رزرو هتل کوه سامویی

هتل های کوه سامویی

جزیره سامویی، بهشت گمشده تایلند به شمار می‌رود که طبیعت بکر آن موجب شده تا در سال‌های اخیر به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل شود. جزیره کوه سامویی به عنوان یکی از بزرگترین جزایر تایلند جذابیت های طبیعی نظیر سواحل ماسه‌ای سفید، صخره ‌های مرجانی و درختان نارگیل دارد و این فرصت را برای گردشگران فراهم می‌سازد تا با رزرو هتل ، چند روزی از اقامت و گشت و گذار در این جزیره فوق العاده لذت ببرند.
جزیره کوه سامویی دارای آب و هوایی استوایی و بارانی است، که فصل بارانی آن تنها به ماه نوامبر محدود می‌شود. برای سفر به سامویی می‌توانید بلیط هواپیما کوه سامویی را خریداری کرده و به این جزیره زیبا سفر کنید. اگر هم قصد سفر به تایلند با تور را دارید، می توانید از طریق پروازهای داخلی بانکوک و پاتایا به سامویی یا با کشتی سفر کنید. تنوع هتل های کوه سامویی به قدری زیاد است که شما با هر سطح خدمات و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید یکی از هتل های سامویی را انتخاب و رزرو کنید. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های سامویی تایلند را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل های سامویی تایلند


 

راهنمای رزرو آنلاین هتل کوه سامویی در فلای تودی

  جستجوی هتل‌

در صفحه رزرو هتل خارجی کافی است تا نام شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد اتاق‌ها و مسافران را وارد کنید و دکمه جستجو را بزنید تا لیست هتل های جزیره سامویی تایلند به شما نمایش داده شود. با انتخاب هتل موردنظر و تعداد اتاق می‌توانید مشخص کنید تا در هر اتاق چند مسافر اقامت داشته باشد. 

  رزرو هتل 

در صفحه نتایج، لیستی از‌ هتل به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و امکانات آن به ترتیب هتل ارزان تا گران نمایش داده می‌شود.
پس از انتخاب هتل، دکمه نمایش قیمت را انتخاب کنید تا اتاق‌های موجود (Available) به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق مدنظر مجدد دکمه ثبت درخواست رزرو را کلیک کنید تا به مرحله ثبت مشخصات خریدار بروید. در این مرحله اطلاعات مسافر که شامل نام، نام خانوادگی، پست الکترونیکی، شماره موبایل و کد ملی می‌شود را، وارد کنید و اگر اتباع خارجی هستید، تیک مربوطه را بزنید. پس از ثبت درخواست، چند دقیقه صبر کنید تا موجودی اتاق مورد نظر با رزرواسیون هتل چک شود. در صورت داشتن ظرفیت، هزینه هتل را پرداخت کنید تا واچر هتل از طریق ایمیل یا شماره موبایل برایتان ارسال شود.
یکی دیگر از مزایای خرید در فلای تودی، استفاده از منو فیلترهای سمت راست است که این امکان را برای مسافران بوجود می‌آورد تا هتل های سامویی تایلند را بر اساس نوع اقامتگاه، درجه هتل، منطقه، قیمت هتل و امکانات هتل فیلتر کنند. اگر هتل خاصی مدنظر دارید، می‌توانید با جستجوی نام هتل، اتاق‌های موجود آن را هم، مشاهده کنید.

قیمت هتل در کوسامویی

تنوع هتل های کوه سامویی باعث شده تا مسافران و گردشگران با هر بودجه‌ای که دارند بتوانند هتل موردنظر خود را با بهترین قیمت در فلای تودی رزرو کنند. قیمت هتل در کوه سامویی به بازه تاریخی سفر و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، وابستگی دارد. در فلای تودی این امکان برایتان فراهم است تا به صورت ریالی هتل موردنظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

برخی مزایای رزرو هتل های کوه سامویی در فلای تودی

  امکان رزرو هتل و بلیط کوه سامویی به صورت همزمان

با رزرو هتل در کوه سامویی از فلای‌تودی می توانید به صورت همزمان رزرو بلیط هواپیما کوه سامویی را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  امکان رزرو هتل کوه سامویی به همراه خدمات دلخواه

همزمان با رزرو هتل در کوه سامویی خدماتی مانند بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و ... با بهترین قیمت به شما پیشنهاد می‌شود.

  مقایسه آنلاین قیمت و امکانات هتل در کوه سامویی

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید قیمت و خدمات هتل‌ های کوه سامویی را مشاهده و مقایسه کنید تا همواره مناسب‌ترین قیمت هتل کوه سامویی را رزرو نمایید.

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های کوه سامویی

اطلاعات و امکانات هتل کوه سامویی با استفاده از فیلترهای دقیق اعم از خدمات، قیمت، هتل‌های زنجیره‌ای، هتل‌های تخفیف‌دار و هتل‌های چند ستاره کوه سامویی را به طور دقیق و منطبق بر نیاز خود داشته باشید.

  رزرو ارزان هتل کوه سامویی

ارزانترین قیمت رزرو هتل در کوه سامویی با بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تنوع در انتخاب بهترین هتل‌ در دسترس شما خواهد بود.

  صدور آنی واچر هتل کوه سامویی

در بوکینگ آنلاین هتل کوه سامویی، صدور آنی واچر هتل‌ های کوه سامویی که به سهولت در اختیار شما قرار دارد و پس از ثبت رزرو می‌توانید به صورت آنلاین واچر هتل خود را دریافت کنید.

  رزرو هتل کوه سامویی براساس نقشه و منطقه اقامتی

امکان انتخاب و دسترسی آسان هتل ‌های کوه سامویی از روی نقشه و فیلتر مقصد نتایج جستجو در انتخاب مناسب‌ترین محله اقامتی کوه سامویی در دسترس است.

لیست هتل های 5 ستاره سامویی

کوه سامویی به دلیل موقعیت جغرافیایی و سواحل زیادی که دارد، اغلب به صورت ساحلی و مشرف به دریا هستند. شما هتل های زیادی را در کوه سامویی می‌توانید پیدا کنید که خدمات و امکانات رفاهی بالایی را ارائه می‌دهند. در لیست زیر بهترین هتل های 5 ستاره سامویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

دسترسی به بیش از 500.000 هتل در سراسر دنیا از طریق فلای تودی، هرگونه نگرانی بابت محل اقامت در کشورهای خارجی را برای مسافرین از بین برده است. شما می توانید همین حالا بلیط هواپیما و واچر هتل را به راحتی از فلای‌تودی دریافت کنید و هرچه زودتر برای سفر به کشور تایلند آماده شوید.

سوالات متداول هتل ساموئی , کو ساموئی

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.