفاه را تجربه کنند. از جمله این امکانات می‌توان مواردی مثل را نام برد. خدمات ماساژ، فضای سبز، خدماتتور، خدمات خانه‌داری، چایخانه سنتی و... را نام برد. بالکن، صبحانه رایگان، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال و آب رایگان در روز ورود نیز از امکانات هتل هستند. 

    اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر  

    فضای سنتی و حال و هوای اتاق‌های این اقامتگاه، مهم‌ترین دلیلی است که سفر به بوشهر را تا ابد در ذهن شما ماندگار می‌کند. لازم به ذکر است که اتاق‌های این هتل فاقد تخت هستند و برای خواب، باید از رختخواب‌های سنتی استفاده کنید. در ادامه، انواع مختلف اتاق‌های هتل معرفی شده‌اند:

    • اتاق هیرون برای دو نفر
    • اتاق VIP برای دو نفر
    • اتاق کهباد برای سه نفر
    • اتاق VIP برای سه نفر

    قیمت اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر

    بدون اطلاع از مواردی مثل تاریخ سفر، تعداد مسافران و ظرفیت اتاق انتخابی برای رزرو، نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه رزرو این اقامتگاه ارائه کرد. از این رو، توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت هتل، تاریخ ورود و خروجتان را همراه با تعداد مسافران در همین صفحه وارد کنید و گزینه جستجو را بزنید. از فهرستی که در ادامه ارائه خواهد شد، به صورت آنلاین و لحظه‌ای می‌توانید قیمت دقیق اتاق‌های مختلف اقامتگاه را مشاهده و بررسی کنید.  

    قوانین رزرو اقامتگاه مان همیشه سبز بوشهر

    برای آنکه اقامتی بی‌دغدغه و راحت را در این هتل تجربه کنید، حتما باید مقررات آن را بشناسید و در طول سکونت خود، آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه، مهم‌ترین قوانین هتل برای اقامت و پذیرش مسافران ارائه شده است: 

    • پذیرش مسافران در این اقامتگاه، فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام می‌شود.  
    • زوج‌ها بدون ارائه کارت ملی و شناسنامه یا صیغه‌نامه با مهر برجسته قادر به اقامت در هتل نخواهند بود.  
    • تحویل اتاق از ساعت 14 به بعد و تخلیه آن نیز تا ساعت 12 ظهر انجام می‌شود. 
    • قوانین استرداد هتل به عواملی مثل زمان درخواست کنسلی و تاریخ سفر شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ پرسش‌هایتان در این رابطه، توصیه می‌کنیم با شماره تلفن اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر یا کارشناسان فلای تودی تماس بگیرید. 

    فاصله اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری

    در ادامه، فاصله اقامتگاه تا مهم‌ترین مکان‌ها و جاذبه های گردشگری شهر بوشهر ارائه شده است:

    • فاصله تا فرودگاه بوشهر: 10 دقیقه با خودرو
    • فاصله تا عمارت ملک: 20 دقیقه با خودرو
    • فاصله تا پایانه مسافربری: 20 دقیقه با خودرو
    • فاصله تا موزه دریا و دریانوردی: 28 دقیقه با خودرو
    • فاصله تا خانه و موزه شهید رئیس‌علی دلواری: 42 دقیقه با خودرو
    • فاصله تا برج قلعه خورموج: یک ساعت و 5 دقیقه با خودرو
    • فاصله تا گنبد نمکی دشتی: 2 ساعت و 23 دقیقه با خودرو
    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است به منظور استعلام پذیرش صیغه نامه به عنوان مدرک محرمیت لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 6 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان و نیم بها فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.