بلیط پرواز های کو سامویی

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط هواپیما کوه سامویی

بلیط هواپیما کوه سامویی

سامویی تایلند جزیره‌ای رویایی و زیبا با سواحل مرجانی است و یک مقصد محبوب برای گردشگرانی است که دوست دارند به جایی مشابه جزایر قناری سفر کنند اما با هزینه کمتر. به همین خاطر خرید بلیط هواپیما کوه سامویی بسیار پرطرفدار است. ساحل زیبا و تفریحات دریایی از یک سو، معابد و بناهای بودایی از سوی دیگر، گردشگران تایلند را به سمت کوه سامویی می‌کشاند. اگر قصد دارید، سفری مقرون به صرفه به این سرزمین اسرارآمیز داشته باشید، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کوه سامویی را در سایت فلای تودی انجام دهید. 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران کوه سامویی

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما کوه سامویی تایلند، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر، بلیط کوه سامویی تایلند به صورت مستقیم وجود ندارد. برای سفر به کوه سامویی باید از یک ایرلاین خارجی بلیط رزرو کنید و با حداقل یک توقف در مسیر به این شهر سفر کنید. هواپیمایی ترکیش، قطر، بانکوک، امارات، آنادولو جت، فلای دبی پرواز تهران کوه سامویی را ارائه می‌دهند که می‌توانید بلیط آنها را از فلای تودی رزرو کنید. 
علاوه بر تهران، از مبدا شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان نیز می‌توانید بلیط پرواز کوه سامویی را خریداری کنید. 

بلیط کوه سامویی تهران

چنانچه قصد داشته باشید بلیط کوه سامویی به ایران را خریداری کنید، در فرم جستجوی بالا بر روی فلش میان مبدا و مقصد کلیک کنید تا بتوانید به لیست بلیط هواپیما کوه سامویی به تهران برای تاریخ انتخابی دسترسی پیدا کنید. برای خرید ارزانترین بلیط برگشت، می توانید گزینه چارتر یا لحظه آخری را انتخاب کنید. در فلای تودی این امکان را دارید تا خرید بلیط کوه سامویی تهران را از هر نقطه از دنیا با کارت های عضو شتاب انجام دهید.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کوه سامویی در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما کوه سامویی تایلند

ابتدا از برنامه پروازهای کوه سامویی اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز تهران به کوه سامویی تایلند برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران کوه سامویی تایلند را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " کوه سامویی " یا " Koh Samui " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به کوه سامویی برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما کوه سامویی

پس از انتخاب گزینه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب گزینه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های کوه سامویی

در زمان رزرو و خرید بلیط کوه سامویی  از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای کوه سامویی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. برای مثال، کوه سامویی یک فرودگاه بین المللی دارد.

  فرودگاه کوه سامویی (USM)

قیمت بلیط هواپیما کوه سامویی

برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما تهران کوه سامویی می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط کوه سامویی یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط کوه سامویی تایلند به موارد زیر توجه کنید:
-قیمت پرواز تهران به کوه سامویی تایلند با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران کوه سامویی را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران کوه سامویی را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید.
- سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران کوه سامویی را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت کوه سامویی از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد. 

بلیط هواپیما ارزان کوه سامویی

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما تهران به کوه سامویی هستید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط تهران کوه سامویی از ایرلاین‌های مختلف، به ارزان‌ترین قیمت پرواز دست پیدا کنید.
علاوه بر فیلترهای موجود در فلای تودی، برای دسترسی آسان‌تر به پرواز ارزان تهران کوه سامویی، می‌توانید از سیستم اطلاع از تغییر قیمت و یا تقویم قیمتی فلای تودی بهره ببرید.
به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط کوه سامویی را در حوالی تاریخ مورد نظر خود بیابید و چنانچه تاریخ سفرتان انعطاف پذیر است اقدام به خرید پرواز ارزان از تهران به کوه سامویی نمایید.
همچنین به کمک سیستم اطلاع از تغییر قیمت فلای تودی هرگاه بلیط هواپیما تهران کوه سامویی ارزان شد، از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رسد، بدین ترتیب می‌توانید بلیط ارزان کوه سامویی را بدون نیاز به جستجو در وب سایت‌های مختلف و بدون اتلاف وقت خریداری نمایید. 
 

بلیط چارتر تهران کوه سامویی

در صفحه نتایج جستجو بلیط پرواز تهران کوه سامویی فلای تودی، در صورتی که پرواز چارتر کوه سامویی موجود باشد، گزینه چارتر بالای هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلتر مناسب می‌توانید به پروازهای چارتر کوه سامویی دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها اقدام به خرید بلیط چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری تهران کوه سامویی

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران کوه سامویی موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران کوه سامویی به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری کوه سامویی دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجوی فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری کوه سامویی خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران کوه سامویی را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما کوه سامویی در فلای تودی

  خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران کوه سامویی از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط کوه سامویی به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید اینترنتی بلیط پرواز تهران کوه سامویی از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط تهران کوه سامویی را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل کوه سامویی به صورت همزمان

با خرید بلیط تهران کوه سامویی از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل کوه سامویی را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر کوه سامویی و نرخ بلیط را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط کوه سامویی تایلند را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما 

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید بلیط کوه سامویی از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

  اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای تهران به کوه سامویی در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان کوه سامویی را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که بلیط هواپیما به کوه سامویی ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط هواپیما تهران کوه سامویی تایلند از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای تهران به کوه سامویی در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان تهران به کوه سامویی در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین پرواز تهران کوه سامویی را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران کوه سامویی

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.