پرواز به Pattaya

هتل های پاتایا

پاتایا در ساحل شرقی خلیج تایلند، مقصد گردشگری جذاب و محبوب برای گردشگران سرتاسر دنیاست، به همین خاطر بلیط هواپیما پاتایا طرفداران زیادی دارد. این شهر زیبایی‌های طبیعی و تاریخی با سواحل و دریای زیبا، انتخاب ایده‌آلی برای یک تعطیلات همه چیز تمام است. گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند، خاطره خوشی از اقامت در هتل های پاتایا دارند. برای رزرو هتل در پاتایا جای دوری نروید. همینجا تاریخ سفر و مدت اقامت را مشخص کنید تا با چند کلیک رزرو هتل برایتان انجام شود.

برای سفرهای خارجی خود، دیگر نگران رزرو هتل خارجی نباشید. برای سفر به هر نقطه‌ای از دنیا می‌توانید هتل دلخواهتان را به راحتی و به صورت ریالی از سیستم رزرو آنلاین «فلای تودی» انتخاب نمایید. فلای تودی در میان سایت‌های بوکینگ آنلاین هتل خارجی، یکی از سریع‌ترین و جامع‌ترین سایت‌های بوکینگ هتل به شمار می‌رود. سیستم رزرو آنلاین هتل خارجی فلای تودی امکان رزرو هرگونه هتل از لوکس‌ترین هتل‌های دنیا تا کلبه‌های کوهستانی، روستایی و مهمانسرای کوچک را فراهم آورده است.
در زیر لیستی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌ های پاتایا، همچنین بهترین هتل پاتایا برای مجردها نمایش داده شده است. برای مشاهده لیست کامل هتل‌ های پاتایا و آگاهی از آخرین قیمت رزرو هتل پاتایا، پس از مشخص کردن تاریخ سفر و مقصد بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

بهترین و محبوب‌ ترین هتل‌ های پاتایا

راهنمای رزرو آنلاین هتل پاتایا در فلای تودی

  جستجوی هتل‌ های پاتایا

برای رزرو هتل ارزان در پاتایا، پس از مراجعه به صفحه رزرو هتل خارجی فلای تودی، مقصد را شهر پاتایا انتخاب کنید و اگر در جستجوی هتل خاصی هستید می توانید اسم هتل را نیز تایپ کنید. برای انتخاب مدت زمان اقامت، تقویم شمسی و میلادی برای شما فراهم شده است. پس از انتخاب تاریخ، نوبت به انتخاب تعداد بزرگسال و کودک است. در این مرحله مشخص می کنید که در هر اتاق چند نفر اقامت دارند. برای مثال: انتخاب یک اتاق برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک ۳ ساله. پس از تکمیل مشخصات روی دکمه جستجوی هتل کلیک کنید تا لیست هتل‌ها برای شما نمایش داده شود.

  رزرو هتل پاتایا تایلند

در نمایش نتایج هتل ‌های پاتایا در زمان رزرو هتل ، اطلاعات قیمت، عکس، امکانات و خدمات هتل‌ های پاتایا با امکان فیلتر و تغییرات از منوی سمت راست وجود دارد.
با انتخاب دکمه نمایش قیمت می‌توانید اتاق‌های خالی (available) و شرایط کنسلی هر اتاق را مشاهده نمایید. پس از انتخاب اتاق مورد نظر و بررسی شرایط آن، دکمه "رزرو" را انتخاب کنید.

قیمت هتل های پاتایا

قیمت هتل در پاتایا با توجه به شرایطی مانند درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی ، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید پاتایا و بسیاری عوامل دیگر متغیر است. اما چنانچه قصد رزرو هتل ارزان در پاتایا را دارید، کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با امکان رزرو بی واسطه هتل های پاتایا بهترین قیمت رزرو هتل را به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل در فلای تودی حتی امکان رزرو ارزانترین قیمت هتل های 5 ستاره، 4 ستاره و هاستل در مناطق مختلف پاتایا وجود دارد. مشاهده قیمت و خدمات هتل های پاتایا به صورت آنلاین و لحظه‌ای در فلای تودی می‌توانید همواره ارزانترین هتل پاتایا تایلند را رزرو نمایید.

یکی از بهترین روش‌ها برای تجربه سفری ارزان و با بهترین امکانات و خدمات، سفر با تور تایلند است. تورهای جامع که علاوه بر رزرو بهترین هتل‌ها، بلیط رفت و برگشت تایلند، بیمه مسافرتی و ویزا تایلند را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

برخی مزایای رزرو هتل پاتایا در فلای تودی

  امکان رزرو هتل و بلیط پاتایا به صورت همزمان

با رزرو هتل در پاتایا تایلند از فلای‌تودی می توانید به صورت همزمان رزرو بلیط هواپیما پاتایا را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  امکان رزرو هتل در پاتایا تایلند به همراه خدمات دلخواه

همزمان با رزرو هتل در فلای‌تودی خدماتی مانند بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و ... با بهترین قیمت به شما پیشنهاد می‌شود.

  مقایسه آنلاین قیمت و امکانات هتل در پاتایا

ارزان‌ترین قیمت هتل در پاتایا با متنوع‌ترین لیست نتایج هتل در فلای‌تودی در دسترس شما خواهد بود. در نمایش جستجو، لیست هتل های پاتایا به ترتیب از ارزان ترین قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های پاتایا

اطلاعات و امکانات هتل پاتایا با استفاده از فیلترهای دقیق اعم از خدمات، قیمت، هتل‌های زنجیره‌ای، هتل‌های تخفیف‌دار و هتل‌های چند ستاره پاتایا را به طور دقیق و منطبق بر نیاز خود داشته باشید.

  رزرو ارزان هتل پاتایا

ارزانترین قیمت هتل‌ در پاتایا با بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تنوع در انتخاب بهترین هتل‌ در دسترس شما خواهد بود.

  صدور آنی واچر هتل پاتایا

در بوکینگ آنلاین هتل پاتایا، صدور آنی واچر هتل‌های پاتایا که به سهولت در اختیار شما قرار دارد و پس از ثبت رزرو می‌توانید به صورت آنلاین واچر هتل خود را دریافت کنید.

  رزرو هتل پاتایا براساس نقشه و منطقه اقامتی

امکان انتخاب و دسترسی آسان هتل ‌های پاتایا از روی نقشه و فیلتر مقصد نتایج جستجو در انتخاب مناسب‌ترین محله اقامتی پاتایا در دسترس است.

راهنمای مختصر سفر به پاتایا

پاتایا ریزورتی ساحلی واقع در خلیج تایلند است که حدود 150 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد و نزدیک‌ترین ریزورت ساحلی تایلند به پایتخت است. پاتایا از آن جمله شهرهایی است که همیشه برای گردشگران مهیج و جذاب بوده است. این شهر از دهه 1980 در زمینه گردشگری به شهرت رسید و در میان گردشگران محبوب شد. با وجودی که زمان زیادی از شکوفایی صنعت گردشگری در پاتایا نمی‌گذرد، اما در حال حاضر صنعت توریسم در این شهر به قدری رشد کرده است که سهم زیادی در اقتصاد تایلند دارد. سواحل پاتایا از طلوع آفتاب تا غروب خورشید، مملو از جمعیت و پر از شور زندگی است و دوستداران آفتاب‌های ساحلی و ورزش‌های آبی خود را در آب‌های این شهر رها می‌کنند و از شنا در خلیج‌های تایلند لذت می‌برند. بعد از غروب خورشید هم از جنب و جوش این شهر کم نمی‌شود و همچنان تفریحات شبانه در آن ادامه پیدا می‌کند. 
البته سفر به پاتایا به ساحل گردی و تفریحات شبانه ختم نمی‌شود. وقتی صحبت از سرگرمی در میان باشد، پاتایا با امکانات بی انتهایی که برای سرگرمی گردشگران دارد، آن‌ها را به هر نحوی سرگرم می‌کند. در پاتایا علاوه بر گردشگران جوان که بیشتر از سواحل و تفریحات شبانه این شهر لذت می‌برند، زوج‌های جوان، خانواده‌ها و حتی مسافران تجاری هم در این شهر اوقات خوشی را خواهند گذراند.

آب و هوای پاتایا

آب وهوای پاتایا استوایی است و به همین دلیل میزان بارندگی این شهر در فصل زمستان کمتر از تابستان است. میانگین دمای سالانه هوا در پاتایا 28.3 درجه سانتیگراد و میزان متوسط بارندگی در این شهر 1241 میلیمتر است. ماه‌های دسامبر (آذر) و اکتبر (مهر) به ترتیب با 12 میلیمتر و 255 میلیمتر بارندگی به ترتیب خشک‌ترین و پر بارش‌ترین ماه‌های پاتایا هستند. همچنین ماه اپریل با میانگین دمای 30.2 درجه سانتیگراد و دسامبر با متوسط بارندگی 26.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال هستند.

بهترین زمان سفر به پاتایا

پاتایا هم مثل بیشتر نواحی تایلند آب و هوای گرمسیری استوایی دارد و بیشتر ایام سال شاهد حضور گردشگران است. بهترین زمان سفر به پاتایا از ماه نوامبر تا فوریه (اوایل آبان تا اوایل اسفند) است، یعنی زمانیکه هوا در این شهر نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است. البته این ماه‌ها فصل شلوغ سال هستند و تعداد گردشگران در سواحل و دیگر مکان‌های دیدنی این شهر افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. بین ماه‌های مارچ تا می (اواخر اسفند تا اوایل اردیبهشت) هوای پاتایا گرم و شرجی است، اما با این حال هنوز هم تعداد گردشگران در این شهر زیاد است. بین ماه‌های ژوئن تا اکتبر (اواسط خرداد تا اواسط مهر) باران‌های سنگینی در این شهر می‌بارد، به همین دلیل سواحل پاتایا اغلب خلوت هستند و هتل‌های آن ارزان‌تر هستند.

جاهای دیدنی پاتایا

در شهر پاتایا که در سواحل شرقی تایلند واقع شده، می‌توانید شاهد جاذبه‌های گردشگری فراوانی باشید. از سنت‌های کهن تایلندی تا سرگرمی‌ها و جاذبه‌های مدرن را در پاتایا می‌توانید پیدا کنید. در پاتایا طوری با طبیعت، هنر، علم و فرهنگ مواجه می‌شوید که هرگز تصورش را هم نمی‌کردید. برخلاف بسیاری از افراد که سفر به پاتایا را فقط برای افراد جوان و مجرد مناسب می‌دانند، این شهر برای زوج‌ها و خانواده‌ها هم مکان بسیار مناسبی است و سرگرمی‌ها و جذابیت‌های آن به قدری زیاد است که بدون برنامه‌ریزی برای گردش در این شهر با مشکل مواجه خواهید شد. در ادامه تعدادی از جاهای دیدنی پاتایا را به شما معرفی می‌کنیم:

  مینی سیام پاتایا
  جزیره مرجانی پاتایا
  باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا
  پناهگاه مذهبی حقیقت پاتایا
  موزه ریپلی پاتایا
  دنیای زیر آب پاتایا
  کوه بودا پاتایا
  موزه بطری‌های شیشه‌ای پاتایا
  دهکده فیل‌ها پاتایا
  معبد وات یان سانگ وارارام (وانسانگ وارارام) پاتایا
  تئاتر آلانگ کارن پاتایا
  باغ وحش ببرها پاتایا
  پرواز میمون درازدست پاتایا
  مجسمه‌ی بودای بزرگ پاتایا
  پارک سنگی میلیون سال و مزرعه‌ی تمساح پاتایا
  ساحل جامتین پاتایا
  سیلورلیک (دریاچه نقره‌ای) پاتایا
  بازار شناور پاتایا
  پارک‌های آبی پاتایا
  موزه هنر در بهشت پاتایا

حمل و نقل پاتایا

اگر در مرکز شهر پاتایا اقامت داشته باشید می‌توانید بیشتر این ناحیه را پیاده طی کنید اما اگر در مناطق دیگر پاتایا ساکن باشید باید از وسایل نقلیه عمومی پاتایا استفاده کنید. وسایل حمل و نقل در پاتایا به Songthaew و اتوبوس‌ ختم می‌شود. با وجودیکه تعداد وسایل نقلیه عمومی در پاتایا کم است اما همین مقدار هم برای گشت و گذار در شهر کافی است. از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در پاتایا می‌توان به تاکسی و تاکسی‌های موتوری اشاره کرد.

رستوران های پاتایا

  رستوران Mantra
  رستوران Caprice
  رستوران Indian by Nature
  رستوران Yes Vegan Pattaya
  رستوران The Bistro
  رستوران Bruno’s Restaurant and Wine Bar
  رستوران Cafe des Amis
  رستوران BRONX Pizza
  رستوران Beefeater
  رستوران Five Star J

مراکز خرید پاتایا

  مرکز خرید Big C
  مرکز خرید Carrefour
  مرکز خرید Mariott
  مرکز خرید Mike
  مرکز خرید Central Festival Pattaya
  مرکز خرید Royal Garden Plaza Pattaya
  مرکز خرید Pattaya Avenue
  مرکز خرید Outlet Mall Pattaya
  مرکز خرید Central Center Pattaya
  مرکز خرید Mimosa
  مرکز خرید One Tambon, One Product
  مرکز خرید Thepprasit Road Night Market
  مرکز خرید Pattaya Night Bazaar

دسترسی به بیش از 500.000 هتل در سراسر دنیا از طریق سیستم بوکینگ آنلاین فلای تودی، هرگونه نگرانی بابت محل اقامت در کشورهای خارجی را برای مسافرین از بین برده است. شما می توانید همین حالا بلیط هواپیما و واچر هتل را به راحتی از فلای‌تودی دریافت کنید و هرچه زودتر برای سفر به کشور تایلند آماده شوید.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.