بلیط پرواز های پاتایا

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Pattaya

بلیط هواپیما تهران پاتایا

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران پاتایا، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی لوفت هانزا، هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی ایر کانادا و هواپیمایی ایرفلوت در مسیر تهران پاتایا مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد پاتایا انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز میلان پاتایا آلیتالیا
  پرواز ونکوور پاتایا ایر کانادا
  پرواز مسقط پاتایا عمان ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز پاتایا تهران هواپیمایی عمان ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. فلای تودی بلیط هواپیما خارجی را همراه با پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد.

سفر به پاتایا

پاتایا شهری ساحلی واقع در خلیج تایلند است که حدود 150 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد و نزدیک‌ترین شهر ساحلی تایلند به پایتخت است. پاتایا از آن جمله شهرهایی است که همیشه برای گردشگران مهیج و جذاب بوده است. این شهر از دهه 1980 در زمینه گردشگری به شهرت رسید و در میان گردشگران محبوب شد. با وجودیکه زمان زیادی از شکوفایی صنعت گردشگری در پاتایا نمی‌گذرد اما در حال حاضر صنعت توریسم در این شهر به قدری رشد کرده است که سهم زیادی در اقتصاد تایلند دارد. سواحل پاتایا از طلوع آفتاب تا غروب خورشید، مملو از جمعیت و پر از شور زندگی است و دوستداران آفتاب‌های ساحلی و ورزش‌های آبی خود را در آب‌های این شهر رها می‌کنند و از شنا در خلیج‌های تایلند لذت می‌برند. بعد از غروب خورشید هم از جنب و جوش این شهر کم نمی‌شود و همچنان تفریحات شبانه در آن ادامه پیدا می‌کند.
البته سفر به پاتایا به ساحل گردی و تفریحات شبانه ختم نمی‌شود. وقتی صحبت از سرگرمی در میان باشد، پاتایا با امکانات بی انتهایی که برای سرگرمی گردشگران دارد آن‌ها را به هر نحوی سرگرم می‌کند. در پاتایا علاوه بر گردشگران جوان که بیشتر از سواحل و تفریحات شبانه این شهر لذت می‌برند، زوج‌های جوان، خانواده‌ها و حتی مسافران تجاری هم در این شهر اوقات خوشی را خواهند گذراند.

آب و هوای پاتایا

آب وهوای پاتایا استوایی است و به همین دلیل میزان بارندگی این شهر در فصل زمستان کمتر از تابستان است. میانگین دمای سالانه هوا در پاتایا 28.3 درجه سانتیگراد و میزان متوسط بارندگی در این شهر 1241 میلیمتر است. ماه‌های دسامبر (آذر) و اکتبر (مهر) به ترتیب با 12 میلیمتر و 255 میلیمتر بارندگی به ترتیب خشک‌ترین و پر بارش‌ترین ماه‌های پاتایا هستند. همچنین ماه اپریل با میانگین دمای 30.2 درجه سانتیگراد و دسامبر با متوسط بارندگی 26.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال هستند.

بهترین زمان سفر به پاتایا

پاتایا هم مثل بیشتر نواحی تایلند آب و هوای گرمسیری استوایی دارد و بیشتر ایام سال شاهد حضور گردشگران است. بهترین زمان سفر به پاتایا از ماه نوامبر تا فوریه (اوایل آبان تا اوایل اسفند) است یعنی زمانیکه هوا در این شهر نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است. البته این ماه‌ها فصل شلوغ سال هستند و تعداد گردشگران در سواحل و دیگر مکان‌های دیدنی این شهر افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. بین ماه‌های مارچ تا می (اواخر اسفند تا اوایل اردیبهشت) هوای پاتایا گرم و شرجی است اما با این حال هنوز هم تعداد گردشگران در این شهر زیاد است. بین ماه‌های ژوئن تا اکتبر (اواسط خرداد تا اواسط مهر) باران‌های سنگینی در این شهر می‌بارد، به همین دلیل سواحل پاتایا اغلب خلوت هستند و هتل‌های آن ارزان‌تر هستند.

یکی از بهترین روش‌ها برای تجربه سفری ارزان و با بهترین امکانات و خدمات، سفر با تور تایلند است. تورهای جامع که علاوه بر رزرو بهترین هتل‌ها، بلیط رفت و برگشت تایلند، بیمه مسافرتی و ویزا تایلند را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

جاهای دیدنی پاتایا

در شهر پاتایا که در سواحل شرقی تایلند واقع شده می‌توانید شاهد جاذبه‌های گردشگری فراوانی باشید. از سنت‌های کهن تایلندی تا سرگرمی‌ها و جاذبه‌های مدرن را در پاتایا می‌توانید پیدا کنید. در پاتایا طوری با طبیعت، هنر، علم و فرهنگ مواجه می‌شوید که هرگز تصورش را هم نمی‌کردید. برخلاف بسیاری از افراد که سفر به پاتایا را فقط برای افراد جوان و مجرد مناسب می‌دانند، این شهر برای زوج‌ها و خانواده‌ها هم مکان بسیار مناسبی است و سرگرمی‌ها و جذابیت‌های آن به قدری زیاد است که بدون برنامه‌ریزی برای گردش در این شهر با مشکل مواجه خواهید شد. در ادامه تعدادی از جاهای دیدنی پاتایا را به شما معرفی می‌کنیم:

  مینی سیام پاتایا
  جزیره مرجانی پاتایا
  باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا
  پناهگاه مذهبی حقیقت پاتایا
  موزه ریپلی پاتایا
  دنیای زیر آب پاتایا
  کوه بودا پاتایا
  موزه بطری‌های شیشه‌ای پاتایا
  دهکده فیل‌ها پاتایا
  معبد وات یان سانگ وارارام (وانسانگ وارارام) پاتایا
  تئاتر آلانگ کارن پاتایا
  باغ وحش ببرها پاتایا
  پرواز میمون درازدست پاتایا
  مجسمه‌ی بودای بزرگ پاتایا
  پارک سنگی میلیون سال و مزرعه‌ی تمساح پاتایا
  ساحل جامتین پاتایا
  سیلورلیک (دریاچه نقره‌ای) پاتایا
  بازار شناور پاتایا
  پارک‌های آبی پاتایا
  موزه هنر در بهشت پاتایا

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما پاتایا

  جستجوی بلیط هواپیما پاتایا

ابتدا از برنامه پروازهای پاتایا اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز پاتایا برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران پاتایا را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " پاتایا " یا " Pattaya " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به پاتایا برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای پاتایا

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های پاتایا

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما پاتایا از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای پاتایا که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای پاتایا عبارتند از :

  U-Tapao International Airport

  بلیط ارزان پاتایا

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترهای موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر پاتایا

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترها، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری پاتایا

در پرواز لحظه آخری پاتایا همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی پاتایا در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری پاتایا هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری پاتایا نیز همانند بلیط سیستمی پاتایا است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به پاتایا را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران پاتایا انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران پاتایا موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران پاتایا به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری پاتایا با قیمت بلیط سیستمی پاتایا خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری پاتایا دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترهای جستجو فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری پاتایا خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران پاتایا را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما پاتایا در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما پاتایا

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز پاتایا از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما پاتایا به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما پاتایا را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در قسمت فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل پاتایا به صورت همزمان

با خرید بلیط پاتایا از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل پاتایا را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر پاتایا را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط پاتایا با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

حمل و نقل پاتایا

اگر در مرکز شهر پاتایا اقامت داشته باشید می‌توانید بیشتر این ناحیه را پیاده طی کنید اما اگر در مناطق دیگر پاتایا ساکن باشید باید از وسایل نقلیه عمومی پاتایا استفاده کنید. وسایل حمل و نقل در پاتایا به Songthaew و اتوبوس‌ ختم می‌شود. با وجودیکه تعداد وسایل نقلیه عمومی در پاتایا کم است اما همین مقدار هم برای گشت و گذار در شهر کافی است. از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در پاتایا می‌توان به تاکسی و تاکسی‌های موتوری اشاره کرد.

رستوران های پاتایا

  رستوران Mantra
  رستوران Caprice
  رستوران Indian by Nature
  رستوران Yes Vegan Pattaya
  رستوران The Bistro
  رستوران Bruno’s Restaurant and Wine Bar
  رستوران Cafe des Amis
  رستوران BRONX Pizza
  رستوران Beefeater
  رستوران Five Star J

مراکز خرید پاتایا

  مرکز خرید Big C
  مرکز خرید Carrefour
  مرکز خرید Mariott
  مرکز خرید Mike
  مرکز خرید Central Festival Pattaya
  مرکز خرید Royal Garden Plaza Pattaya
  مرکز خرید Pattaya Avenue
  مرکز خرید Outlet Mall Pattaya
  مرکز خرید Central Center Pattaya
  مرکز خرید Mimosa
  مرکز خرید One Tambon, One Product
  مرکز خرید Thepprasit Road Night Market
  مرکز خرید Pattaya Night Bazaar

همین حالا بلیط پرواز به پاتایا را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به پاتایا ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران پاتایا

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.